Avatar billede bjarnefrimann Nybegynder
19. oktober 2006 - 15:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Reload side

Hej Experter

Har en side som skal reloades med nyt indhold alt efter hvilket link man trykker på. Det vil sige at den side vor det oprindelige link befandt sig skal ændre på sit indhold dette skal laves i ren html og javascript er det muligt.
Avatar billede olebole Juniormester
19. oktober 2006 - 16:02 #1
<ole>

Det må du forklare noget tydeligere - og evt. lægge et link til siden  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede bjarnefrimann Nybegynder
19. oktober 2006 - 16:08 #2
1)Det jeg har er en ganske alm html index side hvor der er et link på.
2)Klikker man på dette link åbner der sig en ny side (_blank), men noget telfældigt indhold(ikke vigtig)
3)Den bagved liggende side (index) skal nu ændre på sit indhold (reelt samtidig med man klikker på linket udføres funktionen).

Håber dette ga mere mening!
Avatar billede bjarnefrimann Nybegynder
19. oktober 2006 - 16:17 #3
har fundet løsningen.  <script>top.opener.location.href=www.blabla.dk</script>
skal ligge på side 2 havde smidt den på side 1.