Avatar billede cybernet Nybegynder
19. oktober 2006 - 14:43 Der er 9 kommentarer

Banner eller logo

Hey..
Jeg er en nyopstartet gut som skal til at igang med at lave en hjemmeside har dog ikke de store erfaringer med photoshop og grafisk layout så har hørt der er hjælp at finde herinde..Skal have lavet en
header til min hjemmeside som passer til dansk møbelkunst
Som Arne Jacobsen Wegner med mere f.eks ægget havde jeg tænkt på at bruge og stilen må godt være noget ala www.klassikeren.dk
Håber du kan hjælpe mig med venlig hilsen
Anders
Avatar billede helle100 Nybegynder
19. oktober 2006 - 17:51 #1
Skal der stå noget på banneret? og skal det have en bestemt størrelse?
Avatar billede weblex Nybegynder
19. oktober 2006 - 18:33 #2
...og har du nogen billeder, som ikke er beskyttet af rettigheder?
Avatar billede cybernet Nybegynder
19. oktober 2006 - 22:54 #3
Banneret skal helst være 760x150
Og helst have varme farver i som rødgløende farve
Der skal helst ikke stå noget...Fordi det med skriften kan jeg selv godt lave:)
Og de fleste danske kunstnere har ikke kopi right på deres møbler
man kan også finde billeder på sxc.hu har jeg set
Avatar billede helle100 Nybegynder
20. oktober 2006 - 07:49 #4
Et bud, jeg skal selvfølgelig nok fjerne teksten, hvis du kan bruge det, men det ser lidt bart ud uden ;o)
Avatar billede helle100 Nybegynder
20. oktober 2006 - 07:49 #5
Avatar billede cybernet Nybegynder
21. oktober 2006 - 02:26 #6
Yep...Kan godt følge det...Synes det er meget godt lavet...Måske lidt for simpelt...
Kunne være nice hvis du kunne få nogle flere ting smækket ind så det ikke bare er noget clouds der er retouched...?F.eks et rum like klassikeren...:)Men kan godt lide stolens placering
Avatar billede cybernet Nybegynder
21. oktober 2006 - 02:29 #7
Har du fået points helle vil gerne give dig flere points...kan godt li´dit arbejde kan jeg eventuelt få din msn?
Avatar billede helle100 Nybegynder
22. oktober 2006 - 19:15 #8
Har ikke lige været hjemme i weekenden, men skal nok se om jeg i morgen har tid til at kigge lidt mere på det - point har jeg ikke fået endnu, men dem skal du jo heller ikke dele ud inden du er tilfreds, med hensyn til msn, så kan du fange mig på helle100(a)gmail.com