Avatar billede cybernet Nybegynder
19. oktober 2006 - 14:32 Der er 4 kommentarer

Et navn til et webdesignfirma

Vi er en ny opstartet virksomhed som gerne vil arbejde med webdesign og programmering og mangler et fedt navn til vores bureau

vi har haft idéer som:
D-Sign->taget
Sign-ificant->taget
cre8-Design->taget
eyecandy->taget
eyecatch->taget
taurusdesigns->også taget

Så håber du har et genialt super lækkert navn til virksomheden...Jeg belønner gerne med 2000
POINTS for et godt navn glæder mig til at se jeres svar
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
19. oktober 2006 - 14:53 #1
Drop de der smarte navne, som ingen kan huske alligevel fordi alle andre hedder det samme (eller noget i samme stil). Undgå smarte forkortelser, som gør det umuligt for folk at huske, hvordan navnet staves (fx. cre8, innov8, dsign4U osv). Et godt tip er at du skal kunne overbringe navnet i en telefonsamtale uden at skulle stave det.

Find først ud af, hvad der gør jer til noget særligt og så skriv det herinde. Hvis ikke jeres kunder kan koble jeres navn sammen med noget specielt, så kan de ikke huske det. Min svigerfar er bygningskonstruktør og tegner huse, industrivirksomheder osv. til folk, der går i byggetanker. Hvad hans website hedder? Det hedder www.byggetanker.dk - det er ultranemt at huske fordi man kobler det sammen med, hvad det er.

Derfor, er I hårdest til programmering, så skriv det - er det design I styrer for vildt, så skriv det. Derefter kan vi prøve at finde et navn til jer.
Avatar billede cybernet Nybegynder
19. oktober 2006 - 15:05 #2
Design nok mest...Det skal omhandle noget med at man blir set...
Avatar billede mobius6 Juniormester
19. oktober 2006 - 18:13 #3
blivsetdesign.dk (ledig)
bliv-set-design.dk (ledig)
;)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
19. oktober 2006 - 18:52 #4
Fortæl mere om, hvad det præcist er I er bedst til. Er det strictly business, er det 'counter strike websites', er det til bageren nede på hjørnet, er det funky-fresh, er det retro, er det farvestrålende... det skal afspejles i navnet.