Avatar billede ken9 Nybegynder
19. oktober 2006 - 12:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan løser man dette? (W3C)

Hej Eksperter,

Jeg får følgende fejl:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.studiemedia.dk%2Ftask%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline

Hvordan løser man den type fejl? Undskyld point-antallet, men jeg er  falit ;-)

På forhånd tak
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
19. oktober 2006 - 13:00 #1
du kunne prøve at lave dine & om til & er dog ikke 100% sikker på at det vil hjælpe
Avatar billede roenving Novice
20. oktober 2006 - 00:42 #2
-- i hvert fald er det et problem, jeg har hørt om før, og der blev henvist til, at php-maskinen ikke var i stand til at overholde standarden på dette punkt, så anbefalingen blev, at man validerede uden at aktivere sessions, og så brugte siden alligevel med sessions !-)
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
20. oktober 2006 - 15:18 #3
hvis du kigger i teksten står der bl.a. "...undefined entity reference or use of an unencoded ampersand (&) in an URL or body text..." det er derfor jeg foreslår at alle de steder hvor der står & skal det skiftes ud med &
Jeg har selv prøvet noget lignende og det var løsningen for mit vedkommende
Avatar billede roenving Novice
21. oktober 2006 - 00:48 #4
-- men det, jeg har hørt er, at php-maskinen selv sætter denne get-parameter på, og det er med et 'et'-tegn ...
Avatar billede mikle Nybegynder
27. december 2006 - 04:41 #5
PHPSESSID lader til at være uidentificeret ... dvs den mangler en get?
Avatar billede ken9 Nybegynder
23. marts 2011 - 19:07 #6
Lukkes
Avatar billede ken9 Nybegynder
23. marts 2011 - 19:08 #7
Lukkes