Avatar billede kjona Nybegynder
19. oktober 2006 - 12:42 Der er 1 kommentar

Langsom kopiering af *.wav filer?

Hej

Jeg skal kopiere (via USB 2.0 kortlæser) en masse filer fra min pc ud på et 4 GB Compact Flash kort.

Jeg har observeret at alle andre filer end wav filer kopieres lynhurtigt (over 2000 kb/s), men wav filerne kun kopieres med ca 40 kb/s. Hvad skyldes dette?

Er der en måde at man kan kopiere filerne over hurtige?

NB. Har prøvet at zippe mappen med wav filerne, og kopieringen går da også meget hurtigt ved dette, men så er det udpakningen på CF kortet der tager lang tid.
Avatar billede justme Nybegynder
19. oktober 2006 - 18:27 #1
Det er umiddelbart min oplevelse at alle filer tager lang tid at kopiere til USB 2.0 Compact Flash kort kontra at kopiere fra USB 2.0 til harddisken.
Måske / det burde gå hurtigere hvis man gjorde det via en DOS-promt. Det har jeg ikke forsøgt, men du kan jo forsøge og give besked retur ;o