Avatar billede zareba Nybegynder
19. oktober 2006 - 12:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Infrared problem(code 43)

Hejsa jeg har en TravelMate 292LMi med ind bygget infrared port. Men når jeg aktivere den, melder der en code 43 fejl(Code 43
Windows has stopped this device because it has reported problems. (Code 43)). Nogle der har nogle ideér til at løse mit problem???
Avatar billede rask2 Nybegynder
19. oktober 2006 - 13:00 #1
Når du får en fejl kode 43, skyldes det at windows har modtaget besked fra din IR-enhed om at der er opstået problemer!!

Så vidt jeg er informeret opstår problemet optest hvis du anvender Windows XP SP2 men jeg ved ikke om du gør det?

Kig evt. i din hardware dokumentation.

Men inden da så prøv at flg:

Højreklik på "denne computer" -> egenskaber -> Hardware -> enhedshåndtering -> find den pågældende enhed og dobbeltklik -> tryk "fejlfinding"
Avatar billede rask2 Nybegynder
19. oktober 2006 - 13:01 #2
jeg mener altså ikke at du skal kigge i hardware dokumentation ang. hvilken windows du bruger:-) men kig hvordan du forholder dig til fejlen:-)
Avatar billede rask2 Nybegynder
22. oktober 2006 - 18:44 #3
hvordan går det
Avatar billede rask2 Nybegynder
31. oktober 2006 - 07:45 #4
Hvaså zareba har du fået det op at køre?
Avatar billede rask2 Nybegynder
10. november 2006 - 15:00 #5
Zarebe hvad siger du til det?

Kan du bare tage dine point selv hvis du ikke kan få det til at virke, for jeg tror ikke der kommer mere respons.

God weekend herfra!
Avatar billede zareba Nybegynder
06. juli 2008 - 12:51 #6
Hmm... Det er vist nogle år siden jeg har være her inde, må heller få lukket spørgsmålet.