Avatar billede tismissen Nybegynder
19. oktober 2006 - 11:18 Der er 1 løsning

Ændring af tekstformat

Hej, jeg ved ikke lige, hvad Word fejler, men når jeg markerer en overskrift eksempelvis og trykker "fed" så ændrer hele dokumentet sig til fed skrift, hvis jeg så trykker "fortryd" er det kun overskriften der ender med at være fed.

Hvorfor gør den det?

Kan man ændre nogle indstillinger i Word, så kun det markerede bliver fed???

tanks..
19. oktober 2006 - 11:29 #1
Indsæt->Autotekst->Autotekst, fanen Autoformat under skrivning
fjern markering for felterne:
Formater efterfølgende punkt som det forrige
&
Definer typografier ud fra formateringen