Avatar billede nightsofdream Nybegynder
19. oktober 2006 - 10:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fasterfox (firefox addon)

Jeg ville høre om der er nogle der ved hvad Fasterfox gør?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
19. oktober 2006 - 10:13 #1
fasterfox, gør det nemmere for dig at ændre på diverse ting, f.eks flere samtidigeforbindelser til en server, så siden hentes hurtigere, og lignende tweaks.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
19. oktober 2006 - 10:14 #2
# Prefetch Links
Dynamic speed increases can be obtained with Fasterfox's unique prefetching mechanism, which recycles idle bandwidth by silently loading and caching all of the links on the page you are browsing.

# Tweak Network
Fasterfox allows you to tweak many network and rendering settings such as simultaneous connections, pipelining, cache, DNS cache, and initial paint delay.

# Page Load Timer
A millisecond accurate page load timer tests the effectiveness of your settings.

# Block Popups
A popup blocker for popups initiated by Flash plug-ins is also included.
Avatar billede nightsofdream Nybegynder
20. oktober 2006 - 15:03 #3
..
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. oktober 2006 - 15:09 #4
rart at se du kunne bruge min hjælp