Avatar billede bjbjbj Nybegynder
18. oktober 2006 - 22:03 Der er 18 kommentarer

Oversæt fra Dansk til engelsk.

Hej er der en der gider og oversætte dette, noget af det er oversat.

$lang[bidhistory]="VIEW BID HISTORY";
$lang[bidhistoryfor]="BIDS HISTORY FOR";

$lang[bulkschema]="Auktions agent";
$lang[catids]="Kategori IDs";
$lang[bulkcattext]="Below are the IDs of the categories, you should use the category number listed on the left column. The parent column is just for category linkage purposes.";
$lang[catid]="Kategori ID";
$lang[catname]="Kategori navn";
$lang[parentid]="Parent ID";
$lang[bulkuploadschema]="Bulk Upload File Schema";
$lang[field]="Field";
$lang[value]="Value";
$lang[itemnametext]="Teksten må fylde op til 255 karaktere";
$lang[itemdescrtext]="En beskrivelse kan fylde op til 65535 karakterer";
$lang[quanttext]="A number up to 6 digits";
$lang[auctype]="Auktionstype";
$lang[auctypetext]="<em>standard</em> means <B>Standard Auction</B><BR> <em>dutch</em> means <B>Dutch Auction</B>";
$lang[bidstartprice]="Startpris";
$lang[bidstartpricetext]="Start bud";
$lang[duration]="Tidsvarighed";
$lang[countrytext]="Teksten må fylde op til 100 karakterer";
$lang[ziptext]="A text string representing the zip code where the auction is located.";
$lang[shippingcond]="Shipping Conditions";
$lang[shippingcondtext]="<em>BP</em> means <strong>Buyer pays</strong> for shipping expenses<br> <em>SP</em> means <strong>Seller pays</strong> for shipping expenses";
$lang[cattext]="You will find the category id <A HREF=\"java script:Openimage2('bulkkats.php')\">here</A>.";
$lang[resprice]="Reserve Price";
$lang[respricetext]="Enter <strong>0 </strong>if you don't want to submit a reserve price, enter a value if you want to submit a reserve price.";
$lang[buynowprice]="Køb nu pris";
$lang[buynowpricetext]="Enter <strong>0 </strong>if you don't want to submit a buy now price, enter a value if you want to submit a buy now price.";

$lang[buynow]="Køb nu pris";
$lang[err_buynowreg]="You must be registered in order to be able use the BUY NOW feature";
$lang[err_more]="Du har valgt at købe flere varer end der er tilgængelige. Prøv venligst igen";
$lang[buynowwon]="Du har købt denne vare på  \"køb nu\" feature.<br>    Emails er blevet sendt til dig og sælgeren af varen.<br>    Tak";
$lang[buynowwonsubj]="Auktionen er vundet på køb nu pris.";
$lang[buynow_errcant]="Du kan ikke bruge køb nu prisen på denne vare";
$lang[noauct]="Der er ingen auktioner i denne kategori";

$lang[auc_errpicsize1]="Dit billede er for stort";
$lang[auc_errpicsize2]="You can enter an image from the \"Edit Auction\" page";
$lang[auc_errpicsize3]="Additional Image";
$lang[auc_errpicsize4]="is over the maximum size of";
$lang[aucupdate_success]="Din auktion er blevet opdateret. Tak<br><br>Tryk her<a href=membersarea.php>here</a><br>hvis siden her ikke opdaterer automatisk";
$lang[modifyauc]="MODIFY AUCTION DETAILS";
$lang[uploadpic]="opload billede";
$lang[picturegallery]="billede galleri";
$lang[youcanupload1]="You can upload up to";
$lang[youcanupload2]="additional pictures.<br> NOTE: If you want to upload additional pictures, the current additional pictures will be erased.";
$lang[standardauc]="Standard auktion";
$lang[dutchauc]="Dutch Auction";
$lang[aucstarts]="Auktionen starter....";
$lang[whatsthis]="Hvad er det?";
$lang[no]="Nej";
$lang[yes]="Ja";
$lang[bidincr]="Bid Increment";
$lang[builtinincr]="Use our built-in proportional increments table";
$lang[customincr]="Enter your custom increment";
$lang[featitem]="Feature Item";
$lang[featdhomepage]="Top billede på forsiden";
$lang[feathomepage]="Feature on Home Page";
$lang[featdcatpage]="Item Featured on Category Page";
$lang[featcatpage]="Top billede i kategorien";
$lang[itembold]="Item is Bold";
$lang[bolditem]="Fed skrift";
$lang[itemhighlighted]="Item is Highlighted";
$lang[highlighteditem]="Fremhæv din vare";
$lang[privateauc]="Privat auktion";
$lang[auccurr]="Auction Currency";
$lang[acceptswap]="Accept Swap Offers";
$lang[paymethods]="Payment Methods";
$lang[servicetypeselect]="--Vælg--";
$lang[recorded]="Recorded";
$lang[specdelivery]="Special Delivery";
$lang[airmail]="Airmail";
$lang[surfmail]="Surface Mail";
$lang[other]="Andre";
$lang[choosecat]="Vælg Kategori";
$lang[modify]="Modify";
$lang[editauc]="ANDRE AKTIONER";
$lang[infoupdated]="Your personal information has been updated.<br><br>Please click <a href=membersarea.php>here</a><br>if the page does not refresh automatically";

$lang[formcheck_name]="The \"name\" field cannot be empty or contain offending words";
$lang[formcheck_namehtml]="The \"name\" field cannot contain HTML tags";
$lang[formcheck_month]="The \"month\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_day]="The \"day\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_year]="The \"year\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_addr]="The \"address\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_city]="The \"City\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_zip]="The \"zip code\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_phone]="The \"phone\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_email]="The \"email address\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_emailinv]="The \"email address\" field does not contain a valid email address";
$lang[formcheck_user]="The \"username\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_pass]="The \"password\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_passlen]="... \"password\" feltet skal have mellem 6 and 12 karakterer";
$lang[formcheck_passmatch]="The \"password\" and \"confirm password\" fields must match";
$lang[formcheck_pin]="The PIN you have entered is incorrect";
$lang[formcheck_err]="The operation could not be performed because one or more error(s) occurred.";
$lang[formcheck_resubmit]="Please resubmit the form after making the following changes";
$lang[formcheck_userexist]="The username you have entered already exists in our database.";
$lang[formcheck_emailexist]="The email address you have entered already exists in our database.";
$lang[formcheck_age]="You must be over 16 years of age to be able to register.";
$lang[formcheck_quantempty]="The \"quantity\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_quantnum]="The \"quantity\" field must be a number";
$lang[formcheck_startempty]="The \"Auction Starts at\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_startnum]="The \"Auction Starts at\" field must be a number";
$lang[formcheck_reservempty]="The \"Reserve Price\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_reservnum]="The \"Reserve Price\" field must be a number";
$lang[formcheck_buynowempty]="The \"Buy Now\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_buynownum]="The \"Buy Now\" field must be a number";
$lang[formcheck_bidincempty]="The \"Bid Increment\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_bidincnum]="The \"Bid Increment\" field must be a number";
$lang[formcheck_nopayment]="You must select at least one payment method";
$lang[formcheck_descr]="The \"description\" field cannot be empty or contain offending words";
$lang[formcheck_subcat]="Please select a subcategory for your item";

$lang[claimback]="End of auction fee claim back request";
$lang[aucid]="Auction ID";
$lang[buyerid]="Køber ID";
$lang[feeamount]="Fee Amount";
$lang[transid]="Transaction ID";
$lang[trans_note]="If the Transaction ID states 'Test Transaction', then disregard this message. Otherwise, this ID means the Transaction ID from PayPal.";
$lang[accstatusfor]="Account Status for";
$lang[accstatus]="Konto status";
$lang[accname]="Konto navn";
$lang[currbalance]="Konto balance";
$lang[itemid]="Vare ID";
$lang[amount]="Amount";
$lang[balance]="Balance";
$lang[winnersinfo]="VINDER KONTAKT INFO.";
$lang[err_itemwatch]="You must be registered in order to be able to add an item to your watch list";
$lang[loading]="Loading...<br><br>Please click <a href=$link>here</a><br>if the page does not refresh automatically";

$lang[retrievepass]="Send mit log ind";
$lang[retrieve_succ]="Dine log ind oplysninger er blevet sendt til din E-mail adresse";
$lang[retrieve_err]="The username or email address you have entered does not exist in our database,<br> or the username and email address don't match";
$lang[retrieve_user]="Skriv Dit Brugernavn";
$lang[retrieve_button]="Send mit kodeord";

$lang[swap_success]="You have Successfully swapped the item.<br> Emails have been sent to both the parties that took part in the transaction.<br>    Thank you";
$lang[swap_reject]="You have rejected the swap offer.";
$lang[quant_req]="Quantity Requested";
$lang[swap_offerdescr]="Swap Offer Description";
$lang[swap_accept]="Accept Swap";
$lang[swap_reject]="Reject Swap";

$lang[view_auc]="SE AKTIONER";

$lang[browse]="VIS";
$lang[allcats]="Alle Kategorier";
$lang[welcome]="Velkommen";

$lang[home]="Forside";
$lang[sell]="Salg";
$lang[help]="Hjælp";
$lang[contactus]="Kontakt os";
$lang[faq_abbr]="FAQ";

$lang[otheritemsfrom]="ANDRE VARE FRA";

$lang[payment_done]="Your payment has been confirmed.<br><br>Thank you for your submission.";
$lang[thanksforusing]="Thank you for using";
$lang[payment_made]="Your payment has been made.";
$lang[payment_fail]="Your payment hasn't been registered, or was invalid.<br> <br> Thank you for your understanding.";

$lang[reg_erripbanned]="You cannot register because your IP address is banned.";
$lang[reg_erremailbanned]="You cannot register because your email address is banned.";
$lang[registration]="Tilmeld";
$lang[enter_info]="Enter Information";
$lang[further_info]="For further details, please <a href=mailto:".$setts['error_email'].">kontakt os";
$lang[reg_emailsent]="n/a.";
$lang[signup_receive]="Signup and receive";
$lang[credit]="Kr.";
$lang[reg_note]="Skriv din rigtige E-mail for der bliver sendt en aktiveringsmail.";
$lang[userid]="Brugernavn";
$lang[userid_text]="Example: rose789 (Brug ikke din E-mail adresse)";
$lang[reg_pass]="Skriv Dit Kodeord";
$lang[reg_passtext]="6 characters minimum <br> Skriv et kodeord som er nemt for dig at huske men svært for andre at gætte.";
$lang[reg_pass2]="Gentag Kodeord";
$lang[reg_birth]="Din Fødselsdag";
$lang[day]="Dag";
$lang[month]="Månede";
$lang[jan]="Januar";
$lang[feb]="Febura";
$lang[mar]="Marts";
$lang[apr]="April";
$lang[may]="Maj";
$lang[jun]="Juni";
$lang[jul]="Juli";
$lang[aug]="August";
$lang[sep]="September";
$lang[oct]="Oktober";
$lang[nov]="November";
$lang[dec]="December";
$lang[year]="År";
$lang[reg_pin]="Registration PIN";
$lang[conf_pin]="Skriv PIN";
$lang[reg_termsnote]="";
$lang[reg_terms]="Regler og Betingelser";
$lang[pin_text]="Skriv denne PIN i nedestående boks for at gennemføre registrationens.";
$lang[reg_button]="Registrer";

$lang[confretract]="CONFIRM BID RETRACTION";
$lang[confretract_quest]="Er du sikker på du vil slette dit bud?";
$lang[confretract_dis]="Bid retraction is disabled at the moment";

$lang[sellersinfo]="SELLERS CONTACT INFORMATION";
$lang[contact_info]="Kontakt info";
$lang[err_endofauc_fee]="The <strong>end of auction fee</strong> was not paid for this auction";

$lang[aucsubmitted]="Your auction was submitted. Thank you<br><br>Please click <a href=membersarea.php>here</a><br>if the page does not refresh automatically";
$lang[selectmaincat]="VÆLG EN HOVED KATEGORI TIL DIN VARE";
$lang[sellitem]="OPRET AUKTION";
$lang[itemdetails]="VARE BESKRIVELSE";
$lang[selectcat]="VÆLG KATEGORI";
$lang[nextstep]="Næste";
$lang[prevstep]="Forrige side";
$lang[aucimages]="OPLOAD BILLEDE";
$lang[optfield]="field optional";
$lang[auc_settings]="AKTIONS INDSTILLINGER";
$lang[itemsquant]="Items Quantity";
$lang[nopic_uploaded]="Ingen billede er oploadet";
$lang[sell_homepage]="Home Page Featured Auction";
$lang[sell_category]="Category Page Featured Auction";
$lang[sell_bold]="Bold Auction";
$lang[sell_highlighted]="Highlighted Auction";
$lang[days]="dag(e)";

$lang[aucfees]="AUKTIONS GEBYR";
$lang[listfee]="Listing Fee";
$lang[endaucfee]="End of Auction Fee";
$lang[aucend_tierlim]="End of Auction Tier Limit";
$lang[aucend_tier2]="End of Auction Fee Tier 2";
$lang[addpicfee]="Flere billeder Fee";
$lang[secondcatfee]="2 Kategorier Fee";
$lang[highlightfee]="Highlighted vare Fee";
$lang[boldfee]="Fed overskrift Fee";
$lang[homepagefee]="Top billede på forsiden Fee";
$lang[catfee]="Top billede i kategorien Fee";
$lang[respricefee]="Reserve Price Fee";
$lang[auc_terms]="By clicking on the submit button, you state that you agree to the Terms and Conditions displayed below";
$lang[aucpreview]="AUCTION PREVIEW";
$lang[featuring]="Featuring";

$lang[shopitems]="ITEMS IN SHOP";
$lang[reg_swap]="You must be registered in order to be able use the ITEMS SWAPPING feature";
$lang[swapmoreavail]="You chose to swap more items then available. Please try again";
$lang[swapofferfrom]="Item Swap offer from";
$lang[swapsubmitsuccess]="Swapping offer submitted successfully.<br>Thank you";
$lang[viewfeedback]="SE KARAKTERER";
$lang[viewfeedback1]="Se Karakterer";
$lang[feedbackfor]="KARAKTER FOR";
$lang[details]="Detaljer";
$lang[claimsent]="The Claim back request has been sent. Thank you for your submission.";
$lang[claimbackendauc]="Claim back End of Auction Fee (non-paying bidder)";
$lang[payfee]="Pay Fee";
$lang[swapofferfrom_member]="Swap offer from";

$lang[shop_noauc]="There are no auctions listed in this member's shop at the moment";
$lang[nobids]="Ingen bud";

$lang[popup_bn]="Use this option if you prefer to buy the item straight away for the price displayed rather than participate in bidding.";
$lang[popup_pa]="Some sellers prefer not to keep the ID of the bidder secret. There is no sinister reason for doing so it just protects the bidder's identity and stops other rival sellers contacting them to offer similar products or services ";
$lang[popup_rp]="A reserve price is the lowest price the seller will accept. If your bid fails below the reserve price you will not win the auction";

$lang[item_swapped]="item swapped";
$lang[close]="Luk";
$lang[means]="means";
$lang[abuse_updated]="<br><p class=contentfont align=center>The abuse has been successfully reported.<br><br>Please click <a href=membersarea.php>here</a><br>if the page does not refresh automatically</p><p> </p>";
$lang[question_for_seller]="Question for seller regarding";
$lang[mess_send_seller]="Din Besked Er Sendt Til Sælger";

$lang[serv_act_fee]="Service Activation Fee";
$lang[auc_setup_fee]="Auction Setup Fee";
$lang[add_pic_fee]="Additional Pictures Fee";
$lang[user_sign_fee]="Registration Fee";
$lang[cat_page_fee]="Category Page Feature Fee";
$lang[bold_fee]="Bold Items Fee";
$lang[highl_fee]="Highlighted Item Fee";
$lang[home_page_fee]="Home Page Featured Fee";
$lang[res_price_fee]="Reserve Price Fee";
$lang[second_cat_fee]="Second Category Fee";
$lang[end_auc_fee]="End of Auction Fee";
$lang[swap_fee]="Swap Fee";
$lang[payment_fee]="Payment";

$lang[directpayment]="PayPal Direct Payment Settings";
$lang[directpaymentmsg]="Click to accept Direct Payment for this Item";
$lang[directpaymentemail]="Enter your registered PayPal E-Mail Address";

$lang[selectaddlcat]="SELECT AN ADDITIONAL CATEGORY FOR YOUR ITEM";
$lang[noaddlcat]="Nej Tak, Jeg ønsker ikke at sætte den i en kategori til! -- NÆSTE --> ";
$lang[selectaddlsubcat]="SELECT ADDITIONAL CATEGORY";
$lang[chooseaddlcat]="Choose Additional Category";
$lang[changepass]="CHANGE YOUR CURRENT PASSWORD";
$lang[swap_fee]="Swap Fee";
$lang[headdirectpayment]="Pay with PayPal for the Item";
$lang[startbid]="Start Bud";
$lang[currently]="Currently";
$lang[notregclickhere]=" Klik her for at tilmelde dig?";
$lang[printview]="Print aktion";
$lang[auctdetserror]="Fejl";
$lang[aucterrormsg]="Auktionen du prøver at se findes ikke ellers er blevet slettet af admin.";
$lang[askquestionokmsg]="The message was successfully sent to the seller.<br>Thank you for your submission";
$lang[swapimpossible]="The swap operation is not possible in this case.<br>Sorry for the inconvenience.";
$lang[erroraccnotactive]="Log ind Error - Kontoen er ikke aktiv endnu";
$lang[accactivatemsg]="Din konto er ikke aktiv endnu.<br>Kig i din mail indbox for at finde aktiveringsmailen
.<br><br>Kan du ikke aktiver din konto så kontakt os venligst.";
$lang[formcheck_rpsmallerthanbidstart]="The reserve price cannot be smaller or equal to the start price.";
$lang[formcheck_useralpha]="Dit brugernavn må kun indeholde bogstaver og tal.";
$lang[invoicetitle]="ACCOUNT MANAGEMENT - INVOICE PAYMENT";
$lang[areyousure]="Are you sure you want to delete this record?";
$lang[confirmdeletion]="CONFIRM DELETION";
$lang[buynowonlyexplanation]="<strong>NOTE:</strong> If you want to list a <strong>\"Buy It Now Only\"</strong> auction, you need to set the start price equal to the buy now price.";
$lang[buynowonlyauctionalalert]="This is a Buy Now only auction. No bids can be placed.";
$lang[binauction]="BIN Auction";
$lang[editreditectmsg]="Click to return to the Members Area";
$lang[editauctionerror1]="This auction does not exist or you are not it's owner";
$lang[editauctionerror2]="You cannot edit this auction as there are bids placed on it.";
$lang[auctionstarttime]="Start Time";
$lang[now]="Nu";
$lang[customtime]="Custom";
$lang[formcheck_isstarttime]="The start time of the auction cannot be in the past.";
$lang[unstartedauctions]="Auktioner som ikke er startet endnu";
$lang[starts]="Starts";
$lang[auctiondidntstart]="This auction has not started yet.";
$lang[sellerpreferspaypal]="Seller prefers PayPal payments";
$lang[paiddirectpayment]="Paid with Direct Payment";
$lang[paylink]="Pay with PayPal<br>for the Item";
$lang[notpaid]="Item not paid for yet";
$lang[to]="til";
$lang[retrieve_email]="Indsæt Din Email Adresse";
$lang[formcheck_bnsmallerthanbidstart]="The \"Buy Now\" price cannot be smaller than the Start Price or the Reserve Price";
$lang[relist_similar]="Gentag Auktion";
$lang[formcheck_dutcherror]="You must list at least a quantity of two items on a dutch auction";
$lang[current_pic]="Current Picture";
$lang[formcheck_postagecosts]="The Postage Costs field must be a number";
## v4.06 update
$lang[bin_fee]="Buy It Now Setup Fee";
$lang[buyitnowfee]="Buy It Now Fee";
$lang[shop_safemodewarning]="The shop front cannot be created if SAFE MODE is on.<br>
To access your shop front url, use the link below:<br>";
## v4.07 update
$lang[bulk_text]="Upload multiple items using the bulk upload feature. <br>The file must have it's fields delimited by <strong>[]<br></strong>In order to upload the items correctly, please follow this <a href=\"java script:Openimage('bulkschema.php');\">schema</a>.<br> <br>Items will be uploaded to the database, but you will have to activate them one by one.";
## v5.0 update skin
$lang[backtohomepage]="Tilbage Til Forsiden";
$lang[selectapicture]="Vælg Et Billede";
$lang[autostop]="Auto/Stop";
$lang[Cap_sell]="SÆLG";
$lang[Cap_home]="FORSIDE";
$lang[Cap_help]="HJÆLP";
$lang[Cap_members]="MEDLEMMER";
$lang[Cap_faq]="FAQ";
$lang[Cap_fees]="GEBYR";
$lang[Cap_about]="OM OS";
$lang[Cap_contact]="KONTAKT OS";
$lang[bid_now]="BYD NU";
$lang[start_date]="Start Dato";
$lang[auction_title]="Auktion overskrift";
$lang[site_news]="Nyheder";
## v5.00 update
$lang[accont_balance]="Your Account Balance is:";
$lang[debit]="debit";
$lang[not_enough_swap]="There aren't enough items to make the swap.";
$lang[PAY_FOR_AUCTION_SETUP_FEE]="PAY FOR AUCTION SETUP FEE";
$lang[PAY_END_OF_AUCTION_FEE]="PAY END OF AUCTION FEE";
$lang[IMAGE_GALLERY_FEE]="Image Gallery Fee";
$lang[bin_item_fee]="Buy-it-now Fee";
$lang[Pay_with_NOCHEX]="Pay with NOCHEX";
$lang[Proceed_to_Worldpay]="Proceed to Worldpay";
$lang[Proceed_to_Protx]="Proceed to Protx";
$lang[Cap_logout]="LOG UD";
$lang[Cap_register]="REGISTRER";
$lang[Cap_login]="LOG IND";
$lang[about_us]="Om Os";
$lang[Privacy_Policy]="Privacy Policy";
$lang[Site_fees]="Gebyr";
$lang[Page_loaded_in]="Siden blev loaded på";
$lang[seconds]="seconds";
$lang[user_name]="Brugernavn";
$lang[Cap_search]="Søg";
$lang[Site_status]="OPLYSNINGER";
$lang[Cap_categories]="KATEGORIER";
$lang[Featured_Auctions]="Forside Aktioner";
$lang[Recently_Listed_Auction]="Nyeste Auktioner";
$lang[Recently_Bid_On]="Vare med bud på";
$lang[Ending_Soon]="Slutter Snart";
$lang[registered_users]="Medlemmer";
$lang[live_auctions]="Online Aktioner";
$lang[online_users]="Besøgne online";
$lang[all]="Alle";
$lang[none]="None";
$lang[seller_error]="ERROR: Only sellers are allowed to view this page.";
$lang[bulkuploadschematext]="Below is the list of fields you can upload for your auctions,
along with their format and/or values .<BR><BR> In your file, each auction is represented by a
line and the fields must be delimited by <strong>[]</strong>";
$lang[pref_seller]="Preferred Seller";
$lang[reduction]="off for all site fees";
$lang[supported_gateways]="Please proceed to one of our supported gateways";
$lang[act_account]="to activate your account.";
$lang[pay_fee_of]="You have to pay a fee of";
$lang[paypal_description_new]="Click on the button on the right to proceed to PayPal";
$lang[nochex_description_new]="Click on the button on the right to proceed to Nochex";
$lang[checkout_description_new]="Click on the button on the right to proceed to 2Checkout";
$lang[worldpay_description_new]="Click on the button on the right to proceed to Worldpay";
$lang[ikobo_description_new]="Click on the button on the right to proceed to Ikobo";
$lang[protx_description_new]="Click on the button on the right to proceed to Protx";
$lang[testmode_description_new]="Click on the button on the right to pay with our Payment Simulator.
This should be used only for testing purposes, and not when the site is Live, because no
actual payments are processed.";
$lang[editauctionerror3]="You cannot make changes to this auction anymore";
$lang[more_bidders]="mere...";
$lang[view_all_bidders]="View All Bidders";
$lang[high_bidders]="HIGH BIDDERS";
$lang[error_refresh]="ERROR: You are not authorised to view this page";
$lang[bidconfirmation]="BID CONFRIMATION";
$lang[formcheck_bnwarning]="Warning: You have entered a Buy Now value, but didn't select the Buy Now option to \"Yes\"";
$lang[formcheck_bidincwarning]="Warning: You have entered a Custom Bid Increment value, but didn't select the Custom Bid Increment option to \"Yes\"";
$lang[operation_impossible]="ERROR: Operation Impossible";
$lang[removal_impossible]="Auction Closed / Marked Deleted";
$lang[remove_bid]="Slet";
$lang[remove_bids]="Slet bud";
$lang[off]="off";
$lang[auction_image]="Auction Image";
$lang[ask]="Spørg";
$lang[about_item]="vare";
$lang[seller_not_shipinternat]="Sælger sender kun i danmark";
$lang[formcheck_insurance]="You must enter a numeric value in the Insurance field";
$lang[view_details]="Se auktion";
### addon v5.01
$lang[total_fees]="TOTAL SETUP FEES";
## Authorize.net ADDON
$lang[authorize_net_description_new]="Click on the button on the right to proceed to Authorize.NET";
## addon v5.012
$lang[formcheck_js]="Use of javascript is not permitted in the description field";
$lang[bulkcheck_1]="The itemname field must be plain text";
$lang[bulkcheck_2]="The description field cannot contain javascript";
$lang[bulkcheck_3]="The quantity field must be a number";
$lang[bulkcheck_4]="The bid start field must be a float number";
$lang[bulkcheck_5]="The country field must be plain text";
$lang[bulkcheck_6]="The zip code field must be plain text";
$lang[bulkcheck_7]="The category id must reflect a valid category";
$lang[bulkcheck_8]="The reserve price field must be a float number";
$lang[bulkcheck_9]="The buy now value field must be a float number";
$lang[bulkcheck_msg_1]="The item with the <strong>row ID=";
$lang[bulkcheck_msg_2]="</strong> was not uploaded because it has the following errors:";

## v5.10 update
$lang[Cap_stores]="STORES";
$lang[stores_directory]="STORES DIRECTORY";
$lang[nostores]="There are no stores in our directory at the moment";
$lang[store_logo]="Store Logo";
$lang[owner]="Ejer";
$lang[desc]="Beskrivelse";
$lang[items_listed]="Items Listed";
$lang[feature_disabled]="This feature is currently disabled";
$lang[ack_terms]="Jeg acceptere GeG's betingelser";
$lang[formcheck_ack_terms]="You must agree to the site's Terms & Conditions";
$lang[reg_emailsent_approval]="Din bruger er blevet oprettet, en aktivering's email er sendt";

$lang[positive]="Positive";
$lang[neutral]="Neutral";
$lang[negative]="Negative";
$lang[profile_as_seller]="Profile as Seller";
$lang[activity]="Activity";
$lang[items_sold]="Vare solgt";
$lang[rating_as_seller]="Karakter for salg";
$lang[last_30_days]="Sidste 30 Dage";
$lang[overall]="Total";
$lang[profile_as_buyer]="Profile as Buyer";
$lang[items_bought]="Købte vare";
$lang[rating_as_buyer]="Karakter for køb";
$lang[all_ratings]="Alle karakter";
$lang[positive_ratings]="Positive";
$lang[neutral_ratings]="Neutral";
$lang[negative_ratings]="Negative";
$lang[highestbids]="Highest Bids";
$lang[searchbybidder]="Search by Bidder";
$lang[total_feedback]="TOTALT KARAKTER";
$lang[positive_feedback]="POSETIVE KARAKTER";
$lang[recent_ratings]="KARAKTER STATUS";
$lang[rate_1_month]="SIDSTE MÅNEDE";
$lang[rate_6_month]="SIDSTE 6 MÅNEDER";
$lang[rate_12_month]="SIDSTE 12 MÅNEDER";
$lang[items_for_sale]="VARE TIL SALG";
$lang[from_buyers]="Fra køber";
$lang[from_sellers]="Fra sælger";
$lang[left_for_others]="Fra adre";
$lang[itemid]="Vare ID";
$lang[sel_main_cat_msg]="<strong>STEP 1:</strong> Please select the <strong>Hoved Kategori</strong> that your item fits in
to best, you will be able to put it in a more specific category on the next few steps. ";
$lang[sel_second_cat_msg]="<strong>STEP 2:</strong> Please choose if you want your item to appear in more than one category.";
$lang[please_note]="<strong>Please Note:</strong> There is a ";
$lang[charge_sec_cat]=" charge to place your item in a second category.";
$lang[select_second_cat]="Yes I Would Like To Select A Second Category From The List Below: ";
$lang[formcheck_dpemail]="The \"PayPal Direct Payment Email\" field cannot be empty";
$lang[formcheck_dpemailinv]="The \"PayPal Direct Payment Email\" field must contain a valid email address";
$lang[Cap_wantedads]="WANTED ADS";
$lang[wanted_img]="WANTED ADS";
$lang[wantedad_name]="Wanted Ad Name";
$lang[offers]="Offers";
$lang[open_wanted]="Opened Wanted Ads";
$lang[closed_wanted]="Closed Wanted Ads";
$lang[new_wanted]="Submit a New Wanted Ad";
$lang[editwanted]="MODIFY WANTED AD DETAILS";
$lang[newwanted]="CREATE A NEW WANTED AD";
$lang[nowanted]="There are no wanted ads in this category";
$lang[adclosed]="Ad Closed";
$lang[wantedsrc]="WANTED ADS SEARCH";
$lang[srcwanted]="SEARCH WANTED ADS";
$lang[wa_name]="Wanted Ad Name";
$lang[placeoffer]="ENTER AN OFFER";
$lang[buyerinfo]="Buyer Information";
$lang[offer_errreg]="You must be registered in order to be able to make an offer";
$lang[activeoffers]="Active Offers";
$lang[no_offers]="There are no active offers for this wanted ad";
$lang[chooseitem]="Choose an Item";
$lang[noaucttooffer]="You have no active auctions to offer";
$lang[makeoffer]="Make Offer";
$lang[edit_desc]="Ændre Beskrivelse";
$lang[editdesctitle]="EDIT AUCTION DESCRIPTION";
$lang[editdescexpl]="A timestamp will be added to the description if you edit it";
$lang[auct_was_edited]="This auction was edited by";
$lang[on]="on";
$lang[sp_details]="Shipping & Payment Details";
$lang[formcheck_shippingdets]="The Shipping & Payment Details field cannot contain HTML";
$lang[formcheck_shd_js]="The Shipping & Payment Details field cannot contain Javascript code";
$lang[hpfeat_desc]="Home Page Featured Short Description";
$lang[vat_rate_expl_1]="NOTE: A Tax/VAT rate of ";
$lang[vat_rate_expl_2]="will be applied to the fees above";
$lang[apply_vat_exempt]="Apply for Tax/VAT exempt";
$lang[vat_uid_number]="Tax/VAT UID Number (optional)";
$lang[apply_vat_msg]="If you are a Business and are exempted from paying VAT/TAX please enter your VAT/Tax number below.";
$lang[vat_exempt_status]="Tax/VAT Exempt Status";
$lang[exempted]="Exempted";
$lang[not_exempted]="Not Exempted";
$lang[all_fees_incl]="All fees include";
$lang[tax_vat]="Tax/VAT";
$lang[acct_needs_payment]="Please pay the activation fee above in order for your account to get activated.";
$lang[addfields]="Additional Information";
$lang[the]="The";
$lang[cannot_be_empty]="custom field cannot be empty";
$lang[wantedad_fee]="Wanted Ad Setup Fee";
$lang[wantedadactivated]="Your wanted ad has been activated. The activation fee of";
$lang[paywantedsetupfee]="Pay Setup Fee";
$lang[na]="n/a";
$lang[inactive]="inactive";
$lang[onetimefeeof]="There is a one time fee of ";
$lang[recurringfeeof]="There is a recurring fee of ";
$lang[needtopaystore1]=" you need to pay in order to activate the store feature";
$lang[needtopaystore2]=" you need to pay in order to activate the store feature. <br>
You have to pay this fee every ";
$lang[store_fee]="Store Setup Fee";
$lang[storeactivated]="Your store has been activated. The activation fee of";
$lang[storeinactive]="<p align=center><strong>This store is currently inactive. Sorry for the inconvenience.</strong></p>";
$lang[login_secure]="Log ind Securely";
## addon currency-converter
$lang[convert_title]="Currency Converter";
$lang[convert_attn]="Conversions should be used as an estimate only, exchange rates are updated daily. The conversion is calculated to 4 decimal places.";
$lang[convert_amount]="Convert";
$lang[convert_from]="of this currency";
$lang[convert_to]="into this currency";
$lang[convert_bttn]="CONVERT NOW!";
$lang[convert_close]="Lukket";
$lang[convert]="Convert";
## added by serge
$lang[confirmbidterms]="By clicking on the 'submit' button, you agree to buy this item from the seller if you're the winning bidder.";
$lang[confirmbidagreeing]="<b>By bidding you are entering into to a contract to pay for the item including the specified shipping costs.  if you have any questions please ask the seller before bidding.  Thank you and good luck with your bid!";
$lang[acc_history] = "History";
$lang[acc_total] = "Total";
$lang[acc_setup_fees] = "Auction Setup Fees";
$lang[acc_end_fees] = "End of Auction Fees";
$lang[period]="Period";
$lang[status_bidder_seller]="Køb og sælg ting? <br><a href=\"login.php\">Tilmeld</a> dig for at byde";
$lang[bidsubmitted1]="TILYKKE,<br> du er nu den højest bydne på denne auktion!";
$lang[bidsubmitted2]="You can track your bid through the <a href='membersarea.php'>Members Area</a> and up your bid at any time to ensure you win the auction.";
$lang[bidsubmitted3]="<b>Vigtigt:</b> Hvis du bliver overbudt får du tilsendt en E-mail, så du kan byde igen ";
$lang[confirmbuyterms]="You committed to buy (Click 'Proceed' to complete your purchase)";
$lang[sellstep1]="Hoved kategori";
$lang[sellstep2]="Second Category";
$lang[sellstep3]="Vare beskrivelse";
$lang[sellstep4]="Auction Settings";
$lang[sellstep5]="Shipping & Payment";
$lang[sellstep6]="Auction Preview";
$lang[sellstep7]="Finish";
$lang[accountnumber]="Account Number";
$lang[action]="Aktion";
$lang[creditlimit]="Credit Grænse";

$lang[show]="Vis";
$lang[one_time_fee]="one time fee";
$lang[recurring_every]="recurring, every";
$lang[view_all]="Se Alle";
$lang[bulk_note]="Below are the IDs of the categories, you should use the
category number listed on the left column.";
## added for invoice print
$lang['invp_bill_to'] = "REGNING TIL";
$lang['invp_transaction_id'] = "TRANSACTION ID";
$lang['invp_invoice_tpd'] = "INVOICE/TAX POINT DATE";
$lang['invp_vrn'] = "VAT REGISTRATION NUMBER";
$lang['invp_invoice_number'] = "INVOICE NUMBER";
$lang['invp_order_method'] = "ORDER METHOD";
$lang['invp_product_type'] = "PRODUCT TYPE";
$lang['invp_digital_goods'] = "Digital Goods";
$lang['invp_payment_terms'] = "PAYMENT TERMS";
$lang['invp_on_demand'] = "On Demand";
$lang['invp_invoice'] = "INVOICE";
$lang['invp_quantity'] = "QUANTITY";
$lang['invp_description'] = "DESCRIPTION";
$lang['invp_price'] = "PRIS";
$lang['invp_vat_rate'] = "VAT RATE";
$lang['invp_vat'] = "VAT";
$lang['invp_total'] = "TOTAL";
$lang['invp_delivery_address'] = "DELIVERY ADDRESS";
$lang['invp_carriage'] = "CARRIAGE";
$lang['invp_tev'] = "TOTAL EXC VAT";
$lang['invp_tiv'] = "TOTAL INC VAT";
$lang['invp_invoice_total'] = "INVOICE TOTAL";
$lang['invp_comments'] = "Comments or Special Instructions";
$lang['invp_ovrn'] = "OUR VAT REGISTRATION NUMBER";
$lang[error_no_invoice]="The invoice cannot be created with the current parameters.";
$lang[viewinvoice]="View Invoice";
$lang[total]="Total";
$lang[none]="None";
## v5.11 addon
$lang[formcheck_samecats]="The category and additional category cannot be the same";
## v5.12 addon
$lang[watchitemsdetails]="View watched item(s) Details";
$lang[flag_paid_unpaid]="Ikke betalt";
$lang[flag_paid_paid]="Betalt";
$lang[flag_status_0]="Processing";
$lang[flag_status_1]="Posted/Sent";
$lang[flag_status_2]="Delayed";
$lang[flag_status_3]="Problem";

$lang[go]="Opdater";

## v5.20 addon
$lang[inv_login]="The login details you have submitted are invalid.<br>Please try again";
$lang[live_wantads]="live wanted ads";
$lang[imgmax_note1]="NOTE: Billedet må max fylde";
$lang[proxybid]="Proxy Bid";
$lang[buyersearch]="SEARCH BY BUYER";
$lang[bykeywords]="Kodeord";
$lang[byusername]="Brugernavn";
$lang[sellersearch]="SEARCH BY SELLER";
$lang[auctionsearch]="AUCTION SEARCH";
$lang[locationsearch]="SEARCH BY LOCATION";
$lang[storesearch]="STORE SEARCH";
$lang[wanted_ad_title]="Wanted Ad Title";
$lang[otheritems]="Andre aktioner fra denne sælger";
$lang[starts]="Starts";
$lang[shipping_details]="Shipping Details";
$lang[contactus_yourdetails]="KONTAKT OS";
$lang[username_ifany]="Brugernavn (Hvis du har et)";
$lang[quest_query]="Spørgsmål";
$lang[contact_msg_sent]="Din mail er blevet sendt.";
$lang[formcheck_question]="The \"Question/Query\" field cannot be empty";
$lang[site_maint_msg]="Siden er under opdatering, vi beklager";
$lang[maintenance_mode]="Maintenance Mode";
$lang[logintopostqs]="Du skal være logget ind for at stille sælger et spørgsmål";
$lang[plsanswerqs]="Please answer the questions above";
$lang[postqpublic]="Post question publicly";
$lang[postqprivate]="Send question privately to seller";
$lang[askquestionokmsg2]="Your question has been added successfully.<br>Thank you for your submission";
$lang[askquestionokmsg3]="ERROR: Your question was empty and was not posted.";
$lang[question]="Question";
$lang[answer]="Answer";
$lang[askquestionokmsg4]="The answer has been posted successfully.";
$lang[aucsubmitted2]="was submitted. Thank you<br><br>Please click <a href=membersarea.php>here</a><br>if the page does not refresh automatically";
$lang[aucsubmitted1]="Your auction";
$lang[auctionactivated2]="has been activated. The activation fee of";
$lang[auc_id]="Vare ID";
$lang[confdel_auction]="Please note that you are about the retract this auction. <br>This can only be done in extreme cases!<br><br>Are you sure you want to do this?";
$lang[prefilledfields]="Set Up Prefilled Auction Fields";
$lang[directpaymentmsg2]="Accept PayPal Direct Payment";
$lang[pref_fields_updated]="The prefilled fields were updated successfully.";
$lang[feedback_rating]="Sælgers Karakterer";
$lang[view_fb]="Se Karakterer";
$lang[member_announcements]="MEMBER ANNOUNCEMENTS";
$lang[member_announcements2]="ANNOUNCEMENTS";
$lang[item_is_watched_by]="0";
$lang[people]=" Holder øje med denne vare";
$lang[referredby]="Hvordan Fandt Du Os?";
$lang[field_opt]="Optional Field";
$lang[ref_select]="--Vælg--";
$lang[picpaymentnote]="NOTE: The additional pictures fee only needs to be paid once for each auction, and is independant from the number of pics uploaded.";
$lang[buyingtotals]="Køb total";
$lang[bidding]="Bidding";
$lang[won]="Won";
$lang[biddingon]="Dine bud";
$lang[winning]="Winning";
$lang[nbaucts]="# of auctions";
$lang[sellingtotals]="Salg totalt";
$lang[selling]="Selling";
$lang[open]="Åben";
$lang[closed]="Lukket";
$lang[notstarted]="Ikke startet";
$lang[sold]="Solgt";
$lang[makeresoffer]="Make bidders a fixed price offer";
$lang[invalidresopt]="You are not authorized to view this page";
$lang[fixedprofferfor]="FIXED PRICE OFFER FOR";
$lang[onlyhigherbids]="only highest bid of each user is shown";
$lang[fixedproffer]="FIXED PRICE OFFER";
$lang[notyetset]="Not Yet Set";
$lang[fixedofferenteredsucc]="The fixed price offer was submitted successfully. The bidders have been notified by email.";
$lang[fixedofferenterederror]="ERROR: The fixed price offer needs to be a positive number or you are not authorized to enter a fixed offer for this item.";
$lang[fixedproffers]="FIXED PRICE OFFERS STATUS";
$lang[accepted]="Accepted";
$lang[acceptance_date]="Acceptance Date";
$lang[accept]="Godkendt";
$lang[declwinner]="Declare Winner";
$lang[fixedpricewinner]="Fixed Price Winner";
$lang[store_img]="Butik";
$lang[aboutme_title]="ABOUT ME PAGE";
$lang[aboutme_msg_new]="From this page, you can create a simple \"About Me\" page. If you have a store, this page will be disabled.<br>
<strong>ATTENTION:</strong> Enabling this page will automatically disable your store!";
$lang[enable_aboutme]="Enable the \"About Me\" page?";
$lang[store_status]="STORE STATUS";
$lang[enabled]="Enabled";
$lang[disabled]="Disabled";
$lang[enable_store]="Enable Store?";
$lang[store_setup_page]="STORE SETUP PAGE";
$lang[store_desc_msg]="By enabling the STORE page, you will have the option to list a number of auctions on the newly created store section.";
$lang[enable_store]="Enable Store";
$lang[store_url]="Store URL";
$lang[store_welcome_page]="Store Welcome Page";
$lang[upload_store_logo]="Opload Butiks Logo";
$lang[current_store_logo]="Current Store Logo";
$lang[store_desc]="Butiks Beskrivelse";
$lang[store_desc_note]="The store description will be shown on the Store Listings page next to the store logo";
$lang[store_categories]="Store Categories";
$lang[store_cats_note]="NOTE: If you dont select any categories for your store, all the site's categories will be available in your store by default. Otherwise
you will only be able to list items in the categories you have selected for your store.<br><br>In order to select multiple categories, please hold the Ctrl button pressed.";
$lang[select_where_to_list]="CHOOSE WHERE TO LIST YOUR ITEM";
$lang[select_where_to_list_msg]="Choose where you will want to list your item. If you choose to list the item in the auction and not only
in the store, the normal auction fees will apply.";
$lang[listin_auction]="Aktion";
$lang[listin_store]="Butik";
$lang[listin_both]="Both";
$lang[auctlistedin]="Auction Listed";
$lang[listed_on_site]="Item Listed on Site";
$lang[listed_in_store]="Item Listed in Store";
$lang[listed_in_both]="Item Listed on Site and in Store";
$lang[shop]="Butik";
$lang[allcats]="Alle Kategorier";
$lang[aboutme_view_new]="Click to Enter Store";
$lang[seeallauctsseller]="Se alle aktioner fra denne sælger";
$lang[seeshop]="Se Butikken";
$lang[view_my_auction]="SE MINE AUKTIONER";
$lang[view_my_store]="VIEW MY STORE";
$lang[store_home]="Store Home";
$lang[view_auctions]="View Auctions";
$lang[view_feedback]="Se Karakterer";
$lang[subscription_details]="SUBSCRIPTION DETAILS";
$lang[store_acc_type]="ACCOUNT TYPE";
$lang[total_articles_in_store]="TOTAL ARTICLES";
$lang[remaining_articles_in_store]="REMAINING ARTICLES";
$lang[last_payment]="LAST PAYMENT";
$lang[next_payment]="NEXT PAYMENT";
$lang[unlimited]="Unlimited";
$lang[invalid_acc_type]="Invalid Account Type";
$lang[items]="vare";
$lang[price]="Pris";
$lang[choose_account_type]="Choose Account Type";
$lang[email_retype]="Gentag Email Adresse";
$lang[formcheck_email]="The \"Email Address\" and \"Retype Email Address\" fields must match";
$lang[dontrefrest_note]="IMPORTANT: After clicking the \"Submit\" button, dont hit refresh from your browser because the auction will be
inserted twice and you will be charged twice.";
$lang[formcheck_iframes]="The <iframe> tag is not allowed";
$lang[formcheck_content_js]="Javascript is not allowed";
$lang[store_name]="Store Name";
$lang[formcheck_store_name_empty]="The Store Name cannot be empty";
$lang[formcheck_store_name_html]="The Store Name cannot contain html";
$lang[formcheck_welcome_page_js]="The Welcome Page text cannot contain Javascript";
$lang[formcheck_welcome_page_iframes]="The Welcome Page text cannot contain <iframe> tags";
$lang[formcheck_shop_mainpage_js]="The Store Description text cannot contain Javascript";
$lang[formcheck_shop_mainpage_iframes]="The Store Description text cannot contain <iframe> tags";
$lang[storename]="Store Name";
$lang[stores_disabled]="Stores are currently disabled";
$lang['acc_history'] = "History";
$lang['acc_total'] = "Total";
$lang['acc_setup_fees'] = "Auction Setup Fees";
$lang['acc_end_fees'] = "End of Auction Fees";
$lang[voucher_code]="Enter Voucher Code";
$lang[voucher_text]="If you have received a voucher, please enter the code in the field above";
$lang[enter_voucher_code]="ENTER VOUCHER CODE (optional)";
$lang[voucher_reduction]="VOUCHER REDUCTION";
$lang[and_msg]="and";
$lang[voucher_reduct]="voucher reduction";
$lang[orurl]="eller URL";
$lang[you_won_item]="Congratulations you have won ";
$lang[you_won_item2]="This seller accepts PayPal direct payment. Please follow the instructions below to pay for this item. ";
$lang[orselectprevusedcats]="Or select one of your previously used categories";
$lang[Recently_Listed_Wantads]="Recently Listed Wanted Ads";
$lang[voucher_valid]="The voucher code you have entered is valid";
$lang[maincat]="HOVED KATEGORI";
$lang[addlcat]="ADDITIONAL CATEGORY";
$lang[allowed_credit]="Tilladt Credit";
$lang[paywithpaypal]="Pay with PayPal";
$lang[checkoutpageerror]="<blockquote>
<b>ERROR</b>: The checkout page cannot be generated with the parameters you have submitted due to one of the following reasons:
<ul>
<li> the auction you are trying to make payment for has been deleted
<li> the seller doesnt exist
<li> the seller's account was suspended by the admin
</ul>Sorry for the inconvenience.</blockquote>";
$lang[paywithpaypalto]="Pay with PayPal to ";
$lang[selitemsfrombelow]="Please select the items you wish to pay for from the list below";
$lang[select]="Vælg";
$lang[item_id]="Vare ID";
$lang[shipping2]="Frakt";
$lang[price]="Price";
$lang[purchasedate]="Purchase Date";
$lang[totalprice]="Total Price of the Selected Items";
$lang[totalshipping]="Total Shipping of the Selected Items";
$lang[totalinsurance]="Total Insurance (editable/optional)";
$lang[selatleastonemsg]="Please select at least one item in order to be able to proceed to PayPal.";
$lang[updinsurance]="Update Insurance Field";
$lang[ppyouhave]="You have to pay a total amount of";
$lang[updcart]="Update Shopping Cart";
$lang[currently]="Bud";
$lang[formcheck_feedback_empty]="Du kan ikke lade kommentar feltet stå tomt";
$lang[formcheck_feedback_html]="Du kan ikke bruge html i kommentar feltet";
$lang[formcheck_askq_empty]="The Ask Question field cannot be empty";
$lang[formcheck_askq_html]="The Ask Question field cannot contain html";
$lang[formcheck_pubans_empty]="The Answer field cannot be empty";
$lang[formcheck_pubans_html]="The Answer field cannot contain html";
$lang[errorauctclosednoq]="This auction has been closed. No more questions are accepted for it.";
$lang[aucterrorsellermsg]="If you are the seller of this item please ensure that all applicable fees are paid";
$lang[quant_awarded]="Quantity Awarded";
$lang[publicqs]="Accept Public Questions";
$lang[bidplacedemail]="New Bid Email Notification";
$lang[globalsetts]="Global Settings";
$lang[err_refreshimpossible]="You have already submitted this auction.<br> If you want to sell something similar then goto your \"Members Area\",
click on the \"Selling\" tab, choose the auction and click \"Sell Similar\"";
$lang[suggestcategory]="Vælg En Kategori";
$lang[enterdesc]="Beskrivlse";
$lang[added_s_cat]="Your category suggestion has been submitted successfully. Thank you.";

## v5.21 addon
$lang[listedin]="Item Listed In";
$lang[auction]="Auktion";
$lang[store]="Butik";
$lang[both]="Begge";
$lang[add_insurance]="Add Insurance";
$lang[formcheck_age1]="Du skal være mindst 18 år";
$lang[formcheck_age2]="for at registrere dig.";
$lang[mb_description_new]="Click on the button on the right to proceed to Moneybookers";

## v5.21b addon
$lang[checkoutnote]="<strong>NOTE:</strong> If you have purchased items in more than one currency from this seller, they are grouped based on the currency of the
auction you have selected to pay from the \"Won Items\" section.";
?>
Avatar billede joryje Nybegynder
18. oktober 2006 - 22:12 #1
Skal lige være sikkert er det fra dansk til engelsk eller er det fra engelsk til dansk?
Avatar billede bjbjbj Nybegynder
18. oktober 2006 - 22:29 #2
Det fra Engelsk - Dansk
Avatar billede joryje Nybegynder
18. oktober 2006 - 22:42 #3
Kan der blive tale om mere end bare point?
Avatar billede bjbjbj Nybegynder
18. oktober 2006 - 22:56 #4
nej desvære men du får 200 point og karma
Avatar billede krohn Praktikant
19. oktober 2006 - 07:55 #5
Skal kigge på det
Avatar billede krohn Praktikant
19. oktober 2006 - 11:18 #6
Kalde
Avatar billede krohn Praktikant
19. oktober 2006 - 11:19 #7
Der var vist lige noget med opdateringen, hvad vil du kalde din "watch list" ? Nogle ønsker?
Avatar billede bjbjbj Nybegynder
19. oktober 2006 - 18:31 #8
nææh noget der lyder godt, alså det en auktionside så find bare på noget :)
Avatar billede krohn Praktikant
19. oktober 2006 - 19:55 #9
ok har været over ca halvdelen (400 linjer)
Avatar billede bjbjbj Nybegynder
19. oktober 2006 - 22:53 #10
fedt :)
Avatar billede krohn Praktikant
20. oktober 2006 - 11:32 #11
Her er den så:

$lang[bidhistory]="SE BUD HISTORIE";
$lang[bidhistoryfor]="BUD HISTORIE FOR";

$lang[bulkschema]="Auktions agent";
$lang[catids]="Kategori IDs";
$lang[bulkcattext]="Herunder er kategori ID, du skal bruge de kategori nummere der er listet I venster kolone. Den overliggende kolone er kun til brug for kategori formål.";
$lang[catid]="Kategori ID";
$lang[catname]="Kategori navn";
$lang[parentid]="Overliggende ID";
$lang[bulkuploadschema]="Masse Upload File Schema";
$lang[field]="Feldt";
$lang[value]="Værdi";
$lang[itemnametext]="Teksten må fylde op til 255 karaktere";
$lang[itemdescrtext]="En beskrivelse kan fylde op til 65535 karakterer";
$lang[quanttext]="Et nummer op til 6 ciffere";
$lang[auctype]="Auktionstype";
$lang[auctypetext]="<em>standard</em> betyder <B>Standard Auktion</B><BR> <em>Holland</em> betyder <B>Hollandsk Auktion</B>";
$lang[bidstartprice]="Startpris";
$lang[bidstartpricetext]="Start bud";
$lang[duration]="Tidsvarighed";
$lang[countrytext]="Teksten må fylde op til 100 karakterer";
$lang[ziptext]=" En tekststreng repensentere Zip koden hvor auktionen er lokaliseret.";
$lang[shippingcond]=" Forsendeleles betingelser";
$lang[shippingcondtext]="<em>BP</em> betyder <strong>Køber betaler</strong> for forsendelse udgifter<br> <em>SP</em> betyder <strong>Sælger betaler</strong> for forsendels omkostninger";
$lang[cattext]="Du vil finde kategori id <A HREF=\"java script:Openimage2('bulkkats.php')\">her</A>.";
$lang[resprice]="Mindste salgs pris";
$lang[respricetext]="Enter <strong>0 </strong>hvis du ikke ønsker at indtaste en reserveret mindste pris, indtast en værdi hvis du ønsker at bruge mindste salgs pris.";
$lang[buynowprice]="Køb nu pris";
$lang[buynowpricetext]="Enter <strong>0 </strong> hvis du ikke ønsker at gøre brug af en køb nu pris, indtast et beløb hvis du ønsker at gøre brug af køb nu pris.";

$lang[buynow]="Køb nu pris";
$lang[err_buynowreg]="Du må være rigistret for at kunne bruge KØB NU funktionen";
$lang[err_more]="Du har valgt at købe flere varer end der er tilgængelige. Prøv venligst igen";
$lang[buynowwon]="Du har købt denne vare på  \"køb nu\" funktionen.<br>    E-mails er blevet sendt til dig og sælgeren af varen.<br>    Tak";
$lang[buynowwonsubj]="Auktionen er vundet på køb nu pris.";
$lang[buynow_errcant]="Du kan ikke bruge køb nu prisen på denne vare";
$lang[noauct]="Der er ingen auktioner i denne kategori";

$lang[auc_errpicsize1]="Dit billede er for stort";
$lang[auc_errpicsize2]="Du kan indsætte et billed fra \"Rediger Auktion\" side";
$lang[auc_errpicsize3]="Ekstra billed";
$lang[auc_errpicsize4]="er over maks størelse af";
$lang[aucupdate_success]="Din auktion er blevet opdateret. Tak<br><br>Tryk her<a href=membersarea.php>her</a><br>hvis siden her ikke opdaterer automatisk";
$lang[modifyauc]="REDIGER AUKTIONS DETALJER";
$lang[uploadpic]="opload billede";
$lang[picturegallery]="billede galleri";
$lang[youcanupload1]="Du kan oploade til";
$lang[youcanupload2]="ekstra billed.<br> NOTE: hvis du ønsker at oploade ekstra billeder, vil de nuværende ekstra billeder blive slettet.";
$lang[standardauc]="Standard auktion";
$lang[dutchauc]="Hollansk Auktion";
$lang[aucstarts]="Auktionen starter....";
$lang[whatsthis]="Hvad er det?";
$lang[no]="Nej";
$lang[yes]="Ja";
$lang[bidincr]="Bud forøgelse";
$lang[builtinincr]="Brug vores indbyggede probosionale bud forøgelse tabel";
$lang[customincr]="Input din forøgelse";
$lang[featitem]="Funktions punkt";
$lang[featdhomepage]="Top billede på forsiden";
$lang[feathomepage]="Funktion på start side";
$lang[featdcatpage]="Punkt på kategori sidee";
$lang[featcatpage]="Top billede i kategorien";
$lang[itembold]="Punkt er fremhævet";
$lang[bolditem]="Fed skrift";
$lang[itemhighlighted]="Punkt er markeret";
$lang[highlighteditem]="Fremhæv din vare";
$lang[privateauc]="Privat auktion";
$lang[auccurr]="Auktions valuta";
$lang[acceptswap]="Aceptere byt tilbud";
$lang[paymethods]="Betalings metode";
$lang[servicetypeselect]="--Vælg--";
$lang[recorded]="Optaget";
$lang[specdelivery]="Special levering";
$lang[airmail]="Luft post";
$lang[surfmail]="Land post";
$lang[other]="Andre";
$lang[choosecat]="Vælg Kategori";
$lang[modify]="Ændre";
$lang[editauc]="ANDRE AKTIONER";
$lang[infoupdated]="Dine personlige infomationer er opdateret.<br><br>Venligst klik <a href=membersarea.php>her</a><br>hvis siden ikke opdatere automatisk";

$lang[formcheck_name]="Feldtet \"name\"  kan ikke være tomt eller indeholde fornærmene ord";
$lang[formcheck_namehtml]="Feldtet \"name\"  kan ikke indeholde HTML tags";
$lang[formcheck_month]="Feldtet \"month\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_day]="Feldtet\"day\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_year]="Feldtet \"year\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_addr]="Feldtet \"address\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_city]="Feldtet \"City\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_zip]="Feldtet \"zip code\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_phone]="Feldtet \"phone\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_email]="Feldtet \"email address\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_emailinv]="Feldtet \"email address\"  indeholder ikke en gyldig e-mail adresse.";
$lang[formcheck_user]="Feldtet\"username\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_pass]="Feldtet \"password\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_passlen]="... \"password\" feltet skal have mellem 6 and 12 karakterer";
$lang[formcheck_passmatch]="Feldtet \"adgangskode\" og \"bekræft adgangskode\" må være det samme";
$lang[formcheck_pin]="PIN koden du har indtastet er ikke korekt";
$lang[formcheck_err]="Oprationen kunne ikke udføres fordi en eller flere fejl opstod.";
$lang[formcheck_resubmit]="Venligst genopdatere efter du har lavet flg. ændringer";
$lang[formcheck_userexist]="Brugernavn ekisistere allerde i vores database.";
$lang[formcheck_emailexist]="TE-mail adressen ekisistere allerede i vores database.";
$lang[formcheck_age]="Du må være over 16 år for at registrer.";
$lang[formcheck_quantempty]="Feldtet \"antal\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_quantnum]="Feldtet \"antal\" kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_startempty]="Feldtet \"Auktionen starter kl.\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_startnum]="Feldtet \"Auktionen starter kl.\" må være et tal";
$lang[formcheck_reservempty]="Feldtet \"Mindste salgs pris\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_reservnum]="Feldtet \"Mindste salgs pris\" skal være et tal";
$lang[formcheck_buynowempty]="Feldtet \"Køb Nu\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_buynownum]="Feldtet \"Køb Nu\" må være et tal";
$lang[formcheck_bidincempty]="Feldtet \"Bud forøgelse\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_bidincnum]="Feldtet \"Bud forøgelse\" må være et tal";
$lang[formcheck_nopayment]="Du må vælge mindst èn betalings metode";
$lang[formcheck_descr]="Feldtet \"beskrivelse\"  kan ikke være tomt eller indeholde fornærmene ord";
$lang[formcheck_subcat]="Venligst vælg en underkategori til din vare";

$lang[claimback]="End of auction fee claim back request";
$lang[aucid]="Auktions ID";
$lang[buyerid]="Køber ID";
$lang[feeamount]="Omkostnings beløb";
$lang[transid]="Tranktions ID";
$lang[trans_note]="Hvis Tranktions ID viser 'Test Tranktion', så ser bort fra denne besked. Ellers, er denne ID, betalings ID fra PayPal.";
$lang[accstatusfor]="Konto status for";
$lang[accstatus]="Konto status";
$lang[accname]="Konto navn";
$lang[currbalance]="Konto balance";
$lang[itemid]="Vare ID";
$lang[amount]="Beløb";
$lang[balance]="Balance";
$lang[winnersinfo]="VINDER KONTAKT INFO.";
$lang[err_itemwatch]="Du må være rigistret for at kunne tilføje vare til min liste";
$lang[loading]="Loading...<br><br>Venligst klik<a href=$link>her</a><br>hvis siden ikke opdatere automatisk";

$lang[retrievepass]="Send mit log ind";
$lang[retrieve_succ]="Dine log ind oplysninger er blevet sendt til din E-mail adresse";
$lang[retrieve_err]="Brugernavn eller e-mail adresse eksistre ikke i vores database,<br> eller brugernavn eller e-mail adresse passer ikke sammen";
$lang[retrieve_user]="Skriv Dit Brugernavn";
$lang[retrieve_button]="Send mit kodeord";

$lang[swap_success]="Du har med ssukses byttet varen.<br> E-mails er blevet sendt til begge parter der har taget del i handlen.<br>    Tak";
$lang[swap_reject]="Du har afvist tilbud om bytning.";
$lang[quant_req]="Antal udbedt";
$lang[swap_offerdescr]="Bytte tilbud beskrivelse";
$lang[swap_accept]="Aksepter bytning";
$lang[swap_reject]="Afvis bytning";

$lang[view_auc]="SE AKTIONER";

$lang[browse]="VIS";
$lang[allcats]="Alle Kategorier";
$lang[welcome]="Velkommen";

$lang[home]="Forside";
$lang[sell]="Salg";
$lang[help]="Hjælp";
$lang[contactus]="Kontakt os";
$lang[faq_abbr]="FAQ";

$lang[otheritemsfrom]="ANDRE VARE FRA";

$lang[payment_done]="Din betaling er blevet bekræftet.<br><br>Tak for din tilføjelse.";
$lang[thanksforusing]="Tak fordi du brugte";
$lang[payment_made]="Din betaline er blevet lavet.";
$lang[payment_fail]="Din betaling er ikke blevet rigistret eller var ugyldig.<br> <br> Tak for din forståelse.";

$lang[reg_erripbanned]="Du kan ikke rigistrere fordi din IP adresse er afvist.";
$lang[reg_erremailbanned]="Du kan ikke rigistrere fordi din e-mail adresse er afvist.";
$lang[registration]="Tilmeld";
$lang[enter_info]="Input infomation";
$lang[further_info]="For flere detaljer, venligst <a href=mailto:".$setts['error_email'].">kontakt os";
$lang[reg_emailsent]="Nej.";
$lang[signup_receive]="Tilmeld og modtag";
$lang[credit]="Kr.";
$lang[reg_note]="Skriv din rigtige E-mail for der bliver sendt en aktiveringsmail.";
$lang[userid]="Brugernavn";
$lang[userid_text]="Eksempel: rose789 (Brug ikke din E-mail adresse)";
$lang[reg_pass]="Skriv Dit Kodeord";
$lang[reg_passtext]="6 karakterer minimum <br> Skriv et kodeord som er nemt for dig at huske men svært for andre at gætte.";
$lang[reg_pass2]="Gentag Kodeord";
$lang[reg_birth]="Din Fødselsdag";
$lang[day]="Dag";
$lang[month]="Månede";
$lang[jan]="Januar";
$lang[feb]="Febura";
$lang[mar]="Marts";
$lang[apr]="April";
$lang[may]="Maj";
$lang[jun]="Juni";
$lang[jul]="Juli";
$lang[aug]="August";
$lang[sep]="September";
$lang[oct]="Oktober";
$lang[nov]="November";
$lang[dec]="December";
$lang[year]="År";
$lang[reg_pin]="Registration PIN";
$lang[conf_pin]="Skriv PIN";
$lang[reg_termsnote]="";
$lang[reg_terms]="Regler og Betingelser";
$lang[pin_text]="Skriv denne PIN i nedestående boks for at gennemføre registrationens.";
$lang[reg_button]="Registrer";

$lang[confretract]="BEKRÆFT TILBAGE TRÆKNING AF BUD";
$lang[confretract_quest]="Er du sikker på du vil slette dit bud?";
$lang[confretract_dis]="Bu tilbage trækning er ikke aktivt for tiden";

$lang[sellersinfo]="SÆLGERS KONTAKT INFO    ";
$lang[contact_info]="Kontakt info";
$lang[err_endofauc_fee]=" <strong>Auktion slut gebyr</strong> var ikke betalt for denne auktion";

$lang[aucsubmitted]="Din auktion var tilføjet. Tak<br><br>Venligst klik <a href=membersarea.php>her</a><br>hvis siden ikke opdatere automatisk";
$lang[selectmaincat]="VÆLG EN HOVED KATEGORI TIL DIN VARE";
$lang[sellitem]="OPRET AUKTION";
$lang[itemdetails]="VARE BESKRIVELSE";
$lang[selectcat]="VÆLG KATEGORI";
$lang[nextstep]="Næste";
$lang[prevstep]="Forrige side";
$lang[aucimages]="OPLOAD BILLEDE";
$lang[optfield]="field optional";
$lang[auc_settings]="AKTIONS INDSTILLINGER";
$lang[itemsquant]="Items Quantity";
$lang[nopic_uploaded]="Ingen billede er oploadet";
$lang[sell_homepage]="Start side valgte auktioner";
$lang[sell_category]="Kategori side valgte auktioner";
$lang[sell_bold]="Kraftig Auktion";
$lang[sell_highlighted]="Markeret auktioner";
$lang[days]="dag(e)";

$lang[aucfees]="AUKTIONS GEBYR";
$lang[listfee]="Listnings gebyr";
$lang[endaucfee]="Auktion slut gebyr";
$lang[aucend_tierlim]="Auktion slut Tier Limit";
$lang[aucend_tier2]="Auktion slut gebyr Tier 2";
$lang[addpicfee]="Flere billeder gebyr";
$lang[secondcatfee]="2 Kategorier gebyr";
$lang[highlightfee]="Markerede vare gebyr";
$lang[boldfee]="Fed overskrift gebyr";
$lang[homepagefee]="Top billede på forsiden gebyr";
$lang[catfee]="Top billede i kategorien gebyr";
$lang[respricefee]="Mindste salgs pris gebyr";
$lang[auc_terms]="Ved at klikke på send knappen, akseptere betingelserne vist herunder";
$lang[aucpreview]="VIS AUKTION";
$lang[featuring]="Deltagelse";

$lang[shopitems]="VARE I BUTIK";
$lang[reg_swap]="Du må være registret for at bruge VARE BYTNING funktionen";
$lang[swapmoreavail]="Du har valgt at bytte flere vare end der er tilgenlig. Venligst prøv igen";
$lang[swapofferfrom]="VAre byt tilbud fra";
$lang[swapsubmitsuccess]="Bytning tilbud udført succesfuldt.<br>Tak";
$lang[viewfeedback]="SE KARAKTERER";
$lang[viewfeedback1]="Se Karakterer";
$lang[feedbackfor]="KARAKTER FOR";
$lang[details]="Detaljer";
$lang[claimsent]="Tilbagebetalings forespørgelse er blevet sendt. Tak for din tilføjelse.";
$lang[claimbackendauc]="Tilbagebetaling af auktion slut geyr forespørgelse (ikke betalende byder)";
$lang[payfee]="Betal gebyr";
$lang[swapofferfrom_member]="Byt tilbud fra";

$lang[shop_noauc]="Der er ikke nogen auktioner listed i denne brugers butik for tiden";
$lang[nobids]="Ingen bud";

$lang[popup_bn]="Brug denne funktion hvis du ønsker at købe varen nu, til den opgivede pris frem for at afgive bud.";
$lang[popup_pa]="Nogle sælger ønsker ikke at holde køber ID hemligt. Der er ikke nogen grund til dette, da det beskytter budgivers identitet, og stopper for konkurerene sælger fra at kontakte køber med tilbud ";
$lang[popup_rp]="En mindste salgspris er den laveste pris en sælger vil akseptere. IHvis dit bud ligger under denne pris vil du ikke vinde auktionen";

$lang[item_swapped]="vare byttet";
$lang[close]="Luk";
$lang[means]="means";
$lang[abuse_updated]="<br><p class=contentfont align=center>Anmeldelse af misbrug er modtaget reported.<br><br>Venligst klik <a href=membersarea.php>her</a><br>hvis siden ikke opdatere automatisk</p><p> </p>";
$lang[question_for_seller]="Spørgsmål til sælger ang.";
$lang[mess_send_seller]="Din Besked Er Sendt Til Sælger";

$lang[serv_act_fee]="Service Aktiverings gebyr";
$lang[auc_setup_fee]="Auktions opsætnings gebyr";
$lang[add_pic_fee]="Ekstra billeder gebyr";
$lang[user_sign_fee]="Registrerings gebyr";
$lang[cat_page_fee]="Kategori side funktion gebyr";
$lang[bold_fee]="Kraftig vare gebyr";
$lang[highl_fee]="Markerede vare gebyr";
$lang[home_page_fee]="Start side gebyr";
$lang[res_price_fee]="Mindste salgs pris gebyr";
$lang[second_cat_fee]="Anden kategori gebyr";
$lang[end_auc_fee]="Auktion slut gebyr";
$lang[swap_fee]="Byt gebyr";
$lang[payment_fee]="Betaling";

$lang[directpayment]="PayPal Direct betalings opsætning";
$lang[directpaymentmsg]="Klik for at akseptere direkte betaling for denne vare";
$lang[directpaymentemail]="Skriv din registrede PayPal e-mail adresse";

$lang[selectaddlcat]="VÆLG EN EKSTRA KATEGORI TIL DIN VARE";
$lang[noaddlcat]="Nej Tak, Jeg ønsker ikke at sætte den i en kategori til! -- NÆSTE --> ";
$lang[selectaddlsubcat]="VÆLG EKSTRA KATEGORI";
$lang[chooseaddlcat]="Vælg ekstra kategori";
$lang[changepass]="SKIFT NUVÆRENDE ADGANGSKODE";
$lang[swap_fee]="Bytte gebyr";
$lang[headdirectpayment]="Betal med PayPal for denne vare";
$lang[startbid]="Start Bud";
$lang[currently]="Nuværende";
$lang[notregclickhere]=" Klik her for at tilmelde dig?";
$lang[printview]="Print aktion";
$lang[auctdetserror]="Fejl";
$lang[aucterrormsg]="Auktionen du prøver at se findes ikke ellers er blevet slettet af admin.";
$lang[askquestionokmsg]="Beskeden var succesfuldt sendt til sælger.<br>Tak for di tilføjelse";
$lang[swapimpossible]="Bytning var ikke mulig i dette tilfælle.<br>Undskyld for ulejligheden.";
$lang[erroraccnotactive]="Log ind fejl - Kontoen er ikke aktiv endnu";
$lang[accactivatemsg]="Din konto er ikke aktiv endnu.<br>Kig i din mail indbox for at finde aktiveringsmailen
.<br><br>Kan du ikke aktiver din konto så kontakt os venligst.";
$lang[formcheck_rpsmallerthanbidstart]="Mindste salgs pris kan ikke være mindre end eller lig med start prisen.";
$lang[formcheck_useralpha]="Dit brugernavn må kun indeholde bogstaver og tal.";
$lang[invoicetitle]="KONTO STYRING - FAKTURA BETALING";
$lang[areyousure]="Er du sikker på du vil slette dette punkt?";
$lang[confirmdeletion]="BEKRÆFT SLETNING";
$lang[buynowonlyexplanation]="<strong>NOTE:</strong> Hvis du ønsker at liste et <strong>\"Køb det nu\"</strong> auktion, skal du sætte start pris lig med køb nu pris.";
$lang[buynowonlyauctionalalert]="Dette er kun en køb nu auktion, der kan ikke bydes.";
$lang[binauction]="Slet auktion";
$lang[editreditectmsg]="Klik for at vende tilbage til medlems område";
$lang[editauctionerror1]="Denne auktion eksistere ikke, eller du er ikke ejer";
$lang[editauctionerror2]="Du kan ikke ændre denne auktion, da der ikke er palceret nogle bud.";
$lang[auctionstarttime]="Start Tid";
$lang[now]="Nu";
$lang[customtime]="Tilpas";
$lang[formcheck_isstarttime]="Start tiden for en auktion kan ikke være fortid.";
$lang[unstartedauctions]="Auktioner som ikke er startet endnu";
$lang[starts]="Starter";
$lang[auctiondidntstart]="Denne auktion er ikke startet endnu.";
$lang[sellerpreferspaypal]="Sælge foretrækker PayPal betaling";
$lang[paiddirectpayment]="Betalt med direkte betaling";
$lang[paylink]="Betal med PayPal<br>for varen";
$lang[notpaid]="Vare ikke betalt endnu";
$lang[to]="til";
$lang[retrieve_email]="Indsæt Din Email Adresse";
$lang[formcheck_bnsmallerthanbidstart]=" \"Køb nu\" pris kan ikke blive mindre end start prisen, eler mindste salgd pris";
$lang[relist_similar]="Gentag Auktion";
$lang[formcheck_dutcherror]="Du må liste mindst to vare i en hollansk auktion";
$lang[current_pic]="Nuværende billed";
$lang[formcheck_postagecosts]="Feldet forsendelese omkostninger skal være et tal";
## v4.06 update
$lang[bin_fee]="Køn nu opsætnings gebyr";
$lang[buyitnowfee]="Køb det nu gebyr";
$lang[shop_safemodewarning]="Butiks front kan ikke oprettes når SAFE MODE er slået til.<br>
For at få adgang til butiks front url, brug linket herunder:<br>";
## v4.07 update
$lang[bulk_text]="Õpload mange vare ved brug af masse opload funktionen. <br>Filen skal have feldterne adskilt af<strong>[]<br></strong>For at oploade vare rigtigt, venligst følg denne <a href=\"java script:Openimage('bulkschema.php');\">schema</a>.<br> <br>Vare vil blive oploadet til databasen, men du skal aktivere dem enkeltvis.";
## v5.0 opdater skin
$lang[backtohomepage]="Tilbage Til Forsiden";
$lang[selectapicture]="Vælg Et Billede";
$lang[autostop]="Auto/Stop";
$lang[Cap_sell]="SÆLG";
$lang[Cap_home]="FORSIDE";
$lang[Cap_help]="HJÆLP";
$lang[Cap_members]="MEDLEMMER";
$lang[Cap_faq]="FAQ";
$lang[Cap_fees]="GEBYR";
$lang[Cap_about]="OM OS";
$lang[Cap_contact]="KONTAKT OS";
$lang[bid_now]="BYD NU";
$lang[start_date]="Start Dato";
$lang[auction_title]="Auktion overskrift";
$lang[site_news]="Nyheder";
## v5.00 update
$lang[accont_balance]="Din saldo er:";
$lang[debit]="Kredit";
$lang[not_enough_swap]="Der er ikke nok vare til at foretage en bytning.";
$lang[PAY_FOR_AUCTION_SETUP_FEE]="BETAL AUKTION OPSÆTNINGS GEBYR";
$lang[PAY_END_OF_AUCTION_FEE]="BETAL AUKTION SLUT GEBYR";
$lang[IMAGE_GALLERY_FEE]="Billed galleri gebyr    ";
$lang[bin_item_fee]="Køb det nu gebyr";
$lang[Pay_with_NOCHEX]="Betal med NOCHEX";
$lang[Proceed_to_Worldpay]="Fortsæt til Worldpay";
$lang[Proceed_to_Protx]="Fortsæt til Protx";
$lang[Cap_logout]="LOG UD";
$lang[Cap_register]="REGISTRER";
$lang[Cap_login]="LOG IND";
$lang[about_us]="Om Os";
$lang[Privacy_Policy]="Privacy Policy";
$lang[Site_fees]="Gebyr";
$lang[Page_loaded_in]="Siden blev loaded på";
$lang[seconds]="sekunder";
$lang[user_name]="Brugernavn";
$lang[Cap_search]="Søg";
$lang[Site_status]="OPLYSNINGER";
$lang[Cap_categories]="KATEGORIER";
$lang[Featured_Auctions]="Forside Aktioner";
$lang[Recently_Listed_Auction]="Nyeste Auktioner";
$lang[Recently_Bid_On]="Vare med bud på";
$lang[Ending_Soon]="Slutter Snart";
$lang[registered_users]="Medlemmer";
$lang[live_auctions]="Online Aktioner";
$lang[online_users]="Besøgne online";
$lang[all]="Alle";
$lang[none]="Ingen";
$lang[seller_error]="FEJL: Kun sælger har tilladelse til at se denne side.";
$lang[bulkuploadschematext]="Under her er en liste af feldter du kan oploade til dine auktioner,
Sammen med deres format og/eller værdier.<BR><BR> I din fil, hver auktion er repræsenteret ved en
linje og feldterne må være adskilt af <strong>[]</strong>";
$lang[pref_seller]="Fortrukende sælger";
$lang[reduction]="luk alle sit grbyer";
$lang[supported_gateways]="Venligst fortsæt til en af vores understødede gatways";
$lang[act_account]="for at aktivere din konto.";
$lang[pay_fee_of]="Du skal betale gebyr på";
$lang[paypal_description_new]="Klik på knappen til højre for at fortsætte til PayPal";
$lang[nochex_description_new]="Klik på knappen til højre for at fortsætte til Nochex";
$lang[checkout_description_new]="Klik på knappen til højre for at fortsætte til 2Checkout";
$lang[worldpay_description_new]="Klik på knappen til højre for at fortsætte til Worldpay";
$lang[ikobo_description_new]="Klik på knappen til højre for at fortsætte til Ikobo";
$lang[protx_description_new]="Klik på knappen til højre for at fortsætte til Protx";
$lang[testmode_description_new]="Klik på knappen til højre for at betale med vores betalings simulator.
Denne skal kun bruges til at teste med, og ikke når siden er "live", da der ikke vil ske nogen faktisk betaling.";
$lang[editauctionerror3]="Du kan ikke lave ændringer til denne auktion mere";
$lang[more_bidders]="mere...";
$lang[view_all_bidders]="Se alle byder";
$lang[high_bidders]="TOP BYDER";
$lang[error_refresh]="FEJL: Du har ikke retigheder til at se denne side";
$lang[bidconfirmation]="BUD BEKRÆFTELSE";
$lang[formcheck_bnwarning]="Advarsel: Du har indtastet en køb nu værdi, men har ikke sat køb nu mulighedenoption til \"Ja\"";
$lang[formcheck_bidincwarning]="Advarsel: Du har indtastet en personlig bud forøgelses værdi, men du har ikke sat personlig bud forhøjelsen til \"Ja\"";
$lang[operation_impossible]="FEJL: Opration ikke mulig";
$lang[removal_impossible]="Auktion lukket / Mærket slettet";
$lang[remove_bid]="Slet";
$lang[remove_bids]="Slet bud";
$lang[off]="off";
$lang[auction_image]="Auktion billed";
$lang[ask]="Spørg";
$lang[about_item]="vare";
$lang[seller_not_shipinternat]="Sælger sender kun i danmark";
$lang[formcheck_insurance]="Du må indtaste en tal værdi i forsikrings feldtet";
$lang[view_details]="Se auktion";
### addon v5.01
$lang[total_fees]="TOTAL OPSÆNINGS GEBYR    ";
## Authorize.net TILFØJ
$lang[authorize_net_description_new]="Klik på knappen til højre for at fortsætte til Authorize.NET";
## addon v5.012
$lang[formcheck_js]="Brug af javascript er ikke tilladt i beskrivelses feldtet";
$lang[bulkcheck_1]="itemname feldt må være ren tekst";
$lang[bulkcheck_2]="Beskrivelses feldtet må ikke indeholde javascript";
$lang[bulkcheck_3]="Feldtet antal skal være et tal";
$lang[bulkcheck_4]="Bud start feldtet skal være et float number";
$lang[bulkcheck_5]="Feldtet land skal være ren tekst";
$lang[bulkcheck_6]="Feldtet postnummer skal være et tal";
$lang[bulkcheck_7]="Feldtet kategori må være en gyldig kategori";
$lang[bulkcheck_8]="Feldtet mindste salgs pris må være et float number";
$lang[bulkcheck_9]="Feldtet køb nu må være et float number";
$lang[bulkcheck_msg_1]="Varen med<strong>række ID=";
$lang[bulkcheck_msg_2]="</strong> var ikke oploadet fordi det har følgende fejl:";

## v5.10 update
$lang[Cap_stores]="BUTIKKER";
$lang[stores_directory]="BUTIK KATALOG";
$lang[nostores]="Der er ikke nogen butik i vores katalog for tiden";
$lang[store_logo]="Butik Logo";
$lang[owner]="Ejer";
$lang[desc]="Beskrivelse";
$lang[items_listed]="Vare Listet";
$lang[feature_disabled]="Denne funktion er midlertidigt ikke aktiv";
$lang[ack_terms]="Jeg acceptere GeG's betingelser";
$lang[formcheck_ack_terms]="Du må akseptere denne sides betingelser";
$lang[reg_emailsent_approval]="Din bruger er blevet oprettet, en aktivering's email er sendt";

$lang[positive]="Positive";
$lang[neutral]="Neutral";
$lang[negative]="Negative";
$lang[profile_as_seller]="Profil som sælger";
$lang[activity]="Aktivitet";
$lang[items_sold]="Vare solgt";
$lang[rating_as_seller]="Karakter for salg";
$lang[last_30_days]="Sidste 30 Dage";
$lang[overall]="Total";
$lang[profile_as_buyer]="Profil som køber";
$lang[items_bought]="Købte vare";
$lang[rating_as_buyer]="Karakter for køb";
$lang[all_ratings]="Alle karakter";
$lang[positive_ratings]="Positive";
$lang[neutral_ratings]="Neutral";
$lang[negative_ratings]="Negative";
$lang[highestbids]="TOP BUD";
$lang[searchbybidder]="Søg blandt køber";
$lang[total_feedback]="TOTALT KARAKTER";
$lang[positive_feedback]="POSETIVE KARAKTER";
$lang[recent_ratings]="KARAKTER STATUS";
$lang[rate_1_month]="SIDSTE MÅNEDE";
$lang[rate_6_month]="SIDSTE 6 MÅNEDER";
$lang[rate_12_month]="SIDSTE 12 MÅNEDER";
$lang[items_for_sale]="VARE TIL SALG";
$lang[from_buyers]="Fra køber";
$lang[from_sellers]="Fra sælger";
$lang[left_for_others]="Fra andre";
$lang[itemid]="Vare ID";
$lang[sel_main_cat_msg]="<strong>STEP 1:</strong> Venligst vælg <strong>Hovede Kategori</strong> som din vare passer bedst i
, du vil have mulighed for at sætte varen i mere spesifikke kategorier sener i forløbet. ";
$lang[sel_second_cat_msg]="<strong>STEP 2:</strong> Venligst vælg om du vil have din vare til at optræde i flere kategorier.";
$lang[please_note]="<strong>Venligst noter:</strong> Der er en";
$lang[charge_sec_cat]=" skift for at sætte din vare i en anden kategori.";
$lang[select_second_cat]="Ja jeg vil gerne vælge en anden kategori fra listen her under: ";
$lang[formcheck_dpemail]=" \"PayPal Direct Betalings e-mail\"  kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_dpemailinv]="Feldtet \"PayPal Direct Betalings e-mail\" må indeholde en gyldig e-mail adresse";
$lang[Cap_wantedads]="ØNSKER REKLAME";
$lang[wanted_img]="ØNSKEDE REKLAMER";
$lang[wantedad_name]="Ønskede reklame navn";
$lang[offers]="Tilbud";
$lang[open_wanted]="Åbne Ønskede Reklamer";
$lang[closed_wanted]="Lukkede Ønskede Reklamer";
$lang[new_wanted]="Tilføj Ny Ønskede Reklame";
$lang[editwanted]="TILPAS ØNSKEDE REKLAME DETALJER";
$lang[newwanted]="OPRET NY ØNSKEDE REKLAME";
$lang[nowanted]="Der er ikke nogen ønskede reklamer i denne kategori";
$lang[adclosed]="Reklame Lukket";
$lang[wantedsrc]="ØNSKEDE REKLAME SØGNING";
$lang[srcwanted]="SØG ØNSKEDE REKLAME";
$lang[wa_name]="Ønskede reklame navn";
$lang[placeoffer]="INTAST REKLAME TILBUD";
$lang[buyerinfo]="Køber information";
$lang[offer_errreg]="Du må være registret for at kunne komme med et bud";
$lang[activeoffers]="Aktive bud";
$lang[no_offers]="Der er ikke nogen aktive bud på denne ønskede reklamef";
$lang[chooseitem]="Luk en vare";
$lang[noaucttooffer]="Du har ingen aktive auktioner at tilbyde";
$lang[makeoffer]="Kom med bud";
$lang[edit_desc]="Ændre Beskrivelse";
$lang[editdesctitle]="ÆNDRE AUKTIONS BESKRIVELSE";
$lang[editdescexpl]="En tidsmarkering vil blive tilføjet til en beskrivelse hvis du ændre den";
$lang[auct_was_edited]="Denn auktion var ændret af";
$lang[on]="on";
$lang[sp_details]="Forsendelses & Betalings detaljer";
$lang[formcheck_shippingdets]="Feldtet Forsendelses & Betalings detaljer kan ikke indeholde HTML";
$lang[formcheck_shd_js]="Feldtet Forsendelses & Betalings detaljer kan ikke indeholde Javascript kode";
$lang[hpfeat_desc]="Start siden indeholder kort beskrivelse";
$lang[vat_rate_expl_1]="NOTE: En Moms rate på ";
$lang[vat_rate_expl_2]="vil blive lag til gebyr ovenfor";
$lang[apply_vat_exempt]="Ansøg om Moms fritagelse";
$lang[vat_uid_number]="CVR Nummer (frivilig)";
$lang[apply_vat_msg]="Hvis din virksomhed er fritaget for moms venligst indtast dit CVR nummer her under.";
$lang[vat_exempt_status]="Moms fritagelse status";
$lang[exempted]="Fritaget";
$lang[not_exempted]="Ikke fritaget";
$lang[all_fees_incl]="Alle gebyrer inkluderet";
$lang[tax_vat]="Moms";
$lang[acct_needs_payment]="Venligst betal aktiverings gebyret her over, for at aktivere din konto.";
$lang[addfields]="Ekstra Infomation";
$lang[the]="The";
$lang[cannot_be_empty]="Personlig kan ikke være tomt";
$lang[wantedad_fee]="Ønsket Reklame Opsætnings Gebyr";
$lang[wantedadactivated]="Din ønskede reklame er blevet aktiveret. Aktiverings gebyr på";
$lang[paywantedsetupfee]="Betal opsætnings gebyr";
$lang[na]="n/a";
$lang[inactive]="inaktive";
$lang[onetimefeeof]="Der er et engangs gebyr på  ";
$lang[recurringfeeof]="Der er et gentagende gebyr på ";
$lang[needtopaystore1]=" du må betale for at aktivere butiks funktionen";
$lang[needtopaystore2]=" du må betale for at aktivere butiks funktionen. <br>
Du må betale gebye hver ";
$lang[store_fee]="Butik opsætnings gebyr";
$lang[storeactivated]="Din butik er blevet aktiveret. Aktiverings gebyr på";
$lang[storeinactive]="<p align=center><strong>Denne butik er ikke aktiv fortiden. Undskyld ulejligheden.</strong></p>";
$lang[login_secure]="Sikker log ind";
## addon Valuta omregner
$lang[convert_title]="Valuta omregner";
$lang[convert_attn]="Omregner skal kun bruges som et ca. beløb, veksle kurser opdateres dagligt. Omregningen er regnet med 4 decimaler.";
$lang[convert_amount]="Omregn";
$lang[convert_from]="af denne valuta";
$lang[convert_to]="til denne valuta";
$lang[convert_bttn]="OMREGN NU!";
$lang[convert_close]="Lukket";
$lang[convert]="Omregn";
## added by serge
$lang[confirmbidterms]="Ved at klikke på 'tilføj' knappen, akseptere du at købe denne vare af sælger hvis du har vundet auktionen.";
$lang[confirmbidagreeing]="<b>Ved at byde akseptere du at betale for varen og evt. forsendelses omkostninger.  hvis du har spørgsmål venligst spørg sælger før du byder på varen.  Tak og god fornøjelse med auktionen!";
$lang[acc_history] = "Historie";
$lang[acc_total] = "Total";
$lang[acc_setup_fees] = "Auktions opsætnings gebyr";
$lang[acc_end_fees] = "Auktion slut gebyr";
$lang[period]="Periode";
$lang[status_bidder_seller]="Køb og sælg ting? <br><a href=\"login.php\">Tilmeld</a> dig for at byde";
$lang[bidsubmitted1]="TILYKKE,<br> du er nu den højest bydne på denne auktion!";
$lang[bidsubmitted2]="Du kan følge dit bud gemmen <a href='membersarea.php'>Medlems området</a> og dit bud til en hver tid for at sikre du vinder auktionen.";
$lang[bidsubmitted3]="<b>Vigtigt:</b> Hvis du bliver overbudt får du tilsendt en E-mail, så du kan byde igen ";
$lang[confirmbuyterms]="Du er forpligtet til at købe (klik'Fortsæt' for at gemmenføre dit køb)";
$lang[sellstep1]="Hovede kategori";
$lang[sellstep2]="Anden Kategori";
$lang[sellstep3]="Vare beskrivelse";
$lang[sellstep4]="Auktions indstillinger";
$lang[sellstep5]="Forsendelse & Betaling";
$lang[sellstep6]="Vis Auktion";
$lang[sellstep7]="Færdig";
$lang[accountnumber]="Konto nummer";
$lang[action]="Aktion";
$lang[creditlimit]="Kredit Grænse";

$lang[show]="Vis";
$lang[one_time_fee]="engangt gebyr";
$lang[recurring_every]="gentagende, hver";
$lang[view_all]="Se Alle";
$lang[bulk_note]="Her under er ID nr. for kategorierne, du skal bruge
kategori nummeret listet i venstre kolone.";
## tilføjet til faktura print
$lang['invp_bill_to'] = "REGNING TIL";
$lang['invp_transaction_id'] = "HANDEL ID";
$lang['invp_invoice_tpd'] = "FAKTURA/MOMS DATO";
$lang['invp_vrn'] = "MOMS REGISTRINGS NUMMER";
$lang['invp_invoice_number'] = "FAKTURA NUMMER";
$lang['invp_order_method'] = "ANDRE METODER";
$lang['invp_product_type'] = "PRODUKT TYPE";
$lang['invp_digital_goods'] = "Digital Vare";
$lang['invp_payment_terms'] = "BETALINGS BETINGELSER";
$lang['invp_on_demand'] = "Efter ønske";
$lang['invp_invoice'] = "FAKTURA";
$lang['invp_quantity'] = "ANTAL";
$lang['invp_description'] = "BESKRIVELSE";
$lang['invp_price'] = "PRIS";
$lang['invp_vat_rate'] = "MOMS RATE";
$lang['invp_vat'] = "MOMS";
$lang['invp_total'] = "TOTAL";
$lang['invp_delivery_address'] = "LEVRINGS ADRESSE";
$lang['invp_carriage'] = "BEFRAGTER";
$lang['invp_tev'] = "TOTAL UDEN MOMS";
$lang['invp_tiv'] = "TOTAL MED MOMS";
$lang['invp_invoice_total'] = "FAKTURA TOTAL";
$lang['invp_comments'] = "Kommentare eller andre instrukstioner";
$lang['invp_ovrn'] = "VORES CVR NUMMER";
$lang[error_no_invoice]="Fakturaen kan ikke opretten med de nuværende paremeter.";
$lang[viewinvoice]="Se Faktura";
$lang[total]="Total";
$lang[none]="Ingen";
## v5.11 addon
$lang[formcheck_samecats]="Kategorien og anden kategori kan ikke være den samme";
## v5.12 addon
$lang[watchitemsdetails]="Se mine vare, detaljer";
$lang[flag_paid_unpaid]="Ikke betalt";
$lang[flag_paid_paid]="Betalt";
$lang[flag_status_0]="Behandler";
$lang[flag_status_1]="Markeret/Sendt";
$lang[flag_status_2]="Udsat";
$lang[flag_status_3]="Problem";

$lang[go]="Opdater";

## v5.20 addon
$lang[inv_login]="Log ind detaljerne du har tilføjet er ikke gyldig.<br>Venligst prøv igen";
$lang[live_wantads]="Aktive ønskede reklamer";
$lang[imgmax_note1]="NOTE: Billedet må max fylde";
$lang[proxybid]="Proxy Bid";
$lang[buyersearch]="SØG PÅ KØBER ";
$lang[bykeywords]="Kodeord";
$lang[byusername]="Brugernavn";
$lang[sellersearch]="SØG PÅ SÆLGER";
$lang[auctionsearch]="SØG AUKTION";
$lang[locationsearch]="SØG EFTER PLACERING";
$lang[storesearch]="SØG I BUTIK";
$lang[wanted_ad_title]="Wanted Ad Title";
$lang[otheritems]="Andre aktioner fra denne sælger";
$lang[starts]="Starter";
$lang[shipping_details]="Forsendelses detaljer";
$lang[contactus_yourdetails]="KONTAKT OS";
$lang[username_ifany]="Brugernavn (Hvis du har et)";
$lang[quest_query]="Spørgsmål";
$lang[contact_msg_sent]="Din mail er blevet sendt.";
$lang[formcheck_question]="Feldtet \"Spørgsmål/Forespørgsel\"  kan ikke være tomt";
$lang[site_maint_msg]="Siden er under opdatering, vi beklager";
$lang[maintenance_mode]="Veligeholds Mode";
$lang[logintopostqs]="Du skal være logget ind for at stille sælger et spørgsmål";
$lang[plsanswerqs]="Venligst besvar ovenstående spørgsmål";
$lang[postqpublic]="Post spørgsmål offentligt";
$lang[postqprivate]="Send spørgsmål privat til sælger";
$lang[askquestionokmsg2]="Dit spørgsmål er blevet tilføjet.<br>Tak for din deltagelse";
$lang[askquestionokmsg3]="FEJL: Dit spørgsmål var tomt, og derfor ikke postet.";
$lang[question]="Spørgsmål";
$lang[answer]="Svar";
$lang[askquestionokmsg4]="Svaret er tilføjet.";
$lang[aucsubmitted2]="er tilføjet. Tak<br><br>Venligst klik <a href=membersarea.php>her</a><br>hvis siden ikke opdatere automatisk";
$lang[aucsubmitted1]="Dine Auktioner";
$lang[auctionactivated2]="er blevet aktiveret. Aktiverings gebyr på";
$lang[auc_id]="Vare ID";
$lang[confdel_auction]="Venligst noter at du er ved trække auktionen tilbage. <br>Dette kan kun gøres under ekstreme forhold!<br><br>Are you sure you want to do this?";
$lang[prefilledfields]="Opsæt forud indtastede auktions feldter";
$lang[directpaymentmsg2]="Aksepter PayPal Direkte Betaling";
$lang[pref_fields_updated]="De forud indtastede auktions feldter var opdateret.";
$lang[feedback_rating]="Sælgers Karakterer";
$lang[view_fb]="Se Karakterer";
$lang[member_announcements]="MELEMMERS UDTAGELSER";
$lang[member_announcements2]="UDTAGELSER";
$lang[item_is_watched_by]="0";
$lang[people]=" Holder øje med denne vare";
$lang[referredby]="Hvordan Fandt Du Os?";
$lang[field_opt]="Valgfrit feldt";
$lang[ref_select]="--Vælg--";
$lang[picpaymentnote]="NOTE: De ekstra billeder gebyr skal kun betales en gang for hver auktion, og er gælder for alle billeder der oploades.";
$lang[buyingtotals]="Køb total";
$lang[bidding]="Bydning";
$lang[won]="Vundet";
$lang[biddingon]="Dine bud";
$lang[winning]="Vinder";
$lang[nbaucts]="# af auktioner";
$lang[sellingtotals]="Salg totalt";
$lang[selling]="Sælger";
$lang[open]="Åben";
$lang[closed]="Lukket";
$lang[notstarted]="Ikke startet";
$lang[sold]="Solgt";
$lang[makeresoffer]="Tilbyd byderne en fast pris tilbud";
$lang[invalidresopt]="Du har ikke retigheder til at se denne side";
$lang[fixedprofferfor]="FAST PRIS TILBUD TIL";
$lang[onlyhigherbids]="kun højste bud fra hver bruger er vist";
$lang[fixedproffer]="FAST PRIS TILBUD";
$lang[notyetset]="Ikke sat endnu";
$lang[fixedofferenteredsucc]="Fast pris var tilføjet. e-mail er sendt til køberne.";
$lang[fixedofferenterederror]="FEJL: Fast pris skal være et positivt tal, eller du har ikke retigheder til at give fast pris tilbud på denne vare.";
$lang[fixedproffers]="FAST PRIS STATUS";
$lang[accepted]="Aksepteret";
$lang[acceptance_date]="Aksepteret Dato";
$lang[accept]="Godkendt";
$lang[declwinner]="Udråb vinner";
$lang[fixedpricewinner]="Fast pris vinner";
$lang[store_img]="Butik";
$lang[aboutme_title]="OM MIG SIDE";
$lang[aboutme_msg_new]="Fra denn side ka du oprette en simpel\"Om mig\" side. Hvis du har en butik, denne side vil ikke vær aktiv.<br>
<strong>ATTENTION:</strong> Aktivering af denne side vol automatisk deaktiver din butik!";
$lang[enable_aboutme]="Aktiver \"Om mig\" side?";
$lang[store_status]="BUTIK STATUS";
$lang[enabled]="Aktiveret";
$lang[disabled]="Deaktiveret";
$lang[enable_store]="Aktivere Butik?";
$lang[store_setup_page]="BUTIK OPSÆTNINGS SIDE";
$lang[store_desc_msg]="Ved at aktivere BUTIK siden, vil du have muligheden for at liste nummeret af auktioner på den oprettede butiks sektion.";
$lang[enable_store]="Aktiver Butik";
$lang[store_url]="Butik URL";
$lang[store_welcome_page]="Butik velkomst side";
$lang[upload_store_logo]="Opload Butiks Logo";
$lang[current_store_logo]="Nuværende Butiks Logo";
$lang[store_desc]="Butiks Beskrivelse";
$lang[store_desc_note]="Butiks beskrivelse vil blive vist, på butiks listen ved siden af butiks logo";
$lang[store_categories]="Butiks Kategorier";
$lang[store_cats_note]="NOTE: Hvis du ikke vælger nogen kategori til din butik, vil alle sidens kategorier være tilgængelig i din butik som standard. Ellers
vil du kun kunne liste de vare i de kategorier du har valgt til din butik .<br><br>For at kunne vælge flare kategorier, venligst hold Ctrl knappen nede.";
$lang[select_where_to_list]="VÆLG HVOR DINE VARE SKAL LISTES";
$lang[select_where_to_list_msg]="Vælg hvor du vil liste dine vare. Hvis du vælger at liste dine vare i auktionen, og ikke kun
i butikken, så vil det være det nomale auktions gebyr der gælder.";
$lang[listin_auction]="Aktion";
$lang[listin_store]="Butik";
$lang[listin_both]="Begge";
$lang[auctlistedin]="Auktion listet";
$lang[listed_on_site]="Vare listet på side";
$lang[listed_in_store]="Vare listet i butik";
$lang[listed_in_both]="Vare listet på side, og i butik";
$lang[shop]="Butik";
$lang[allcats]="Alle Kategorier";
$lang[aboutme_view_new]="Klik for at gå til butik";
$lang[seeallauctsseller]="Se alle aktioner fra denne sælger";
$lang[seeshop]="Se Butikken";
$lang[view_my_auction]="SE MINE AUKTIONER";
$lang[view_my_store]="SE MIN BUTIK";
$lang[store_home]="Butik start side";
$lang[view_auctions]="Se auktioner";
$lang[view_feedback]="Se Karakterer";
$lang[subscription_details]="ABBONERINGS DETALJER";
$lang[store_acc_type]="KONTO TYPE";
$lang[total_articles_in_store]="TOTAL ARTIKLER";
$lang[remaining_articles_in_store]="TILBAGEVÆRENDE ARTIKLER";
$lang[last_payment]="SIDSTE BETALING";
$lang[next_payment]="NÆSTE BETALING";
$lang[unlimited]="Ubegrænset";
$lang[invalid_acc_type]="Ugyldig konto type";
$lang[items]="vare";
$lang[price]="Pris";
$lang[choose_account_type]="Vælg konto type";
$lang[email_retype]="Gentag E-mail Adresse";
$lang[formcheck_email]="Feldtet \"E-mail Adresse\" ,og \"Gentag e-mail adresse\" må være det samme";
$lang[dontrefrest_note]="VIGTIGT: Efter klik på \"Tilføj\" knappen, ikke klik på opdater i din browser fordi auktionen vil blive
blive sat ind to gange, og du vil blive fakturaret to gange.";
$lang[formcheck_iframes]=" <iframe> tag er ikke tilladt";
$lang[formcheck_content_js]="Javascript er ikke tilladt";
$lang[store_name]="Butik Navn";
$lang[formcheck_store_name_empty]="Butiks navnet kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_store_name_html]="Butiks navnet må ikke indeholde html";
$lang[formcheck_welcome_page_js]="Velkommen teksten må ikke indeholde Javascript";
$lang[formcheck_welcome_page_iframes]="Velkomst siden kan ikke indeholde <iframe> tags";
$lang[formcheck_shop_mainpage_js]="Butiks beskrivelsen må ikke indeholde Javascript";
$lang[formcheck_shop_mainpage_iframes]="Butiks beskrivelsen må ikke indeholde<iframe> tags";
$lang[storename]="Butik Navn";
$lang[stores_disabled]="Butikker er ikke aktiv";
$lang['acc_history'] = "Histoie";
$lang['acc_total'] = "Total";
$lang['acc_setup_fees'] = "Auktion opsætnings gebyr";
$lang['acc_end_fees'] = "Auktion slut gebyr";
$lang[voucher_code]="Indtast værdikupon kode";
$lang[voucher_text]="Hvis du har modtaget en værdikupon, venligst indtast koden herover";
$lang[enter_voucher_code]="INDTAST VÆRDIKUPON KODE (valgfri)";
$lang[voucher_reduction]="VÆRDIKUPON FRATRÆK";
$lang[and_msg]="og";
$lang[voucher_reduct]="værdikupon fratræk";
$lang[orurl]="eller URL";
$lang[you_won_item]="Tilykke du har vundet ";
$lang[you_won_item2]="Denne sælger akseptere PayPal direkte betaling. Venligst følg instruktioner her under for at betale for denne vare. ";
$lang[orselectprevusedcats]="Eller vælg en af dine tidliger valgte kategorier";
$lang[Recently_Listed_Wantads]="Nylige listede ønskede reklamer";
$lang[voucher_valid]="Værdikupon koden du har indtastet er gyldig";
$lang[maincat]="HOVED KATEGORI";
$lang[addlcat]="EKSTRA KATEGORI";
$lang[allowed_credit]="Tilladt Kerdit";
$lang[paywithpaypal]="Betal medPayPal";
$lang[checkoutpageerror]="<blockquote>
<b>ERROR</b>: Log ud siden kan ikke oprettes med de paremeter du har indtastet, pga. en af følgende grunde:
<ul>
<li> Auktionen du prøver at betale er blevet slettet
<li> sælger eksistre ikke
<li> sælgers konto er blevet suspenderet af admin
</ul>Undskyld ulejligheden.</blockquote>";
$lang[paywithpaypalto]="Betal med PayPal til ";
$lang[selitemsfrombelow]="Venligst Venligst vælg de vare du ønsker at betale for fra listen her under";
$lang[select]="Vælg";
$lang[item_id]="Vare ID";
$lang[shipping2]="Frakt";
$lang[price]="Pris";
$lang[purchasedate]="Købs dato";
$lang[totalprice]="Total Pris for valgte vare";
$lang[totalshipping]="Total forsendelse for de valgte vare";
$lang[totalinsurance]="Total Fosikring (ret table/valgfri)";
$lang[selatleastonemsg]="Venligst vælg mindst en vare for at kunne fortsætte til PayPal.";
$lang[updinsurance]="Updater Forsikrings Feldt";
$lang[ppyouhave]="Du skal betale et total beløb på";
$lang[updcart]="Opdater indkøbsvorgn";
$lang[currently]="Bud";
$lang[formcheck_feedback_empty]="Du kan ikke lade kommentar feltet stå tomt";
$lang[formcheck_feedback_html]="Du kan ikke bruge html i kommentar feltet";
$lang[formcheck_askq_empty]="Stil spørgsmål kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_askq_html]="Stil spørgsmål feldtet kan ikke indholde html";
$lang[formcheck_pubans_empty]="Svar kan ikke være tomt";
$lang[formcheck_pubans_html]="Svar kan ikke indholde html";
$lang[errorauctclosednoq]="Denna auktion er blevet lukket, og ser kan ikke stilles flere spørgsmål.";
$lang[aucterrorsellermsg]="Hvis du er sælger af denne vare venligst sikkere dig at alle gebyrer er betalt";
$lang[quant_awarded]="Antal tildelt";
$lang[publicqs]="Asekpeter offentlige spørgsmål";
$lang[bidplacedemail]="Besked om nyt bud på e-mail";
$lang[globalsetts]="Globale indstillinger";
$lang[err_refreshimpossible]="Du har allerede tilføjet denne auktion.<br> Hvis du ønsker at sælge noget tilsvarende, så gå til din \"Medlems Side\",
click on the \"Selling\" tab, Vælg auktionen og klik \"Sælg magen til\"";
$lang[suggestcategory]="Vælg En Kategori";
$lang[enterdesc]="Beskrivlse";
$lang[added_s_cat]="Dit kategori forslag er blevet tilføjet. Tak.";

## v5.21 addon
$lang[listedin]="Vare listet i";
$lang[auction]="Auktion";
$lang[store]="Butik";
$lang[both]="Begge";
$lang[add_insurance]="Tilføj Forsikring";
$lang[formcheck_age1]="Du skal være mindst 18 år";
$lang[formcheck_age2]="for at registrere dig.";
$lang[mb_description_new]="Klik på knappen til højre for at fortsætte til Moneybookers";

## v5.21b addon
$lang[checkoutnote]="<strong>NOTE:</strong> Hvis du har købt vare med feler valutaer fra denne sælgerer, vil de blive gruperet på  valutaen af
auktion du har valgt at betale fra  \"Vundet vare\" sektionen.";
?>
Avatar billede krohn Praktikant
20. oktober 2006 - 11:36 #12
Der er et par ord jeg ikke ikke har kunne komme på.
Watch List
exempt
added by serge
Proxy bid
Float number

Der kan også være andre, da det nogen gange er svært at kende betydninger af det engelske ord, når det ikke er i sammenhæng
Avatar billede bjbjbj Nybegynder
20. oktober 2006 - 12:27 #13
Tak, men jeg glemte og fortælle du skal ikke oversætte det der står i  \" \"
Fordi det er en kode, det ikke sproget *S*
Avatar billede krohn Praktikant
20. oktober 2006 - 12:47 #14
Ja det er jo noget sent nu
Avatar billede bjbjbj Nybegynder
20. oktober 2006 - 12:49 #15
Du har lavet en fejl, venligst ret det, og så der må KUN ændres i " "
Avatar billede krohn Praktikant
20. oktober 2006 - 14:30 #16
Du har lavet en fejl, venligst ret det, og så der må KUN ændres i " "
Det er næppe det der hjælper på at få mig til at gå over alle 800 linjer igen, for at finde det der skal ændres.
Du skrev:
Hej er der en der gider og oversætte dette, noget af det er oversat.
Også efter dette kommer du og fortæller at du har glemt at fortælle mig at jeg ikke skal oversætte det der står i \"\"
Dette var jo ikke defineret fra starten. derefter brugte jeg 1 dag på at oversætte det du har oploadet :)
Og så siger du jeg har lavet en fejl ? Det er da muligt, men da jeg ikke havde den oplysning fra starten, var det jo lidt svært at vide:)Den infomation kom jo først efter
Avatar billede krohn Praktikant
20. oktober 2006 - 14:44 #17
Hvis du kigger på linjer 25:
$lang[buynowwon]="Du har købt denne vare på  \"køb nu\" feature.<br>    Emails er blevet sendt til dig og sælgeren
Dette er klippet fra det du har sat ind, der har du da oversat \"køb nu"\ er det det du snakker om?
Avatar billede krohn Praktikant
25. november 2006 - 08:44 #18
Lukke tid?