Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
19. maj 2001 - 11:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Statstik på webhotel

Jeg har adgang til logfiler til et webhotel. Findes der et program, hvor jeg kan bruge logfilerne og så få styr på statestikken?
Avatar billede dingkee Nybegynder
19. maj 2001 - 11:22 #1
Tilbyder din webhoteludbydere ikke det????
Avatar billede vladimirr Nybegynder
19. maj 2001 - 11:39 #2
Du skal bruge webalizer til at generere stats ud fra f.eks. access.log.

//Anders
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. maj 2001 - 19:34 #3
Jeg ville nu høre webhotellet om de ikke havde en stats til deres kunder.

Der får du sikkert også adgang til mere..
Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
19. maj 2001 - 19:48 #4
Jeg overvejer at skifte hoster fra worldonline til danmarks.nu!! Vad danmarks.nu får man adgang til rå logfiler!! Derfor spørger jeg.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. maj 2001 - 19:56 #5
Hvorfor ikke vælge en udbyder med stats.. det får du omkring sammepris.
Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
19. maj 2001 - 20:58 #6
Hvilken?
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. maj 2001 - 21:22 #7
prøv og spørg de forskellige webudbydere...
Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
19. maj 2001 - 21:39 #8
OK men efter mine utallige undersøgelser så er danmarks.nu langt det billigste. ASP, PHP, og alt det andet. Support på SQL, Access.... 75 pop3 konti

Og fri trafik.

Det er efter min mening det billigste

85 + moms / mdr
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. maj 2001 - 22:35 #9
De mangler bare noget stats :o)
Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
19. maj 2001 - 23:30 #10
JEP - men måske kan jeg bruge de der logfiler til noget.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
20. maj 2001 - 00:54 #11
Avatar billede kasperc Nybegynder
01. juni 2001 - 09:51 #12
Jeg ved ikke med de logfiler, men du kan bruger counter4all.dk . En total fed tæller hvor du får alle oplysninger om alle besøgende. Det er gratis. God fornøjelse