Avatar billede kam3190 Nybegynder
19. maj 2001 - 10:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Frames (border kan ikke fjernes 100%)

Jeg har vha. DW4 laves en side hvor der er er lavet 3 frames (Menu, Top, og Main).
Menu og Top har sort som baggrundsfarve, og jeg går ind under frames og sætter Border til No og farver den sort (bare for en sikkerhedsskyld), men når man så ser resultatet er det en lille hvid streg mellem disse 2 frames.
Hvordan fjerner jeg lige denne linie??
Avatar billede crunch Nybegynder
19. maj 2001 - 10:35 #1
- Prøv at sætte din border til 0 i din propertybox også.
Avatar billede crunch Nybegynder
19. maj 2001 - 10:36 #2
- og sæt din borders farve til sort..
Avatar billede crunch Nybegynder
19. maj 2001 - 10:48 #3
husk også at klikke på den yderste kan i din framemenu (window> frames) og tildel den de rigtige værdier.
Avatar billede oskar Nybegynder
19. maj 2001 - 13:18 #4
Hvis dit frameset indeholder disse 3 vil du ikke få nogen border:

frameborder=\"NO\" border=\"0\" framespacing=\"0\"
Avatar billede kam3190 Nybegynder
19. maj 2001 - 22:08 #5
Ja Crunch du havde ret, det var borderen som ikke har sat til 0. Hermed en tak for hjælpen.