Avatar billede leory Nybegynder
18. oktober 2006 - 16:42 Der er 15 kommentarer

Jeg har nfået nok!!

Der en hacker. Der har taget min MSN. Han er fra min by det ved jeg efter at han spurgte en af mine venner noget. Men ved ikke hvem han / hun er... Jeg har fået nok!! Kan jeg ikke bare politi anmelde personen sådan han/ hun kan lære det. De kan da søge efter IP osv... Hackeren skriver følgende til alle mine venner på MSn som kan ignorer dette " Kom skat jeg vil kneppe dig i røven" Din mor er luder "  "Jeg har taget din far på stargrill" etc.. DET er nok! Kan Msn adminstratorer ikke sende en logfil som jeg kan printe ud og vise til politiet ?? Persoenen prøvede at tilføje mig men jeg afviste..

Hjælp mig hvad fanden skal jeg gøre???
Avatar billede zynzz Praktikant
18. oktober 2006 - 16:49 #1
Lyder ikke som en gang "hack" lyder mere som om han har dit password til MSN (messenger?), derfor vil jeg råde dig til at ændre dit password, til noget sværere end fx. 123456 osv.
Avatar billede leory Nybegynder
18. oktober 2006 - 16:58 #2
da jeg prøver på at komme ind.. når jeg skriver min kode kan jeg ikke logge ind eller ændre den jeg skal logge ind :( før jeg kan ændre den
Avatar billede leory Nybegynder
18. oktober 2006 - 16:59 #3
Jeg tror hackeren har skiftet koden-..
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. oktober 2006 - 17:12 #4
Enig, det lyder nærmere som om det kun er koden vedkommende har taget, og derefter ændret den.

Ved du hvem der har gjort det? Har du brugt en computer som vedkomende har kigget med på enten fysisk eller via en keylogger?

Hvis han ikke har ændret dit "hemmelige spørgsmål" (mener Hotmail har sådan en funktion), kan du prøve at se om du kan komme ind ad den vej, f.eks. via "har du glemt din adgangskode"... hvis det lykkes dig at logge ind igen, så skynd dig at ændre password til noget nyt, gerne på en anden computer hvis du tror at din nuværende bliver "overvåget".
Avatar billede zynzz Praktikant
18. oktober 2006 - 17:28 #5
Udtrykket "overvåget" kan jeg godt lide :), men ja det er nok din eneste udvej med dit "hemmelige spørgsmål", en politi anmeldelse af en stjålen "Gratis hotmail mail".. ? Jeg ville nu nok bare se om jeg evt, kunne få kontakt med nogle fra hotmail.dk og overbevise dem om at det er din mail, hvis det ikke lykkes vil jeg nok oprette en ny konti, med et sværere password :)
Avatar billede leory Nybegynder
18. oktober 2006 - 18:00 #6
Nej, det har jeg ikke. Jeg har kun logget ind på den på min computer.. Hackeren misbruger den..
Avatar billede leory Nybegynder
18. oktober 2006 - 18:02 #7
zynzz ?? Kunne du kontakte hotmail.dk den hedder cenk.kir@hotmail.com den der er hacket.. Jeg går snat til politiet hvis det er. Man må faktisk ikke hacke i Dk men ok..
Avatar billede zynzz Praktikant
18. oktober 2006 - 18:18 #8
Jeg tror ikke der er tale om hacking..., du må selv prøve at kontakte hotmail.dk
Avatar billede leory Nybegynder
18. oktober 2006 - 18:20 #9
jeg har skrevet men de skriver ikke tilbage..
Avatar billede zynzz Praktikant
18. oktober 2006 - 18:25 #10
Men de har jo sikkert fri lige nu, så der sidder jo sikkert ikke fuld mandskab lige pt. :)
Avatar billede leory Nybegynder
18. oktober 2006 - 18:34 #11
hehe jah :)
Avatar billede battlesite Nybegynder
18. oktober 2006 - 23:24 #12
leory, troede du havde ordnet det! :)

SOM SAGT STIK mig din vens msn!, så skal jeg nok prøve at løse dit problem!.

Angående IP = Jeg tvivler stærkt på at hotmail aka msn har gemt en logfil over hvilken ip der bruger din msn account!. Men du kan prøve lykken! :)

Smid lige hans msn til mig, kontakt mig på msn freakerszone@gmail.com eller send mig en mail på master@battlesite.dk så skal jeg med glæde hjælpe dig!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
31. oktober 2006 - 12:29 #13
leory: Fik du dit problem løst?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 10:38 #14
?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 13:03 #15
Respons!