Avatar billede annamil Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

slize i c5 ver 1.8

Jeg har været inde på forskellige gamle spg og set at man kan slize serienr. ind
slize -c c5w32c.exe -s xxxxxxxx
Jeg kan ikke få indlæst serienummeret???

Har gjort det fra dos prompten i c5
18. oktober 2006 - 13:27 #1
Får du en fejlmeddelelse - og i givet fald hvilken?
Avatar billede blacks Mester
18. oktober 2006 - 13:28 #2
Du skal være ude af C5 for at det lykkes, så start en dos promt fra windows kommandopromt og slize via den.
Avatar billede annamil Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:36 #3
Hvordan finder jeg dos prompten? Jeg har den ikke i alle programmer og vi er kommet i et nyt årh. siden jeg programmerede
Avatar billede annamil Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:55 #4
Nu har jeg været i dos prompten og nu siger den jeg har forkert checkciffer.
Jeg har lavet slize af både c5w32.exe og c5w32c.exe
Avatar billede annamil Nybegynder
18. oktober 2006 - 14:04 #5
Tror ikke jeg skulle have slizet c5w32c.exe. Kan jeg slette det på nogen måde?
Svar hurtigt, så vi kan få lukket spørgsmålet.
Avatar billede blacks Mester
18. oktober 2006 - 14:11 #6
Har du brugt to forskellige serienummere? kan ikke huske om det kun er på XAL eller også på C5 at der er forskel på om det er til consol og windows
Avatar billede annamil Nybegynder
18. oktober 2006 - 14:22 #7
Nej har brugt det samme og det er det ikke, det ved jeg godt. Jeg havde kun et serienummer, så nu har jeg lavet ged i den.
18. oktober 2006 - 14:24 #8
Ikke mere ged i det end du kan klare med en ny omgang slice med den rigtige kode.
Avatar billede annamil Nybegynder
18. oktober 2006 - 14:29 #9
Havde ikke fået hele koden med fra den der skulle have det installeret, men du får pointene blacks - tak for hjælpen
Avatar billede annamil Nybegynder
18. oktober 2006 - 14:31 #10
Tak for hjælpen erikjuul, men jeg ved ikke hvordan jeg skal give point til en kommentar og hvordan man deler. Tror ikke jeg har været på eksperten i flere år, hvilket siger noget om hvor lidt jeg har med it at gøre efterhånden.