Avatar billede fatrix Nybegynder
18. oktober 2006 - 10:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ekstern bilags rapport

Hey
Jeg er i gang med et projekt på Aalborg Uni, hvor jeg skriver i LaTeX. Men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg kal håndtere mine bilag, som jeg regner med at skulle være i en selvstændig bilagsrapport. Er der en måde man kan referere til bilagene som f.eks. man gør med kilder vha. BibTeX eller er der en anden smart måde?

-Anders
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2006 - 11:50 #1
Du bilver nok nødt til at foreklare lidt mere om vhad det er du gerne vil.

Hvad er dt du gerne vil referere til i bilagene? Bliver bilagsrapporten lavet i LaTeX? og i så fald ønsker du at referere til labels etc. som er anvendt i bilagsrapporten?

Så skulle du kunne bruge pakken xor (hedder den vist), så kan man på snedig vis referere til labels anvendt i et andet dokument.

/daleif
Avatar billede fatrix Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:14 #2
Ja. Jeg ønsker et system hvor jeg kan referere til labels anvendt i et dokument.
Kigger på pakken xor

Anders
Avatar billede fatrix Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:31 #3
*i et andet dokument
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2006 - 13:19 #4
hov, mega fejl, ville lige skrive noget om det i min LaTeXbog.

Pakken hedder 'xr' ikke 'xor', xr for external reference ville jeg formode.

beklager fejlen

/daleif