Avatar billede loho03 Nybegynder
17. oktober 2006 - 21:59 Der er 8 kommentarer

Opstart af maskine

Min maskine er gået død. Når jeg tænder den kommer der et billede hvor der står IBM med store bogstaver. Nede i venstre hjørne står der F1 - set up og F12 for setup device. Fra dette billede plejer maskine så at lukke et vindue op hvor jeg eller min datter kan logge sig på, men nu kommer der kun et blåt billede hvor der står Windows XP.
Der er forhåbentlig et geni der kan hjælpe mig hurtig.
Avatar billede henninghabor Nybegynder
18. oktober 2006 - 00:23 #1
Når du starter din maskine op, kan du prøve at trykke F8. På min computer kommer jeg så frem til en menu, hvor jeg kan vælge hvilken måde, computeren skal startes op på.
Avatar billede loho03 Nybegynder
18. oktober 2006 - 07:21 #2
Det hjælper desværre ikke noget. Den reagerer overhovedet ikke. Jeg håber der er andre der har nogle råd der er bedre.
Avatar billede stoorm Nybegynder
19. oktober 2006 - 19:06 #3
som henninghabor siger prøv med F8 fejlen du gør kan være du trykker på den på det forkerte tidspunkt, prøv at trykke på den lige fra du starter din computer så skulle der gerne komme en menu hvor du kan vælge fejlsikret tilsatand.

\Jesper
Avatar billede loho03 Nybegynder
19. oktober 2006 - 20:16 #4
Jeg har fået løst problemet og siger tak for hjælpen.
Avatar billede henninghabor Nybegynder
19. oktober 2006 - 21:23 #5
Læs venligst reglerne på eksperten.dk.

Hva' var løsningen?
Avatar billede stoorm Nybegynder
19. oktober 2006 - 21:51 #6
hvem har du tænkt dig at give point til
Avatar billede loho03 Nybegynder
22. oktober 2006 - 18:09 #7
Du må da gerne få dem. Jeg bruger dem ikke til noget.
Avatar billede stoorm Nybegynder
22. oktober 2006 - 18:24 #8
takker :P