Avatar billede cirus Nybegynder
17. oktober 2006 - 21:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

design til en basketfan side

Hej jeg vil lege lidt med at lave en hjemmeside ( fanside) om en lokal basketball klub , men mangler et fedt design som virkelig sparker røv :-)
Den klub siden har http://horsensbc.com er nok ikke den kønneste i verden.... men måske man skulle ligge sig op af den
Men kom frisk med jeres gode ideer

Er der en der vil hjælpe mig med at lave det ??
Avatar billede farhang Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:53 #1
Skal jeg hjælpe dig?
Avatar billede cirus Nybegynder
18. oktober 2006 - 20:14 #2
ja tak maget gerne .. kontakt mig på msn cirus-virus@hotmail.com eller på alm mail på cirus@cirus.dk
Avatar billede cirus Nybegynder
11. november 2006 - 09:26 #3
nå så hørte man ikke mere til det :-D
Avatar billede farhang Nybegynder
11. november 2006 - 14:05 #4
Jeg har sendt mail til dig og tilføjet dig msn. Jeg har dig i min arbejdsliste, og vil gerne hjælpe dig.
Avatar billede cirus Nybegynder
18. april 2012 - 16:46 #5
lukket