Avatar billede stkol Nybegynder
17. oktober 2006 - 19:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visning og sætning af Global Adresss List som Default

Hej

Vi vil gerne have sat og vist den Globale Adresse Liste som værende den standard adresse liste som alle brugere på netværket kan se og bruge. Vi har do 2 problemer i den forbindelse som er

1. Vi kan ikke finde GAL inde i Outlook andet end hvis man går ind under TOOLS -> ADRESS BOOK, hvilket vi jo desværer ikke kan nøjes med !

2. Hvordan får man sat GALsom den standard list som skal bruges istedet den cached Contacts mappe under Contacts?

Er der nogen som kan hjælpe med dette??

Hilsen

Stig :-)
Avatar billede mr.d Nybegynder
30. oktober 2006 - 07:58 #1
Åben Outlook og gå i adresse kartotek -> klik funktioner -> adressekartotek klik funktioner -> indstillinger, Her kan du sætte outlook op til hvilken adresse kartotek den skal kikke i først.
Avatar billede mr.d Nybegynder
30. august 2007 - 08:53 #2
Lukketid ??? Hjalp det dig den gang ???