Avatar billede qaaq Nybegynder
17. oktober 2006 - 17:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til flash banner (300 kr)

Hej. Vi søger en person som kan lave et lille flash banner til os.
Vi har alt indhold klar (både billeder og tekst), og også en ide til hvordan det skal se ud, det eneste vi mangler er en dygtig person der kan sætte det hele sammen.

Her en oversigt over hvordan vi forestiller os banneret:

Størrelse: 250x60 pixel
Animeringstid: 10 sek

1. En tekst på 2 linier

2. produktbillede af produkt 1, overskrift, normal pris, vores pris.

3. produktbillede af produkt 2, overskrift, normal pris, vores pris.

4. produktbillede af produkt 3, overskrift, normal pris, vores pris.

5. Logo med tekst under.

Banneret skal selvfølgelig tiltrække øjet mest muligt, og være smart og moderne.

Vi har farvekoder og skrifttype til al tekst.

Ser frem til at høre fra jer!
Avatar billede Kengun Praktikant
17. oktober 2006 - 18:12 #1
jeg kan måske kigge på det (klik mit nick)
Avatar billede qaaq Nybegynder
17. oktober 2006 - 19:30 #2
kengun: kan du også lave et flash banner med bevægelse?
Avatar billede Kengun Praktikant
17. oktober 2006 - 22:04 #3
hva slags bevægelse ønsker du? Kun bevægelse på teksten, eller også andet?
Avatar billede qaaq Nybegynder
17. oktober 2006 - 23:11 #4
det hele
Avatar billede cia26 Nybegynder
19. oktober 2006 - 17:46 #5
Hej... Jeg vil gerne lave det og I skal få hvad I ønsker... Send mig elementerne på cia@winther-john.dk
Avatar billede qaaq Nybegynder
19. oktober 2006 - 17:54 #6
hej

vi har fået lavet et i mellemtiden, men tak for hjælpen ellers