Avatar billede workflow Nybegynder
17. oktober 2006 - 14:11 Der er 2 kommentarer

Freelance programmører til webudvikling

Jeg leder efter kompetente programmører til at hjælpe med at lave websites og portaler.

I første omgang er det assistance til at lancere et par sites på et eksisterende content management system.

du må meget gerne kunne fremvise nogle gode referencer hvor du viser at det ikke er svært for dig at lave sites der trækker på en database og hvor sitet kan fungere i flere browsere.
Avatar billede lund_dk Praktikant
17. oktober 2006 - 14:25 #1
Hej

Jeg er interesseret.
Jeg har lige nu min private hjemmeside på www.lund.dk

Ellers har jeg lavet:
www.ibi-el.dk
www.kabbel.com
www.referencer.lund.dk/filmdatabase2/
www.aksos.dk/vissegaard
www.soefeldt.com
www.klassenonline.dk
www.lund.dk/slank
www.lund.dk/fonts

Og en langt række systemer.
Jeg har lavet CMS systemer, blog, shop, commuinity, for private, for erhverv, alle tænkelige løsninger

Kan kontaktes på kevin@lund.dk eller msn: msn@lund.dk
Avatar billede lund_dk Praktikant
17. oktober 2006 - 14:28 #2
www.lund.dk/fonts er www.fonts.lund.dk

Ligeledes kan du se lidt referencer på: http://lund.dk/_default.asp