Avatar billede stefan Nybegynder
17. oktober 2006 - 14:10 Der er 3 kommentarer

Style på disabled a tag

Jeg har følgende kode:

<a href="..." disabled="disabled" class="Link">

Hvordan kan jeg ændre style på det?
Den font farve jeg har i mit stylesheet bliver overskrevet...

kan man gøre noget ala Link:disabled i sit css dokument?
Avatar billede olebole Juniormester
17. oktober 2006 - 15:26 #1
<ole>

Måske den dag, 'disabled' bliver standardiseret som en valid attribut på et a-element, hvad den ikke er idag. Et link kan slet ikke være disabled (omend det desværre fungerer i visse browsere)

/mvh
</bole>
Avatar billede stefan Nybegynder
18. oktober 2006 - 08:45 #2
Hmmm
Jeg udvikler i Visual Studio .Net 2005 og det er en property den foreslår....

øv...

Nogen ideer til hvad jeg ellers kan gøre for at disable mine a tags?
Avatar billede olebole Juniormester
18. oktober 2006 - 09:14 #3
Tja ... i så fald kender Visual Studio .Net 2005 ikke HTML-standarden  =)
    <a href="bla.html" onclick="return false" style="color:gray">Disabled link</a>