Avatar billede foxterri Nybegynder
16. oktober 2006 - 19:34 Der er 4 kommentarer

Priser for Pcere ?

Hejsa, Jeg overvejer at købe en helt ny computer. Men jeg ville lige høre om der vil komme en markant prisstigning på computere nu når det det bliver december? og om der vil komme "januarudsalg" efter julen ? Ligesom der sikkert gør med allemulige andre ting?

Vil i mene jeg burde vente til januar med at købe computeren eller hvornår bør jeg købe den ?

Der tænkes på en stadionær computer!.
Avatar billede fedtoere Praktikant
16. oktober 2006 - 19:46 #1
Du kan købe den til enhver tid, check priser på edbpriser.dk
Der finder du at bla Føniks i kbh sælger til rimelige priser.
Det du skal vurdere er hvad du har brug for, en ny pc'er kan købes for helt ned til 1200 kr (uden skærm + tastatur osv).
Priserne ændrer sig ikke pga jul og nytår hvis du finder din forhandler på edbpriser.
Avatar billede komputerdk Mester
17. oktober 2006 - 08:11 #2
prisen er mere afhængig af nye enheder som CPUer.. f.esk. Core2 Duo . AMD og Intel laver regelmæssig (især AMD) prisnedsættelser. omvendt vil det tage lang tid for færdigsamlet computere at se disse.. typisk er de samlet af "overskuds" enheder som man ikke kan sælge enkeltvis (de billige). Men pas på de alm. TV forhandlere , de kan være ret dyre.. EDBpriser bør du kigge på... og vær lidt kritisk på hvad der er i..

hvis du kender en der har forstand på det, så kunne du overveje at købe enhederne enkeltvis og så købe en XP home til.. der vil du formodentlig ende med en computer der er et par hundrede kroner dyrere, men så er spefikationerne og enhederne også noget bedre..
Avatar billede foxterri Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:29 #3
Fedtoere desværre kan jeg ikke give dig point da du kun har skrevet en kommentar. Det var ellers meningen i begge skulle have dem. Men de går desværre til Komputerdk når du ikke har oprettet dit svar som et svar.
Avatar billede fedtoere Praktikant
19. oktober 2006 - 19:12 #4
Det er bare ok, det var kun ment som en kommentar :-)
God jagt på en billig og god computer.