Avatar billede maattedyret Nybegynder
16. oktober 2006 - 15:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TPA, TBA, GND og VCC

Jeg har åbent min computer nu, da min strømforsyning er brændt sammen og har smidt en ny i, men nogle ledninger med titlerne TPA, TBA, GND og VCC er røget ud. Mit spørgsmål er så hvor skal de sidde henne?
Avatar billede fromsej Praktikant
16. oktober 2006 - 16:05 #1
Har du ikke en bundkort manual?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. oktober 2006 - 17:00 #2
lyder også underligt at der fra en psu skulle være enkelt ledninger til montering ?
Avatar billede zenze Nybegynder
16. oktober 2006 - 19:07 #3
Det er kablerne til Firewire IEEE1394. Sørg endelig for at få dem sat rigtigt i IDC-kontakten på bundkortet.
Du kan i værste fald brænde Firewire-porten på din camcorder - eller andet periferiudstyr af.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. oktober 2006 - 12:35 #4
Hvis du fortæller os hvilket bundkort du har, kan vi sikkert trylle en manual frem til dig ;)
Avatar billede maattedyret Nybegynder
10. december 2007 - 00:57 #5
Fik det aldrig løst, købte en ny. tak for kommentarerne