Avatar billede battlesite Nybegynder
16. oktober 2006 - 14:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilmelding mail til administrator

Hejsa eksperten og alle dens brugere,

Jeg skal holde noget lan for min skole, i den anledning skal jeg lave et online tilmeldings system. Som virker på denne måde!

Brugeren indtaster de oplysninger jeg vil have, og derefter trykker de Tilmeld!. Der skulle så gerne ske det at jeg modtager en mail med det oplysningerne!, så jeg kan skrive dem ind på en tilmeldingsside!..

Jeg har lavet tilmeldingsblanketten her!:
www.battlesite.dk/contact.htm

Når den så er udfyldt!, skal der som sagt sendes en mail til lan@battlesite.dk med oplysningerne!!!

HVIS nogle herinde vil lave den contact fil, eller lave en anden fil hvor det virker. Vil jeg være meget taknemlig!

På forhånd tusind tak!
Avatar billede zynzz Praktikant
16. oktober 2006 - 16:22 #1
Var det ikke nemmere den selv skrev dem ind efter de havde oprettet sig ?
Avatar billede battlesite Nybegynder
16. oktober 2006 - 16:40 #2
Hej Zynzz,

Nu er jeg ikke lige frem kode geek, så jeg kan ikke forstå hvad du mener! :)
Avatar billede zynzz Praktikant
16. oktober 2006 - 17:29 #3
Jeg kan godt hjælpe dig, hvis det er...
Avatar billede battlesite Nybegynder
16. oktober 2006 - 17:45 #4
Super kan du add mig til msn?!
freakerszone@gmail.com

eller bare kontakte mig på mail

lan@battlesite.dk

Tusind tak Zynzz