Avatar billede fenriz Nybegynder
16. oktober 2006 - 14:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C5 til MS SQL

Er der nogen der kan hjælpe mig med at flytte (eksportere) data fra MBS C5 til en Webserver med MS SQL.

Kan man lave en ODBC connection der skriver directe ned i SQL databasen eller er der andre der har prøvet lignende før?

Håber meget at der er nogen der kan guide mig til en løsning.
Avatar billede Lennart Garbarsch Nybegynder
16. oktober 2006 - 14:55 #1
Hej Fenriz.

Der findes et værktøj, der hedder LaserNet som kan modtage alm. udskrifter (data udskrifter eller listeprint), og derefter omsætte det til en kommasepereret fil eller automatisk skrive direkte ned i en MS-SQL.

Se mere på www.efstech.dk eller kontakt mig gerne for mere information.

Mvh
Lennart Garbarsch
lg@efstech.dk
Avatar billede fenriz Nybegynder
01. november 2006 - 11:54 #2
fandt en anden løsning med "stored procedure"