Avatar billede tommy.b Nybegynder
18. maj 2001 - 23:14 Der er 9 kommentarer

skærmkort

hej jeg har et nvidia riva tnt2 mode64
men jeg kan kun køre i 16 og 32bit
hvorfor kan jeg ikke køre i 24bit

>>--tommy.b--<<
Avatar billede zhark Nybegynder
18. maj 2001 - 23:27 #1
Jeg kan ikke give et svar (gør det heller ik\'.)Men have selv et (TNT) som også kun kørte 16/32 og spurgte forhandeleren, der sagde det var bare OK. Mit nuværende ATI kører forøvrigt også 16/32 og jeg gider ikke spekulere på det. Så sent som idag install. jeg et program der forlangte 24 bit... ELLER BEDRE! Jeg er tilfreds med bedre.
Avatar billede tommy.b Nybegynder
18. maj 2001 - 23:30 #2
ok men nvida rina tnt2 er det ikke også ved at være forældet
for så vil jeg til at kigge mig om efter et nyt grafikkort
Avatar billede annika Nybegynder
18. maj 2001 - 23:56 #3
24 bit support er sikkert slået fra i driveren, da 32 bit er meget hurtigere. Fabrikanten vil helst ikke have at folk tror deres kort er langsomme.
Avatar billede tommy.b Nybegynder
19. maj 2001 - 00:42 #4
->ANNIKA tak men kan jeg selv slå det til igen
hvis ja hvor
jeg har foresten læst nogle af dine spørgsmål og svar og vil bare lige sige
DU sparker røv!! du ved vist hvad du snakker om
det er sjældent man møder en pige/dame der ved så meget om pc-er:-)

>>--tommy,b--<<
Avatar billede annika Nybegynder
19. maj 2001 - 10:31 #5
Hvis det er slået fra i driveren, så kan du ikke slå det til igen uden at hacke den. Så glem den idé.
Avatar billede zhark Nybegynder
20. maj 2001 - 16:57 #6
sparker røv...tsk! Hvad er det for et sprog at bruge overfor en \"dame\"/?
Bortset fra det, så er 24 bit nu ikke uinteressant f. eks. i forbindelse med billeder/behandling, jeg havde faktisk håbet der kom et svar, men det ser ikke for godt ud!
Avatar billede tommy.b Nybegynder
20. maj 2001 - 17:02 #7
-->>zhark det var bedstemt ikke ondt ment tværdigmod
det er bare min måde at sige tingene på
håber ikke det blev opfattet forkert:-)
men ang driver hvis jeg finder ud af nået skal jeg nok sende beskeden vidre til dig

>>--cyfer--<<
Avatar billede ianm Nybegynder
25. maj 2001 - 04:50 #8
Gå ind på www.msi.com.tw og få opdateret din driver til skærmkortet.
Ianm.
Avatar billede nomiz Nybegynder
25. maj 2001 - 05:43 #9
annika> 32bit er ikke hurtigere. Farven er dybere.