Avatar billede heidielkjaer Nybegynder
15. oktober 2006 - 16:38 Der er 3 kommentarer

formularer uden cgi-script

Jeg skal have data fra en formular sendt til min mailadresse. Desværre tillader min host ikke brug af cgi-scripts. Jeg er ikke nogen nethaj, så det er alfa og omega, at det er rimelig let for mig at gå til. Jeg håber at nogen kan hjælpe mig.

På forhånd tak.
Avatar billede leif Seniormester
15. oktober 2006 - 16:43 #1
Ja, uden CGI, PHP eller ASP er det svært.

Du har ikke adgang til noget andet programmeringssprog ?
Avatar billede heidielkjaer Nybegynder
15. oktober 2006 - 16:53 #2
Jo, jeg har adgang til asp, men er helt grøn på området. Det jeg gerne vil finde er et helt simpelt system
Avatar billede leif Seniormester
15. oktober 2006 - 16:54 #3