Avatar billede curon Nybegynder
15. oktober 2006 - 16:34 Der er 1 kommentar

Hvilket bundkort?

Skal jeg vælge Asus, MSI, Gigabyte eller Abit?

Jeg har 1200kr til rådighed ca. og det skal være til en Intel Core Duo CPU som skal bruges til server-brug :)
Avatar billede komputerdk Mester
17. oktober 2006 - 08:14 #1
køb et der også understøtter Core2 Duo  hvilket mærke, det er stort set underordnet, da alle 4 mærker er kvalitet.. prøv evt. at spørge på hwt.dk der er mulighed for at få masser af brugererfaringer