Avatar billede jensch Nybegynder
14. oktober 2006 - 23:37 Der er 3 kommentarer

Logo på alle nye sider Typo3 med teksten powered by www.typo3.com

Jeg er ny i Typo3, og på alle sider kommer der dette logo med teksten Powered by www.Typo3.com
Hvor fjerner man dette, jeg kan bare ikke finde ud af hvor det er gemt.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. oktober 2006 - 11:38 #1
Det er ret sikkert en del af licensen, så du gratis får lov at bruge den, så tror desværre ikke du kan få nogen til at hjælpe dig til det herinde.
Avatar billede coderdk Praktikant
15. oktober 2006 - 19:44 #2
Nej, typo3 er GPL og der er ingen extra-krav. Du skal bare gå ind i Templates - Constant Editor - i Basic kategorien - Der kan du slå det fra... Jeg har ikke lige en typo3 ved hånden, men mener det er sådan :)
Avatar billede jensch Nybegynder
08. februar 2012 - 08:46 #3
Skriv et svar så den kan lukkes