Avatar billede shifter Nybegynder
18. maj 2001 - 20:09 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hvilken skrifttype?

Hvad hedder skrifttypen, som bruges i menu\'en på denne hjemmeside: http://www.blandband.nu/default.asp?gor=1

Den, der kan skaffe mig pågældende skrifttype, får yderligere 200 points.
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. maj 2001 - 20:19 #1
aner\'d\'ik, men du kan sikkert finde en lignende her : http://www.royaltyfree.dk/v25/
Avatar billede tow Nybegynder
18. maj 2001 - 20:23 #2
ligner en almidelig verdana, men tror det er en bold udgave af bankghotic

ska jeg sende dig dem?
Avatar billede tow Nybegynder
18. maj 2001 - 20:24 #3
Din mail adr.?
Avatar billede shifter Nybegynder
18. maj 2001 - 20:29 #4
den er: jesper@movieboxen.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. maj 2001 - 20:30 #5
Avatar billede shifter Nybegynder
18. maj 2001 - 20:32 #6
hmmm... det er helt sikkert ikke Bank Gothic så. A\'et ser helt anderledes ud...
Avatar billede tow Nybegynder
18. maj 2001 - 20:35 #7
ok sneder en anden en...tror det den...moment
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. maj 2001 - 20:37 #8
Jeg har kigget lidt i hans css fil og fundet følgende muligheder:

verdana, helvetica, arial

Det kunne godt ligne verdana.

/per
Avatar billede tow Nybegynder
18. maj 2001 - 20:42 #9
det ER en verdane, bare i fed! hvis ikke det´ bankghotic´en jeg lige har sendt dig: ellers prøv den anden type jeg vedhæfter
Avatar billede shifter Nybegynder
18. maj 2001 - 20:42 #10
Det er lavet som gif-billeder, så det tror jeg ikke har noget på sig. Ingen af de tre skrifttyper ligner heller den skrifttype, jeg søger.

Læg mærke til, at den udelukkende består af store bogstaver. Jeg tror ikke, at den har små bogstaver i sig, hvis I forstår...
Avatar billede shifter Nybegynder
18. maj 2001 - 20:47 #11
tow: Din anden skrifttype var så tæt på, at det går. Jeg nedlægger dette spørgsmål og opretter et nyt til dig med 260 points.
Avatar billede shifter Nybegynder
18. maj 2001 - 20:50 #12
Æhhh... det her lyder lidt lamt, men mine points forsvandt sgu!!

Jeg havde 320, nu har jeg 50 - efter jeg besvarede mit eget spørgsmål på 60!!
Avatar billede tow Nybegynder
18. maj 2001 - 21:00 #13
hvad?
Avatar billede shifter Nybegynder
18. maj 2001 - 21:21 #14
æhhh ja... jeg fatter det ikke. Alene det faktum, at man ikke kan have minuspoint beviser, at jeg ikke er ude på at snyde dig.

1) Jeg opretter et spørgsmål til 60 points.
2) Jeg besvarer det selv.
3) Jeg har nu 50 points (!).
Avatar billede tow Nybegynder
18. maj 2001 - 21:30 #15
Det har da intet med sagen at gøre om du må have minuspoint hvis du siger at du vil give 200 ekstra for et svar!

opret et sprg. med de point du har then ellers er jeg ligeglad
Avatar billede theartist Nybegynder
18. maj 2001 - 22:12 #16
Det er en skrifttype der hedder silkscreen expanded - bare søg på silkscreen den er til at få flere forskellige steder...
Avatar billede tow Nybegynder
18. maj 2001 - 22:20 #17
theartist - har sendt den til ham, men hvis andre sku´ være interresseret er den at finde her:

http://www.kottke.org/plus/type/silkscreen/
Avatar billede shifter Nybegynder
19. maj 2001 - 09:51 #18
Jeg er altså forfærdelig ked af det.

De 55 points ligger klar til dig her: http://www.eksperten.dk/spm/73931
Avatar billede hundevennen Nybegynder
22. maj 2001 - 20:18 #19
Den hedder eras bold ITC