Avatar billede per2000 Nybegynder
14. oktober 2006 - 16:19 Der er 4 kommentarer

Billed som Tema der gentages

Hej gar selv lagt et billed ind som tema.
Det er opretted som et billedbaggrund
Billedet er lagt med samme størrelse som en skærm 600x800
men billedet gentages hvis der benyttes større skærmopløsning.
Hvad gør jeg for at stoppe denne gentagelse
Avatar billede hcma Novice
14. oktober 2006 - 18:32 #1
sæt det ind i en tabel med faste mål
Avatar billede charlotte.dk Nybegynder
15. oktober 2006 - 12:58 #2
du kan lave en iframe manuelt  med denne kode  som du bare sætter  ind på siden, den skal nok  kopieres over i notebok først for at virke

<iframe name="f1" frameborder="0" width="600" height="481" src="tekst.html"></iframe>

"f1" skal du bruge til at fortælle andre sider, hvis de skal åbnes samme sted, "Width og height" er den str  som du ønsker iframen  skal have, "tekst.html" er navnet på den side, hvor du har skrevet teksten, (efter hvad du nu har døbt den, her er det kun et eksempel)
Avatar billede per2000 Nybegynder
15. oktober 2006 - 14:30 #3
Det virker ikke.
Jeg anvender et TEMA altså et billed lagt som et TEMA som baggrund.
er "tekst.html" den side temaet er på?
Hvordan refererer jeg til Temaet? Stien er jo skjult i frontpage
Avatar billede chrisscan Juniormester
30. november 2006 - 18:12 #4
<body ....  style="background-repeat: no-repeat;>