Avatar billede jesperholmelund Nybegynder
14. oktober 2006 - 11:57 Der er 5 kommentarer

Yahoo toolbar

Hjææælp Jeg  kan ikke afinstallere Yahoo toolbar.
Den optræder på Tilføj eller fjern programmer men der sker ikke noget når jeg trykker fjern
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2006 - 12:01 #1
GGG! Noget skidt, ikke også?
Yahoo selv har skrevet denne vejledning, men jeg aner ikke om der blot kommer mere skidt ind i din browser:
http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/toolbar/troubleshootie/toolbar-08.html
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2006 - 12:01 #2
...eller MS`s egen anvisning:
http://support.microsoft.com/kb/303047
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2006 - 12:03 #3
...og husk at genstarte computeren, efter afinstallationen, for at sikre at det virker...
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2006 - 12:05 #4
...Yahoo toolbar er evt. noget du har "overset" af fra-chekke, ved installation af Adobe Acrobat?
Avatar billede hkhgubbi Nybegynder
21. december 2006 - 20:07 #5
Ellers kan du gå ind under "Indstillinger" -> "Internet indstillinger" -> "Programmer(Faneblad)" -> "Administrer add-on(eller noget ligende, nederst ihvertfald!)" der kan du så slå den fra, sammen med alle andre add-ons til IE.