Avatar billede ml Nybegynder
19. november 1999 - 22:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ASP Chat - med send til....

Er der nogle der har / kan lave en chat der ligner denne:

http://www.adventia.com/cgi-bin/conversa/main_frame.asp

Jeg har set alle de gratis chat scripts (På netcoders, aspin.com osv.), men der er ikke nogle der kan bruges. Jeg er ville til at give en lille sum for scriptet, hvis det er nødvendigt..

Der må udover hvad det omtalte script kan gerne være mulighed for let at lave flere rooms.
Avatar billede theill Nybegynder
19. november 1999 - 22:38 #1
Tjek http://www.theill.com/chat/ - du kan hente al asp-sourcen i bunden af: http://www.theill.com/asp.asp

Det skulle vaere forholdsvis nemt at lave flere rum.
Avatar billede allan Nybegynder
19. november 1999 - 22:44 #2
Har du set http://www.asphelp.com/ASPChat/CodeChat.Asp

Den har jeg selv købt.

Allan C.
AKKI - Greenland
Avatar billede mike@work Praktikant
20. november 1999 - 00:19 #3
Allan - Undskyld mig, men er du ikke blevet snyt så ?!?!?!?
theill stiller nøjagtig samme chat til rudighed gratis - Måske ser den lidt lige sådan ud, men det er det samme den gør :-)
Avatar billede allan Nybegynder
20. november 1999 - 02:49 #4
§:o) Ja - det ka' godt se sådan ud. Sommetider kommer tingene i en anden rækkefølge end man sommetider kunne ønske sig det. Det gode er, at man heldigvis bliver klogere af det, og det kan hverken tages fra én eller regnes i hverken kroner eller dollars §;o)

I den senere tid har jeg erfaret værdien af at knytte kontakter. I cirka ét år har jeg arbejde mutters alene med Drumbeat 2000, men har bl.a. via nogle ASP kontakter fået forbindelse med andre Drumbeat'ere. Så alt i alt er det hele faktisk ok

Ellers har du ret, bortset fra det.
Avatar billede mike@work Praktikant
20. november 1999 - 03:16 #5
Enig enig - Af erfaring bliver man klogere, sjælen rigere - Det plejer min far altid at sige :-)
Kontakter er uvurderlige....
Avatar billede Slettet bruger
13. december 1999 - 21:50 #6
Jeg har en chat som kan gøre det du søger.....

Mail mig hvis du stadig mangler en....

Backslash@backslash.dk

-Anders...
Avatar billede Slettet bruger
13. december 1999 - 21:50 #7
Nå... det var fra ML.. dhan har vist allerede mig chat..*loller*..
Avatar billede ml Nybegynder
20. april 2001 - 10:42 #8
sorry intet brugbart - lukker spørgsmålet :)