Avatar billede icebreaker Nybegynder
13. oktober 2006 - 18:27 Der er 4 kommentarer

Hvor kan man købe pgo ligero skjolde?

Hej eksperter.

Nu har jeg ledt i flere timer, og jeg kan ikke finde noget sted hvor man kan købe skjolde til en PGO Ligero RS 50. Min lille bror har smadret en af mine skjolde, og de andre skjold er også blevet en del ridsede. Skal derfor have nye. Jeg er villig til at give 1000 point, til den der kan finde en forhandler der sælger dem.

Scooteren bliver kaldt:

PGO Ligero Rs 50
PGO Ligero
PGO Galaxy

På forhånd tak,

/Søren
Avatar billede ali.k Nybegynder
13. oktober 2006 - 20:07 #1
Spørg: www.pgo.dk
Avatar billede icebreaker Nybegynder
13. oktober 2006 - 20:21 #2
kan du finde en kontakt email?
Avatar billede ali.k Nybegynder
13. oktober 2006 - 20:28 #3
Jeg kan ikke lige finde en email adresse, men det er nu også bedre at ringe til dem: 44 83 09 10.
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. oktober 2006 - 21:30 #4
kg@kgi.dk