Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
13. oktober 2006 - 15:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Open Source Backup til Windows clienter

Hej.

Er ikke sikker på det er det rigtige forum at stille det her spørgsmål på, men prøver nu alligevel.

Jeg mangler et open source backup program, der kan køre fra en windows client til en linux pc ( eller en windows, det er ligegyldigt. ).
Det skal understøtte kryptering, scheduling, incrementale backups.

Det skal være clienten der starter backup processen, dvs en client push. ( det skal køre over wan, og det er ikke muligt at få adgang fra server til alle clienterne, derfor skal det køre den anden vej rundt. )

Håber i kan hjælpe, på forhånd tak.
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
06. november 2006 - 09:19 #1
Slet ikke nogen der har et bud?
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
09. november 2006 - 15:45 #2
Lukker hermed