Avatar billede hamburg1991 Nybegynder
13. oktober 2006 - 13:13 Der er 9 kommentarer

Dotnetnuke erfaring og hosting

Hej

Jeg vil bare hore om der er nogen som har erfaring med brug af dotnetnuke? positivt saavel som negativt

er der nogen der kan anbefale et godt sted at hoste dotnetnuke saadan at man kan have flere domains paa den samme hosting pakke

Tak

Morten
Avatar billede agermose Nybegynder
13. oktober 2006 - 17:27 #1
Vi bruger DNN meget, både internet og til kunder og har god feedback på det. DNN er i sit Es, hvis du har EN install og så kører domæner på som portaler. Den store ulempe for kunden er at det er svært at flytte til en anden udbyder. Det kan godt være et arguemnt, der taber kunden på gulvet.

Skal du bruge det selv eller til kunder? Hvis du laver løsninger baseret på DNN hører jeg meget gerne fra dig.

/Jan Agermose
Avatar billede hamburg1991 Nybegynder
13. oktober 2006 - 17:35 #2
Hej Jan

Jeg skal bruge installation til mine egne domainer, saa der bliver nok ikke nogle flytte problemer (-:

du ved tilfaeldigvis ikke et godt hosting firma som kan hjaelpe med at saette DNN op og samtidig tilbyder en hosting pakke som passer til DNN.

Tak

Morten
Avatar billede agermose Nybegynder
18. oktober 2006 - 23:25 #3
hej

jo, men det ville i så fald ikke være en anbefaling, men reklame, da det ville dreje sig om conviator.com :-) som jeg har relation til, derfor er det ikke en upartisk anbefaling - ved iøvrigt ikke rigtig hvornår jeg sidst har set en sådan :-)

/Jan Agermose
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
25. oktober 2007 - 16:30 #4
Er der nogle af jer der har fundet et shop modul med mulighed for betaling med dankort?
Avatar billede agermose Nybegynder
28. oktober 2007 - 20:04 #5
der er et ret omfattende shopmodul der hedder catalookstore. Der har vi lavet et integration, der understøtter dankort, visa, danskenetbank og edankort.

/Jan Agermose
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
30. oktober 2007 - 09:06 #6
Ja, har kigget på det, men det koster. Har også kigget på de danske betalings udbyder der bliver henvist til, men mener ikke at de er "Aktive" mere. Med mindre i kender et site hvor det køre?
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
24. marts 2008 - 08:22 #7
Hej Jan

Har du et eksempel jeg kan se?

Hvordan hænger det så sammen, køber man catalook 99$ men hvordan integrere man så dankort betalingen? Er det et særskilt modul, eller kan man oprettet den som en form for card provider?

Jeg vil meget gerne høre fra dig hurtigst muligt, da jeg sidder og skal vurderer om det er det jeg skal bruge, eller om jeg skal kode en shop selv.
Avatar billede agermose Nybegynder
24. marts 2008 - 13:41 #8
ja, du køber sådan set bare et catalook modul og så bestille du en betalingsgateway gennem os eller en af de andre på listen - men check om de rent faktisk stadig vedligeholder koden. Catalookstore har sin egen kode til betalingsgateway, så den bruger ikke de provider ting, der ligger i DNN - ved ikke om det bliver lavet om. Du skal være opmærksom på, at det er implementeret med et popup vindue, der ikke følger samme layout som din butik iøvrigt.

hvis du har en mailadresse jeg kan få, så kan jeg sende dig login til en demo hvor du kan rode rundt og teste. Kan ikke lige huske om der er en officiel demo.
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
25. marts 2008 - 15:48 #9
Hej Jan

Tak for informationen, den demo vil jeg da lige prøve så.
Hvis jeg skal bestille en gateway gennem jer hvor er det så henne?

simonberg86@hotmail.com