Avatar billede hamburg1991 Nybegynder
13. oktober 2006 - 13:09 Der er 3 kommentarer

Profile - Content Manager

Hej

Jeg er i faerd med at planlaegge en del hjemmesider, da jeg ikke selv har den store erfaring med content vil jeg gerne have en ansat til at tage sig af det.

Jeg vil derfor gerne have feedback hvilke krav / Kvalikationer man boer bruge i en Job announce.

Paa faarhaand tak

Morten
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
13. oktober 2006 - 14:11 #1
Det er ganske simpelt....

Gå ind på jobdatabasen og kig jobannoncer igennem, og tag brudstykker rundt omkring som passer på din stilling, hvorefter det "krydres" med dine egne ord
Avatar billede badal Nybegynder
18. oktober 2006 - 21:08 #2
skriv til mig. Det kan ejg helt sikkert godt hjælpe di gmed. badal95@hotmail.com
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. november 2006 - 14:21 #3
Der er to muligheder:
--du søger en teenager, autodidakt, eller amatør til næsten ingen penge, og så få du kvaliteten efter....
--du søger en professionalle programmør, med mindst en vidergående udd. og noget
erhverserfaring, der kan dokumenteres, og så betaler du prisen!

Avisannoncer og jobannoncer på internet er ikke gratis, så har du økonomien i orden?