Avatar billede foretruknefunk Nybegynder
12. oktober 2006 - 17:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problem med LAN-forbindelse

Jeg har lige installeret et nyt netkort i min computer, som kører med WIN 98.

Nu kan jeg se at begge lys i kortet lyser. Min gamle kort var brændt af.

Men jeg kan ikke oprette forbindelse til nettet.

----

Jeg har scannet computeren med AVG og med Superantispyware. Tilsyneladende er den ren.

1) Jeg har ikke mulighed for at lægge en log, da jeg ikke kan trække data ud af computeren.

2) Jeg kan ikke finde ud af at starte den i fejlsikret tilstand.

F8 virker ikke - heller ikke at holde ctlr nede, imens jeg starter op
Avatar billede foretruknefunk Nybegynder
12. oktober 2006 - 17:33 #1
Jeg kunne godt tænke mig at geninstallere WIN 98 komplet, da jeg har en WIN 98 Cd til den - men jeg har udført en installation, og selv om jeg sagde at den skulle slette den gamle partition, så er mange af de gamle programmer der stadigvæk
Avatar billede durany Nybegynder
12. oktober 2006 - 17:57 #2
har du formateret dit drev du vil installere dit os på?
12. oktober 2006 - 17:59 #3
... nu ka' jeg ikke lige huske (?) hvordan mulighederne/proceduren er i en Wintendo98 instalations'CD ... men brug evt. denne først:
http://www.it-knowlegde.dk/killdisk.html
Avatar billede foretruknefunk Nybegynder
12. oktober 2006 - 21:16 #4
Jeg har ikke formateret drevet
Avatar billede foretruknefunk Nybegynder
12. oktober 2006 - 21:25 #5
Jeg tør ikke give mig i kast med KILLDISK
Avatar billede foretruknefunk Nybegynder
12. oktober 2006 - 22:33 #6
Ingen der har en idé om hvad det kan være?
Avatar billede foretruknefunk Nybegynder
13. oktober 2006 - 09:43 #7
Jeg lukker igen - læg et svar dr1
13. oktober 2006 - 13:40 #8
Ping...

Hvad var så fidusen ?
Avatar billede foretruknefunk Nybegynder
13. oktober 2006 - 19:36 #9
Køber XP og lægger det ind