Avatar billede bjarnefrimann Nybegynder
12. oktober 2006 - 11:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

OutLook som en service

Hej. Simpelt spørgsmål, er det muligt at få outlook til at køre som en service under win xp
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. oktober 2006 - 12:12 #1
Næppe - hvad skulle formålet være?

Du kan sætte den til at starte automatisk op, ved at lægge den i start->programmer->start gruppen.

Og Outlook 2003 og fremefter kan du få til at optræde i systembakken (nede ved siden af uret) når den er minimeret. Så kører den i princippet som en service ville have gjort (hvis det da var det du ville? )
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. oktober 2006 - 12:15 #2
Hov - højreklik på outlook ikonet der i forvejen er i systembakken, og vælg punktet "Skjul når minimeret". Så er der ikke nogen processikoner i processlinjen.
Avatar billede bjarnefrimann Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:16 #3
Det jeg vil undgå er at ou´tlook fylder i min processlinie, men at jeg stadig bliver mindet om, at jeg har fået nye mails.
Avatar billede bjarnefrimann Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:16 #4
nice takker..
Avatar billede bjarnefrimann Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:21 #5
skriv et svar hvis du vil ha dine point
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. oktober 2006 - 21:09 #6
:-) svar.