Avatar billede primdal Nybegynder
11. oktober 2006 - 23:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Form validation action

Hej Folkens

Jeg er ved at lave noget form validation og har besluttet mig for at bruge følgende plugin til jQuery:

http://fuzz.bassistance.de/jQueryFormValidation/validateTest.html

Jeg har prøvet at lave en direkte kopi af det der inde og selve validationen virker fint.

Men når jeg nu vil have den til at gå vidre til en ny side prøve jeg at skrive den side i action oppe i <form> men det sker ikke den kører bare validation igennem og så er det, det.

Jeg tror det har noget at gøre med det lille javascript der er i bunden af koden. Men kender ikke rigtig noget til javascript så jeg ville hører om der er nogle der ved hvad jeg skal gøre for at få action til at virke.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. oktober 2006 - 23:56 #1
Uden at have vildt meget forstand på det skal Method være post og ikke get.
Avatar billede primdal Nybegynder
12. oktober 2006 - 07:22 #2
Ja, det har jeg også prøvet..... glemte jeg lige at sige... det virker hellere ikke..
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
12. oktober 2006 - 11:37 #3
Hvorfor vil du bruge lige netop den model?
Avatar billede primdal Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:26 #4
Fordi den lige kunne det jeg skulle bruge den til.... men har du et link til en anden vil jeg da gerne se det...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:33 #5
Den metode jeg kan opbygge med Dreamweaver, kan kun give en msgbox ved fejl/forkerte data.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:35 #6
Som jeg kan se det, bliver siden i din kode uden at gå videre, hvis data ikke er korrekte. Ellers burde den kunne bygges op til at gå videre. Men jeg har ikke nok forstand på JavaScript til at kunne hjælpe.
Avatar billede primdal Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:55 #7
Ok, kunne være jeg skulle kigge på det. synes bare det kunne være rart hvis jeg kunne få det her til at virke istedet.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. oktober 2006 - 22:05 #8
Er du kommet videre?
Avatar billede primdal Nybegynder
22. oktober 2006 - 22:08 #9
Ja undskyld jeg valgte at bruge:

http://www.massimocorner.com/validator/index.htm