Avatar billede fqthjoe Nybegynder
11. oktober 2006 - 16:17 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Trådløs signal fra pc til tv

Hej,
Kan man via en dims, sende sit signal fra bærbar pc til tv.
(uden kabler)
Der er S-VHS udgang på pc.
Mener det findes noget scart, som kan bruges fra video/dvd til tv (trådløst).
vh thjoe
Avatar billede haverslev Novice
11. oktober 2006 - 17:13 #1
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
12. oktober 2006 - 06:25 #2
ja, lidt det, men kan ikke se, at jeg kan bruge s-vhs porten i computeren eller misforstår jeg specifikationerne ?.
Ser ellers meget interessant ud.
Avatar billede haverslev Novice
12. oktober 2006 - 07:59 #3
Det kan vi desværre ikke læse nogen steder.
Denne har:
http://sewelldirect.com/wireless-pc-to-tv.asp
Avatar billede combo Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:11 #4
også en mulighed se link:
http://data-shoppen.dk/product_info.php?cPath=26_78_141&products_id=1170&osCsid=bf58c6f9fd5ee6b20aa0f75117e766a7

Der er  komposit video, RCA-phono I/O
dvs at du skal bruge:
s-vhs til komposit video kabel(købes selvstændig)
og et minijack til phono lydkabel (købes selvstændig) til computeren

et komposit video-phono til scart kabel(Er med i pakken) til fjernsynet
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
12. oktober 2006 - 15:03 #5
Tak for input. Vil lige undersøge de forskellige muligheder I har gjort mig opmærksom på.
Smid gerne et svar, så I får jeres points. Og endnu engang tak.
Avatar billede haverslev Novice
12. oktober 2006 - 15:35 #6