Avatar billede xitmorph Nybegynder
11. oktober 2006 - 12:40 Der er 4 kommentarer

Problem med Active Directory Min DC kan ikke valideres Kereberos

HJÆÆÆÆLPPPP....  Jeg sidder i Dubai lige nu og er ved at sætte en ny DC op. Jeg installerede serveren for ca 4 måneder siden og er først kommet herned nu. Jeg har nu fået serveren til at køre, men nu kan den sq ikke valideres via Kerebeos. The kerberos client received a KRB_AP_ERR_MODIFIED error from the server host*********This indicates that the password used to encrypt the kerberos service ticket is different than that on the target server. Commonly, this is due to identically named  machine accounts in the target realm ********** Jeg aner sq ikke hvad jeg skal gøre..

Jeg har forbindelsen kørende og kan kontakte alle de andre DC ere, men den kan bare ikke replikere...  håber der er en der kan hjælpe... ;o)

Jeg giver 200 point til den der kan hjælpe.. måske lidt mere hvis det bliver godt ;o)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
11. oktober 2006 - 22:25 #1
har du kørt dcpromo ?
tiden på server ens, den må ikke være mere end 5 min ude af trit

reset machine account passwords
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;325850

to maskiner med samme navn i forest
eller to med samme IP

tjek din DNS om forkert entry, tjek også PTR

Hvis der er en DC, kør DCpromo for demote, hvis du ikke kan det må du igang med ntdsutil og metadata cleanup
http://support.microsoft.com/kb/216498
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
20. oktober 2006 - 19:21 #2
hvad er det lige du skal bruge hjælp til, når du ikke gider at svare ????????
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
06. juni 2008 - 22:35 #3
hvad sker der for dig
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
19. oktober 2008 - 21:35 #4
hvad sker der for dig