Avatar billede cluster Nybegynder
18. maj 2001 - 16:47 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvor er den intro fra FlashKit?

Der har i et par måneder været nogle vindere fra en FlashKit-konkurrence på forsiden af FlashKit. Konkurrencen handlede om hvem der kunne lave det flotteste logo og den flotteste intro.

Nu skal jeg bruge en af introerne, men jeg kan ikke finde den på FlashKit.

Jeg bruger ikke FK ret tit, så jeg ved ikke rigtigt hvor den kunne være?
Avatar billede intersurf Nybegynder
18. maj 2001 - 16:52 #1
Avatar billede cluster Nybegynder
18. maj 2001 - 17:27 #2
Tja, jeg er igang med at lede, men det jeg tænkte på var at det kunne være der var andre end mig der havde set dem.

Det er kun den ene at de 2 vindene introer jeg syntes er fed.

Avatar billede sukos Juniormester
18. maj 2001 - 22:31 #3
Har du fundet den?
Ellers finder du den måske her:
http://www.flashkit.com/sites/index.shtml
Avatar billede intersurf Nybegynder
19. maj 2001 - 13:08 #4
>>sukos det er jo ikke introer!! og de kan heller ikke downloades!!!!!
Avatar billede cluster Nybegynder
19. maj 2001 - 18:02 #5
Næh, det er ikke introer, men at de ikke kan downloades er ok - så laver jeg det bare selv.
Jeg vil bare se hvordan det lige var at introen så ud
Avatar billede cluster Nybegynder
21. maj 2001 - 00:55 #6
Nå, ja det var jo surt at der ikke rigtigt var noegn respons, men dig, intersurf, får lige lidt frdi du prøvede.