Avatar billede ti Nybegynder
10. oktober 2006 - 21:25 Der er 7 kommentarer

Reklamebureau søger samarbejdspartnere

Hej

Vi er et mindre reklamebureau, lokaliseret i Kbh som søger faste samarbejdspartnere. Vi arbejder som traditionelt reklamebureau med fokus på printproduktion samt på digital produktion af reklamefilm, spots og præsentationer.

Har du du/I brug for en underleverandør, reklamebureau eller fast ekstern "inhouse" produktionsafdeling så indleder vi gerne en dialog.
Avatar billede agermose Nybegynder
10. oktober 2006 - 23:53 #1
Kontakt info?
Avatar billede ti Nybegynder
11. oktober 2006 - 10:19 #2
trulsingemansson2@gmail.dk
Avatar billede ti Nybegynder
11. oktober 2006 - 10:45 #3
Ups der skulle stå .com

trulsingemansson@gmail.com
Avatar billede -42- Nybegynder
12. oktober 2006 - 20:49 #4
henvend dig til tp snabela konstellation dotttt dk
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. november 2006 - 14:34 #5
vil de sige at du mangler kunder?  I så falt er dette den forkerte forum....
Avatar billede computerlab Nybegynder
31. oktober 2008 - 22:24 #6
Hvordan går det med firmaet?
Avatar billede alvarez Nybegynder
24. januar 2009 - 18:42 #7
hej hvordan går virksomheden jeg er et global medie bureau det er arbejde med promotion, trykning, web og meget mere kik forbi alvarezenterprice.com
beklage hjemme siden er igang med ny opdateringer

mvh Frank