Avatar billede line98 Nybegynder
10. oktober 2006 - 20:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hjælp truecrypt får min computer til at gå i blå skærm

hej jeg har brugt truecrypt på min externe hardisk og nu har jeg et problem med at hver kan jeg åbner den hardisk får jeg en blå skræm og computeren genstarter.jeg vil helt undgå at formatere for jeg har nogle billeder af min lille pige som ikke er til at få igen.jeg håber der en som kan hjælpe mig.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
10. oktober 2006 - 20:42 #1
har du prøvet på en anden maskine? :)
Avatar billede line98 Nybegynder
10. oktober 2006 - 20:45 #2
ja jeg har prøvet 2 andre og nu er jeg ved at prøve at instalere linux for at se om det hjælper noget
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
10. oktober 2006 - 20:50 #3
har du en kopi af det windows akriver på den blå skærm? :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
10. oktober 2006 - 20:50 #4
*skriver  skulle der stå...
Avatar billede line98 Nybegynder
10. oktober 2006 - 21:04 #5
bccode:24 bcp1:001902fe bcp2:bace3b6c bcp3:bace3868 bcp4:ba57d746 osver:5_1_2600 sp:2_0
det skriver den når den går ned og nu kommer den blå skærm ikke mere
Avatar billede mortendahl2003 Nybegynder
11. oktober 2006 - 21:43 #6
Har du proevet forumet paa truecrypt.org eller at kontakte udviklerne?
Avatar billede line98 Nybegynder
13. oktober 2006 - 14:24 #7
det var harddisken som var brændt af og ham i butikken sagde at der ikke var noget man kunne gøre.
i skal have mange tak for hjælpen.
øv øv
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2006 - 04:46 #8
"ham i butikken" og "det var harddisken som var brændt af" for mig til at
spørge: hvormeget tillid har du til at den mand ved noget om harddiske ?
Avatar billede line98 Nybegynder
14. oktober 2006 - 17:06 #9
jeg ved bare hvad han sagde han sagde.men jeg har den endnu.den siger tik tik og det er ligesom den ikke vil starte.det kunne være rigtigt dejligt hvis man bare kunne få billederne ud
Avatar billede mortendahl2003 Nybegynder
14. oktober 2006 - 19:39 #10
"tik tik" er sjaeldent en rar lyd naar vi snakker harddiske..

Du kunne proeve at henvende dig til en af de grupper herinde der omhandler f.eks. hardware eller styresystemer, for der er et par ting man kan proeve (lave en raa kopi af disken eller faa et professionelt firma til at kigge paa det).
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
14. oktober 2006 - 20:29 #11
med winhex kan man gå ind og lave en sector copy af disken det kan være en udvej hvis din hdd ikke giver BSOD lige når den bliver sat til :)
Avatar billede line98 Nybegynder
15. oktober 2006 - 16:39 #12
er der en som kan forklare hvordan jeg skal gøre for jeg er ikke en haj til computer
Avatar billede line98 Nybegynder
12. april 2012 - 12:32 #13
gjorde som psycosoft-funware skrev og det virkede