Avatar billede oleboie Nybegynder
18. maj 2001 - 15:45 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

En der kan lave et flot community til mig?

hej................

davser eksperter,

vil i ikke lave et lille community til mig, med disse funktioner:

-man skal kunne oprette en ny bruger,
-de oprettede brugere skal kunne sende mails til hinanden
-Man får et bestemt antal point for et accepteret svar.

Er der nogen der kan lave det for 400 point?

kh ole
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. maj 2001 - 15:50 #1
Lige til at downloade:
www.bekhoj.dk/code.asp
(I midten)
Avatar billede oleboie Nybegynder
18. maj 2001 - 15:54 #2
tak for svaret tommyf, men...

den har jeg allerede...

Man kan jo ikke oprette et spørgsmål og sætte point i, som andre brugere kan tjene...
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. maj 2001 - 15:56 #3
Ups, så ik\' det sidste krav`.
Avatar billede egede Nybegynder
18. maj 2001 - 15:57 #4
Har en grov demo, som der er maange muligheder for at arb. videre på (er en gæstebog).
www.friserverplads.dk/nhskolen/gasteskrivhtm.htm
Avatar billede egede Nybegynder
18. maj 2001 - 15:57 #5
ups, så heller ikke pointdelen :(
Avatar billede microtec Nybegynder
18. maj 2001 - 16:11 #6
Inden I bruger alt for meget tid på oleboie bør I nok lige kikke http://www.eksperten.dk/spm/66540 og http://www.eksperten.dk/spm/66539

Jeg vil gætte på at admin slette både oleboie og xtom, så I for nok ingen point ;o)

Avatar billede tommyf Nybegynder
18. maj 2001 - 16:15 #7
oleboie >> Skrid.

\"Jeg tror i er en flok fede svanse der sidder foran jeres små dumme grimme skærme... fucking fagget ass´es i har ikke noget LIV!\" - hvem sagde at dem der bander oftest er dem der har svært ved at udtrykke sig ordentligt? *GG*

Avatar billede xafion Nybegynder
18. maj 2001 - 16:18 #8
Avatar billede xafion Nybegynder
18. maj 2001 - 16:18 #9
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. maj 2001 - 16:21 #10
Har set den... overdreven, hvis man ikke vil lave noget for point lader man bare være. Hvis man kun kan finde kunder på eksperten har man et problem.
Avatar billede xafion Nybegynder
18. maj 2001 - 16:24 #11
øh
du er tilmeldt ;o)
Avatar billede radioactive Nybegynder
18. maj 2001 - 16:25 #12
Oleboie...

jeg så et af dine tidligere spørgsmål... så jeg sender community´et til \"oleboie@ofir.dk\"

håber du viol kunne lide det...
Avatar billede oleboie Nybegynder
18. maj 2001 - 16:26 #13
Det er for sejt radioactive...

tak skal du have, når det kommer op og køre kontakter jeg dig lige... så for du en admin bruger...
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. maj 2001 - 16:27 #14
Selvfølgelig er jeg det - læs min kommentar. Men hvis du kigger på disse spørgsmål, med et lidt kritisk øje, vil du nok opdage at det er meget unge mennesker, der aldrig vil have råd til at betale for det. Og nogen var ligeså godt stilled hvis de ikke fik hvad de bad om. Jeg synes sommetider man ser den samme person oprette et \"lav mig et logo\"-spørgsmål flere gange i ugen.
Hvis de skulle betale for det ville de bare lade være, det er jo ikke ligefrem Tradedoubler/Jubii der beder om gratis arbejdskraft.
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. maj 2001 - 16:28 #15
Hvor dum er sådan en person? Mon ikke det bare blev en mere til sletning?
Det kunne godt virke til at de har de samme interesser, samt acceptere spørgsmål lidt for hurtigt.
www.eksperten.dk/spm/72346
Avatar billede keysersoze Guru
20. maj 2001 - 21:05 #16
radioactive - jeg vil da også gerne have en kopi...

vil da gerne se hvordan det er bygget op!

sendes til kim@soze.dk