Avatar billede packey Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:24 Der er 1 løsning

Læse skrive imellem partitioneret harddisk med BootCamp

Hej Jeg har en MacBook Pro hvor jeg både kører Mac OS X og Windows XP vha. BootCamp
Det virker fint. Jeg skal dog bruge hjælp til 2 ting. For det første kan jeg godt når jeg er inde i Mac OS "se" min windows harddisk og lægge filer over på den del af partitioneringen. Men inde i XP kan jeg ikke "se" min Mac harddisk og derfor selvfølgelig heller ikke lægge filer ind på den. Er der en måde man kan komme til det. Hvis der er, løser den anden ting sig selv, for det næste er at jeg gerne vil synkroniserer mellem min dokumentmappe i Windows og den inde i Mac OS så det er ligemeget hvilken dokumentmappe jeg gemmer mine hentede eller udarbejde filer på. Jeg kan sagtens finde et synkroniseringsprogram til windows der kan køre automatisk og alt det der, men hvis det ikke er muligt at komme til at "se" min Mac harddisk inde fra windows, bliver jeg jo nødt til at finde et synkroniseringsprogram til Mac OS, og det har jeg lidt svært ved.
Så derfor:
1:  Kan man komme til at "se" sin Mac OS harddisk inde fra Windows?
2:  Hvis ikke - Hvor finder jeg så et godt synkroniseringsprogram der kan synkronisere mellem mine dokumenter på Mac harddisk til dokumentmappen på XP?
Avatar billede packey Nybegynder
28. december 2006 - 16:17 #1
Det kan man ikke har jeg fundet ud af...skiftede til 'Parallels' som er et "nyt" viruel pc og det kører bare.