Avatar billede glacier Nybegynder
09. oktober 2006 - 14:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

computernavne virker ikke på vpn server.

Hej

Hej har et problem på min VPN server.
VPN serveren kan kun se andre computere på netværket via deres ip adresse og ikke via computernavnet. På sammen måde kan pcer på netværket kun finde vpn serveren via dens ip og ikke computernavnet.

Jeg bruger "Routing and remote access" som vpn softwaren.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
09. oktober 2006 - 14:59 #1
flere oplysnigner tak, er den maskine DC eller eller stand alone server / member server, er DNS sat korrekt op, DHCP ?
Avatar billede supportbutikken Nybegynder
09. oktober 2006 - 15:51 #2
Har du installeret en DNS server på din 2003 vpn server. Det kan måske løse problemet.
Avatar billede glacier Nybegynder
14. november 2006 - 17:18 #3
lukket
Avatar billede niels_hansen Praktikant
14. november 2006 - 17:36 #4
ok, hvad var så fejlen ?