Avatar billede tnpihl Nybegynder
09. oktober 2006 - 11:32 Der er 1 kommentar

Aftaler i Outlook Kalender

Når man opretter aftaler i Outlook kalender. Bagefter er datoerne markeret med fed så man kan se hvornår man har en aftale. Det er en rigtig god ide.
Men når aftalen er gammel og er blevet afholdt. Her snakker vi ca. 2 til 3 måneder efter. Så er de gamle aftaler ikke markeret med fed mere. Det kan nogle gange være praktisk at gå tilbage til en sådan aftale. Ligeledes hvis man opretter en aftale 3 måneder tilbage, er den ikke fed.

Hvor kan man ændre i kalenderen så aftaler altid er fede uanset om de blev afholdt sidste år?
Avatar billede tnpihl Nybegynder
10. oktober 2006 - 23:38 #1
Nogle der har et bud. Jeg vil tror det blot er en indstilling der skal rettes?