09. oktober 2006 - 01:44 Der er 4 kommentarer

DVD-Maker Elements

Jeg har købt ovennævnte produkt hos Bilka installeret den medfølgende software, PVR Plus og PowerProducer 2 Gold. Derefter forbandt jeg kablet mellem en VHS-maskine og min PC. Så langt, så godt.
Når jeg så vil køre programmet PVR Plus går det i første omgang okay, men så snart jeg beder om underprogrammet TVR (det mest interessante, da det er det, som skal overføre billeder/lyd fra videoen til PCen), så går det galt og jeg får følgende fejlmeddelelse:
Warning
Cannot Set capture device...
(1000)

Og så kan jeg ikke komme videre. Jeg kan ikke komme ind i nogen opsætningsfiler eller lignende, så jeg kan rette tingene ind.

Er der nogen, som har gode idéer til hvordan jeg kommer videre?

Med venlig hilsen
Cecilie
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. oktober 2006 - 08:28 #1
Det her hjælper måske, afinstaller programmet og rens op bagefter med dette program, kør problemer flere gange.http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm

Efter det geninstallerer du, men husk at lukke alle åbne programmer, også antivirus og firewall og træk internetstikket ud, indtil du har tilsluttet din sikkerheds software igen. :-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. oktober 2006 - 10:00 #2
Fik du det til at virke?
Avatar billede henninga Novice
10. oktober 2006 - 21:23 #3
11. oktober 2006 - 23:02 #4
John: Jeg har endnu ikke haft tid, men jeg skal nok prøve.

Henninga: Tak for linket