Avatar billede madzen Nybegynder
18. maj 2001 - 14:26 Der er 78 kommentarer og
1 løsning

Computer

Disk drev:  Mitsumi 3.5\'\' diskettedrev (prc-data.dk),169,00 Kr,-
Grafik kort:  ASUS AGP-V7100-2V1D DVI & Twin View GeForce-2 MX 32 MB. (prc-data.dk),1167,00 Kr,-
Harddisk:  IBM Deskstar 60GXP, 40,0GB, 7200RPM, ATA/100 (prc-data.dk),1533,00 Kr,-
Køler:  Thermaltake Mini Copper Crome Orb DUO Aircooler til Socket A (prc-data.dk),249,00 Kr,-
Kabinet:  Miditower ATX 6013 Lilla (bj-trading.dk),499,00 Kr,-
Lydkort:  Creative Sound Blaster 128 PCI BULK (prc-data.dk),198,00 Kr,-
Ram:  SDRAM PC133 PQI 512MB (prc-data.dk),984,00 Kr,-
Tastatur og mus:  Trust Trådløs tastatur m/mus 16 genvejstaster + mus m/scroll (bj-trading.dk),650,00 Kr,-
Bundkort:  Abit KT7A, Socket A Bundkort, Via KT133A Chipset, Raid. (prc-data.dk),1717,00 Kr,-
Processor:  AMD Athlon (Thunderbird) 1333MHz, Socket A, 133/266MHz bus (prc-data.dk),2060,00 Kr,-
CD-rom / DVD:  Creativ 12x DVD drev intern, bulk version (prc-data.dk),783,00 Kr,-
Skærm:  Samsung Syncmaster 750s, 17\'\' monitor (prc-data.dk),1968,00 Kr,-
Højtalere:  140 Watt højttalersæt med indbygget forstærkere  (prc-data.dk),98,00 Kr,-

    I alt:    kr 12.075,00  Kr,-

Hvad syntes i om denne computer ?
Er i sikker på at det hele passer sammen ?
Er der noget i syntes jeg skal lave om ?

Jeg vil samle min computer efter www.tweakup.dk/bygenpc ! Passer det hvad der står i deres artikler ? Er der noget de har glemt ?
Avatar billede egede Nybegynder
18. maj 2001 - 14:33 #1
Det er mindst 10\'ende gang dette spm. bliver opretet!
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. maj 2001 - 14:37 #2
egede>Lidt egocentrisk måske!
Avatar billede madzen Nybegynder
18. maj 2001 - 14:42 #3
-- egede

Jeg skal nok acceptere de andre spm!
Man jeg vil stadig gerne høre nogle forskillige meninger om min computer, sådan jeg ved om den er super, eller om jeg burde lave noget om!
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2001 - 14:44 #4
madzen> Du har fået masser af meninger!

Så må du oprette spørgsmålet 1 gang og sætte nogle flere point af. Det sutter røv med flere kopier af det samme spørgsmål. Desuden er det direkte grund til sletning af din bruger.
Avatar billede madzen Nybegynder
18. maj 2001 - 14:47 #5
OK, jeg gør det ikke mere, vidste ikke at det var grund til at slette sin bruger!
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2001 - 14:47 #6
Mit svar:

1. Den ser fin ud
2. Ja det hele passer sammen
3. Nej
Avatar billede madzen Nybegynder
18. maj 2001 - 14:59 #7
-- el_barto

Jeg vil samle min computer efter www.tweakup.dk/bygenpc ! Passer det hvad der står i deres artikler ? Er der noget de har glemt ?
Avatar billede zhark Nybegynder
18. maj 2001 - 15:09 #8
Det er noget rent vrøvl der står på:
http://www.tweakup.dk/bygenpc
For man kan jo se der stå: Siden kan ikke ses!!!!
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2001 - 15:09 #9
Siden blev ikke fundet
Den side, du søger efter, er fjernet, navnet er ændret, eller den er midlertidigt ikke-tilgængelig.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du sørge for, at adressen er stavet korrekt.

Åbn hjemmesiden www.tweakup.dk, og søg efter hyperlinks, der hopper til de ønskede oplysninger.
Klik på knappen  Tilbage for at prøve en anden hyperlink.
Klik på  Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.

HTTP 404 - Filen blev ikke fundet
Internet Explorer

Men jeg tror da den artikel er god nok!

Gider ikke læse den igennem, heller ikke for flere point..
Avatar billede madzen Nybegynder
18. maj 2001 - 15:17 #10
Her er den rigtige adresse:
http://www.tweakup.dk/BygEnPc/hovedmenu.htm

Jeg vil samle min computer efter deres artikler ! Passer det hvad der står i deres artikler ? Er der noget de har glemt ?

Kender i andre sider hvor man kan lære at samle sin egen computer ?

Avatar billede zhark Nybegynder
18. maj 2001 - 15:49 #11
Der er andre sider, men husker ikke lige hvilke og der er faktisk ikke mere i dem. Alt den slags er jo aldeles \"generelt\"!!
Når først du har valgt delene skal du jo så til at samle dem, du vil ALDRIG kunne finde mere end det der... generelle.
Du får så manual(er) osv. nu skal du så bare huske det generelle - for der opstår altid tvivl, det er bare med at læse (og forstå) de manualer. Der er kun eet at sige. Læs grundigt på manual og SPØRG SÅ - her på eksperten ved tvivl, om de enkelte ting.
De spm du har stillet til nu er jo ikke til at svare (fornuftigt) på, ren individuel vurdering om lyst/smag/behov... $$ højtalere til 95,00 til den PC - din fedterøv!!!!
Avatar billede zhark Nybegynder
18. maj 2001 - 15:59 #12
Nå ja med sådan et lydkort.. såeee
Her ser du jo eks. på hvad \"man\" mener
Avatar billede madzen Nybegynder
18. maj 2001 - 16:32 #13
-- zhark

Jeg vil gerne have et andet lyd kort og nogle andre højtalere! Men hvilke fra prc-data.dk syntes du jeg skal vælge ?
Avatar billede napalm885 Nybegynder
18. maj 2001 - 16:55 #14
Hvis jeg var dig ville jeg købe et SB-live1024.
Se http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1414587911

Det er dobbelt så dyrt, men oxo dobbelt så godt:o).

GF2MX er et udemærket kort, men umiddelbart med den mo\'fucka af en PC ville et GF2gtspro med 64mb ddr være mere fornuftigt.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577933.

Eller du kan tage spendere bukserne på og købe GF3.

Eller du kan helt vente indtil GF3 rigtigt er kommet ind på markedet og et gts pro 64ddr kan skaffes for ca. 1800 bobs.
Avatar billede madzen Nybegynder
18. maj 2001 - 17:01 #15
-- napalm885

Dette lydkort og grafikkort kan ikke købes hos prc-data.dk ! Hvilket at deres syntes du jeg skal købe ?

Graffikkortet skal være det bedste køb, til max. 1800 kr,- !
Avatar billede napalm885 Nybegynder
18. maj 2001 - 17:54 #16
        ASUS AGP-V7700 GeForce-2 GTS Deluxe grafikkort, 32MB DDR-RAM
. 1992 kr.
  Er godt nok 200 kr for dyrt, men det er fundet for de penge.
  Kortet kommer med tv in og out. Speciel udgang til 3dbriller+Briller og en masse andet legetøj.
  Et kort der meget mere fremtid i end MX.

Creative Sound Blaster Live 1024 bulk.
  Super lyd til en fornuftig penge er det samme som Retail versionen bortset fra at du ikke får det i en fancy boks med alt muligt lir med.
  Man får det som regel bare i en pose.
Så du skal nok hente en driver til kortet(hvis du altså køber det) på http://212.130.63.211/tweakup.dk/

Avatar billede madzen Nybegynder
18. maj 2001 - 18:00 #17
Skal jeg købe det lydkort med Retail ?
Avatar billede madzen Nybegynder
18. maj 2001 - 18:09 #18
-- napalm885

Kan du ikke finde et graffikkort der er lidt billigere, men som også er et godt køb i forhold til pengende ?
Avatar billede madzen Nybegynder
18. maj 2001 - 18:10 #19
-- napalm885

Hvilke af de højtalere de har på prc-data.dk synets du jeg skal vælge ?
Avatar billede napalm885 Nybegynder
18. maj 2001 - 19:43 #20
Bulk er fint nok som sagt retail der betaler du kun for æsken og andre cd\'er der evt. ville være med inde i boksen(demonstrations demoer og lign.).
  Jeg ved godt at det er to lapper for dyrt, men alligevel det er super billigt for det kort.
  Måske kan jeg finde noget andet, men så bliver det ikke hos prc-data gør det noget?.
Avatar billede madzen Nybegynder
18. maj 2001 - 19:49 #21
Jeg vil meget gerne hvis du lige prøver at finde noget endten på prc-data.dk eller på bj-trading.dk ! Altså både grafikkort og Højtalere.
Avatar billede napalm885 Nybegynder
18. maj 2001 - 19:54 #22
Ati Radeon 256 64mb DDR, Bulk.
1895kr.
En hund for meget, men oxo et super kort knap så hurtigt i directx 7 spil som GF2GTS, men med de nye Directx 8.0 spil der udkommer går Radeon en sød tid i møde.
  Altså et kort med mere fremtid i end hele GF2 serien. (Pånær GF2Ultra og pro) de koster så oxo over 3500.
  Igen Bulk, men det gør ikke så meget med mindre du insisterer på de medfølgende ting
(har selv kortet der følger en demonstrations demo, en software dvd-player og en file player a la´ Media player).
  Det skal også lige nævnes at kortet har markedets bedste mpeg 2 dekodning så hvis du planlægger at se meget DVD på din puter er dette kort en lækkerbisken:o).
Avatar billede madzen Nybegynder
18. maj 2001 - 19:59 #23
Hvilket kort syntes du så jeg skal købe ?

Hvilke højtalere sytnes du jeg skal købe (prc-data.dk) ?
Avatar billede napalm885 Nybegynder
18. maj 2001 - 19:59 #24
Hvor meget vil du gi\' for højtalere.
Avatar billede napalm885 Nybegynder
18. maj 2001 - 20:01 #25
Jeg synes du skal købe Radeon kortet et godt kort med meget fremtid i.
Avatar billede napalm885 Nybegynder
18. maj 2001 - 20:05 #26
KT133a understøtter ikke 168pins stange med 512mb ram i det gør kun VIA Apollo pro 133a som er beregnet til intel processorer.
Så du bliver nødt til at købe 2x256.
Avatar billede napalm885 Nybegynder
18. maj 2001 - 23:56 #27
Vil du ikke ha\' andet periferi udstyr.
Avatar billede napalm885 Nybegynder
19. maj 2001 - 00:41 #28
Ok du vil ikke ha\' min hjælp siden du har oprettet et nyt spørgsmål så jeg kan kun sige adios amigo.

Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 08:37 #29
-- napalm885

Kan mit bundkort ikke understøtte 512mb ram ?

Mit bundkort er:
Abit KT7A, Socket A Bundkort, Via KT133A Chipset, Raid. (prc-data.dk) ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 08:54 #30
http://www.eksperten.dk/spm/70802
http://www.eksperten.dk/spm/72739
http://www.eksperten.dk/spm/72953
http://www.eksperten.dk/spm/73289
http://www.eksperten.dk/spm/73740
http://www.eksperten.dk/spm/73871

sig mig, hvad har du gang i?? nu har du oprettet 6 næsten enslydende spørgsmål! bliv dog enig med dig selv om hvad det er du vil købe! du har fået tonsvis af kanon gode forslag/svar!
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 08:57 #31
-- kimrosgaard

Havde jeg fx. ikke oprettet dette spm, så havede jeg ikke fundet ud af, at mit bundkort ikke kunne understøtte 168pins ram! At alle de andre i de andre spm, har sagt at den var ok, så kommer napalm885, i dette spm, og fortæller mig der!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 09:03 #32
hvad er det for noget sludder??
se her:
http://www.abit.com.tw/english/product/motherboards/kt7a-raid.htm
Memory
1. Three 168-pin DIMM sockets support PC100/PC133 SDRAM module
2. Supports up to 1.5 GB MAX. (8, 16, 32, 64, 128, 256, 512MB SDRAM)

det understøtter fin 168-pins ram!
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 09:10 #33
-- kimrosgaard

Tak, passer min harddisk og mit bundkort, også sammen ?

harddisk: IBM Deskstar 60GXP, 40,0GB, 7200RPM, ATA/100 (prc-data.dk),1533,00 Kr,-

Bundkort: Abit KT7A, Socket A Bundkort, Via KT133A Chipset, Raid. (prc-data.dk),1717,00 Kr,-
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 09:12 #34
Hvor meget BUS, har mit bundkort! og har min harddisk det samme ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 09:17 #35
ja, de passer glimrende sammen! bundkortet har ATA100 og det har harddisken også og det, at den hd du har valgt kører med 7200 omdrejninger, giver systemet en endnu bedre ydeevne/hastighed.

bundkortet understøtter 200MHz og 266MHz FSB. det har ikke noget med harddisken at gøre!
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 09:23 #36
OK, Kan du ca. hvor hurtigt min computer ca. ville kunne overføre data med ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 09:29 #37
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 09:55 #38
Hold da kæft...

40 mb i sekundet! Er det sandt?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 09:56 #39
ja, ifølge IBM er det! klik på det link jeg skrev, der står det ihvertfald!
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 09:56 #40
hvad betyder hver af disse ting ??:

Rotational speed - 7200 RPM
Interface - Ultra ATA/100
Sustained data transfer rates - 40 MB/sec
Average seek time - 8.5 ms
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 10:02 #41
Rotational speed - 7200 RPM = 7200 omdrejninger pr. minut
Interface - Ultra ATA/100 = tilslutningstype - Ultra ATA/100
Sustained data transfer rates - 40 MB/sec = overførselshastighed - 40 MB/sec
Average seek time - 8.5 ms = gennemsnitlig søgetid - 8.5 ms
Avatar billede napalm885 Nybegynder
19. maj 2001 - 10:58 #42
Jeg sagde ikke at det ikke understøttede 168 pins ram det gør stort det alle bundkort jeg sagde at det ikke understøttede 168pins BLOKKE MED 512MB RAM.
  Så derfor blev du nødt til at købe 2x256 blokke.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 11:06 #43
napalm885>> bundkortet understøtter 1.5 gb ram!
Memory
1. Three 168-pin DIMM sockets support PC100/PC133 SDRAM module
2. Supports up to 1.5 GB MAX. (8, 16, 32, 64, 128, 256, 512MB SDRAM)
altså OGSÅ 512 mb stænger!
Avatar billede napalm885 Nybegynder
19. maj 2001 - 11:07 #44
Whops sorry jeg var jommet til at forbytte det med et andet.
my fault.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 11:08 #45
shit happens :)
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 12:57 #46
SOm i nok har gættet der det den første computer jeg vil bygge selv!

Jeg vil bruge vejledningen på www.tweakup.dk !

Er det godtnok det der står der ?
Eller skal jeg finde nogle andre artikler, og bygge efter ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 13:01 #47
jeg vil sige, læs manualen, kig på artiklerne, prøv dig frem, men vær forsigtig og sørg for at være afladet for statisk elektricitet for ikke at ødelægge noget!
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 13:03 #48
-- kimrosgaard

HAr du andre godt råd, enden jeg begynder?
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 13:04 #49
Er der nogle af manualerne der er på dansk ? Eller er de alle sammen på Engelsk ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 13:11 #50
manualen du har fået med dit motherboard er sandsynligvis på engelsk. læs den GRUNDIGT!
inden du sætter motherboardet i kabinettet, så start med at montere cpu\'en, smør et tyndt lag kølepasta på cpu kernen (ikke ud over hele cpu\'en) og montér cooleren. Sæt derefter rammen i og sørg nu for at vende det rigtigt! der må ikke bruges vold! det kan kun sidde på én måde!
check derefter at alle jumpers sidder korrekt (de gør de som regel fra fabrikkens side). så sætter du motherboardet i og begynder at sætte kabler på dine hd, cdrom og floppy drev og hen til motherboadet! check igen at de virkelig sidder korrekt! se beskrivelserne i manualen til motherboardet!
nu har jeg hjulpet dig et langt stykke af vejen :)
det vigtigste er at du hele tiden sørger for ikke at være ladet med statisk elektricitet! læg ikke elektrnik på et gulvtæppe eller en sofa uden der er et antistatisk underlag (f.eks. de poser motherboardet, ram og hd lå i).
god fornøjelse :)
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 13:15 #51
-- kimrosgaard

Hvad er \"kølepasta\" ?
Hvad er en \"jumpers\" ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 13:20 #52
kølepasta er noget hvidt tykt flydende stads i en lille pose eller tube som smøres på cpu-kerne for bedre at kunne aflede varmen til køleren.

en jumper er en lille plastic-dims der fungerer som en \"lus\" (kortslutning) på 2 pinde. kig evt. bag på din hd, der vil du kunne se en sort eller blå plastic dims der er sat hen over 2 metal pinde.
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 16:58 #53
Er det nødvendigt med kølepasta ? hvad koster dett?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 17:03 #54
jeg ville ikke undvære det!
en lille tube koster vel en 12-13 kr
Avatar billede egede Nybegynder
19. maj 2001 - 18:50 #55
25 ml kølepasta 25.-
www.zitech.dk
så vidt jeg husker, har ikke tjekket det...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 18:53 #56
det fåes noget billigere hos www.brinck.dk
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 19:12 #57
HVad er det i siger det skal køre godt for? Det er jo, en køler min bruger til at køle af! hvad skal man så bruge kølepasta til ?

Hvordan skal jeg smøre det på ? og hvad skal jeg smøre det på ? og skal det over det hele ?
Avatar billede napalm885 Nybegynder
19. maj 2001 - 19:54 #58
Kølepasta er en god ting specielt til T-Fugl da den udvikler meget varme og hvis du engang ville rode dig ud i at OC så er det oxo en go\' ting.
  Og det koster det samme som en pose haribo slik så køb oxo det.
  Det skal smøres på CPU coren under blæseren.
Avatar billede napalm885 Nybegynder
19. maj 2001 - 19:56 #59
Fandt du ud af hvilket Gfx-kort du ville ha\'.
  hvad med højtalere hvor meget vil du gi\' for dem.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 20:17 #60
madzen>>læser du slet ikke hvad jeg skriver?

19/05 2001 13:11:00 \"så start med at montere cpu\'en, smør et tyndt lag kølepasta på cpu kernen (ikke ud over hele cpu\'en) og montér cooleren.\"

19/05 2001 13:20:04  \"kølepasta er noget hvidt tykt flydende stads i en lille pose eller tube som smøres på cpu-kernen for bedre at kunne aflede varmen til køleren.\"
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 21:24 #61
hvor sidder cpu kernen ?

-- napalm885

Jeg har valgt følgende:

Graffikkort: ASUS AGP-V7100-2V1D DVI & Twin View GeForce-2 MX 32 MB. (prc-data.dk)    1167,00

Lydkort: Creative Sound Blaster Live 1024 lydkort, bulk pakning (prc-data.dk)    484,00

Højtalere: Creative CSW Højtt. med Sub.  (prc-data.dk)    453,00
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 22:01 #62
cpu\'ens kerne er den lille firkant der sidder midt på processoren
Avatar billede madzen Nybegynder
19. maj 2001 - 22:53 #63
Kan du ikke lige finde at billed af en processor, og vise mig, hvor den sidder ???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 23:00 #64
du kan ikke undgå at se den! den er ca. 1x1 cm, blank og sidder midt på cpu\'en
Avatar billede napalm885 Nybegynder
19. maj 2001 - 23:38 #65

--Madzen.

Det er et fino graffikkort du har bestemt dig for der, men når resten af din puter er kraftig nok til at lave jordskælv hvorfor så ikke gi de 8 lapper mere og få et GF2GTS ddr eller et ATI Radeon VIVO 64mb ddr.
Men ok hvis du forelsket i GF2MX hvorfor så ikke købe MX400 udgaven den er en pæn slat hurtigere og kommer oxo i en 64mb udgave.
  Eller hvad med KyroII er hurtigere end GF2GTS i  32bit farver og kan anskaffes for den nette sum 1400kr.
  Som du nok har fundet ud af er jeg ikke særlig vild med MX :o).
Avatar billede napalm885 Nybegynder
19. maj 2001 - 23:42 #66
Måske snart på tide at få lukket dette spm. ned.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. maj 2001 - 11:29 #67
heh..fedt at bruge så lang tid på at hjælpe manden og give gode råd, for så at blive afvist...
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 14:38 #68
-- kimrosgaard

Det må du virkelig undskylde, de tvar en fejl!

Kan vi ikke lave et eller andet så du kan få de 10 point, jeg skylde dig ?

Skal jeg oprette et nyt spm, og skrive at, \"her de de point jeg skylder kimrosgaard!\" ?
Eller hvá ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. maj 2001 - 14:41 #69
nej, det er lige meget..jeg overlever nok uden :)
Avatar billede egede Nybegynder
22. maj 2001 - 14:47 #70
Du kunne også bare give ham 10 point ekstra i et af de andre spm. han deltager i.
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 14:47 #71
Nej, jeg gider ikke at nogle er sur på mig, og at du ikke gider at hjælpe en anden gang ! DU har forsjænt de point, men hvordan skal jeg gide dig dem ?
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 14:48 #72
-- egede

Jeg har også acceptered alle de andre spm !
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 14:49 #73
Har du lyst til at se hvordan min computer kom til at se  ud ? Jeg bestilte den igår !
Avatar billede egede Nybegynder
22. maj 2001 - 14:49 #74
Det har jeg da ikke fået nogle mails fra eksperten.dk om!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. maj 2001 - 14:50 #75
man opretter et spørgsmål i samme kategori med teksten Point til blabla med reference til det spørgsmål det drejer sig om.
Avatar billede egede Nybegynder
22. maj 2001 - 15:01 #76
Skal samle min i dag :)
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 15:09 #77
-- egede

Har du nogle vejledninger at gå efter, eller prøver du dig bare frem ?

Bruger du et antistatisk armbånd ?
Hvad med kølerpasta, bruger du det ?

Held og lykke!!

Skriv lige igen når du er færdig, jeg er meget spændt på at høre hvordan det er gået !!?
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 15:16 #78
Avatar billede egede Nybegynder
22. maj 2001 - 16:48 #79
Ja, bruger kølepasta.
Nej, bruger ikke armbånd men rør sikkert ved radiatoren først, og samler ikke min computer på mit gulvtæppe.

Tak, og held og lykke til dig også.